Diskuze

Pokračování Planescape Torment stále ve hře

Legendární hře na hrdiny Planescape Torment od studia Black Isle už je 12 let. Uvažuje se o pokračování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

d@rkWolf

15. 5. 2011 0:51
ne, díky...

Ať si Fergus vymyslí něco novýho a to může v klidu prasit. Na druhou stranu by mu to s novou značkou třeba jakžtakž vyšlo, z poslední produkce byla jejich vlastní Alpha Protocol stále zdaleka nejlepší záležitostí. Narozdíl od Fail: New Vegas, pokračovatele Fail 3, ale rozhodně ať v zapomene na to, že bude mršit jméno nejlepšího RPG všech dob, samozřejmě Planescape Tormentu. Black Isle a vše co představovali umřelo s ukončením vývoje Van Burenu, tak to je. Toto je prostě fakt, proti kterému může hlupák něco namítat, ale ve výsledku nezmění nic, protože je to realita.

A ne, opravdu bych si nepřál vidět Sigil, případně další sféry zmršené v odporných 3D enginech Bethesdy(btw...ta zemřela mnohem dřív než Black Isle, společně s Terminatorem: Skynet, ano, kdysi uznávaná společnost, dneska sebranka mrvičů, co zmrší na co přijde a ještě jim to prochází, jako naší vládě)

0 0
možnosti
LP

Jeffy

15. 5. 2011 1:14
Re: ne, díky...

Fail: new vegas? Prosím tě z které planety jsi spadl? I ti největší hardcore fanoučci na mad brahmin si new vegas pochvalovali, očividně jsi hru nehrál a meleš tady hlouposti. Hlavní designer PST Chris Avellone (který měl na starosti přes 50% herních dialogů) byl jedním z hlavních designerů FNV. Ale proč tu vůbec argumentuju, ty už máš v hlavně stejnak.... ehm...

0 0
možnosti
B

Boh22

14. 5. 2011 20:39
Nein

Nene tohle nemůže dopadnout dobře. :(

0 0
možnosti
S

Skjoldr

14. 5. 2011 23:11
Re: Nein? Ja!

Osobně bych to bral - co se tak může stát? Dopadne to hrozně? Komu to vadí, lepší než nezkusit.

0 0
možnosti
L

Lolinator

14. 5. 2011 20:18
My WET Dream

Chcem si precitat Denik Fall from Grace  please!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja osobne dufam ze sa do toho pustia, Obsidian robi dobre hry (aj ked Alpha Protocl sa bohviekao nepodaril, zato NWN 2 bolo super)

A Planescape Torment je stale Kingom RPG, nech si hovori kdochce co chce.

0 0
možnosti
LP

Jeffy

14. 5. 2011 19:39
...

Nebudu zapírat, že jsem o tom snil mnoho let, ale to bylo v dobách kdy black isle ještě existovalo. Příběh zůstal nedokončený a věřím, že pokračovaní mohlo být ještě lepší. Feargus Urquhart je sice duchovní otec všech black isle her a první datadisk NWN 2 dokázal, že je ještě možné vytvořit fantastické RPG klasickým způsobem, přesto ale podle mě není není kritičtější fanouškovská základna, než právě ta z PST (ani fallout ne). Bojím se sice moc zničený legendárního jména nejlepší hry všech dob, ale i kdyby se tak stalo, tak s prvním dílem se nic nestane (stejně jako druhý a třetí díl matrixu nezničil ten první). Ať se do toho klidně pustí, já nebudu mít ale žádná očekávání, protože šance vytvořit něco tak magického znova je velice malá,

0 0
možnosti
LP

Jeffy

14. 5. 2011 19:53
Re: ...

Ještě jsem zapomněl dodat, že New Vegas se samozřejmě náramně vyvedl (v rámci možnosti enginu s kterým pracovali) a beru ho jako důstojného nástupce prvního a druhého dílu (až na to, že je to datadisk, tak je příběh "lokální").

0 0
možnosti
U

UrsusLuin

14. 5. 2011 18:56
.

Jsou hry, které by pokračování vážně mít neměly. A jakkoliv je Planescape skvělý a považuju ho za asi nejlepší hru, kterou jsem kdy hrál, jeho pokračování bych nechtěl.

0 0
možnosti
I

IamShy.Not_Scared

14. 5. 2011 18:49
Avellone

Jen to ne! Infinity engine nic nenahradí! Nedokážu si představit běhat po Sigilu v 3D prostředí a lá Dungeon Siege 3. Dále pak pochybuji, že by do toho šel autor původního dílu, Chris Avellone, a bez něj by to byl jen paskvil. I kdyby do toho šel, překonat screenplay a námět The Namless One-a, to už by byl kumšt. Vždycky jsem byl zvědavý, jak si Bezejmenný vedl v Baatoru (skončil v Baatoru, ne? Nebo ve které přesně Planině?) či jaké dobrodružství prožil během "mladých" let s Ravelou a spol, když za to později tolik trpěl, ale myslím, že by to nebylo ono.:-/

0 0
možnosti