- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kluci, já bych měl poznámku. Jak pro vás, tak pro autora článku (opět, nečekaně). Co je to podle vás nový engine? To je jako, když vezmu název Source a udělám z něj Source 2? Jako když vezmu Unreal engine a dám k němu číslo 3? Vy si fakt myslíte, že nové verze enginů jsou v případě majoritních změn a změny prvního čísla, vždy nové kompletně, od základu? Enginy se vyvíjí ze starších do novějších verzí. Nevidím důvod, proč by Source neměl stačit. Viděli jste HL2? VIděli jste Lost Coast? Viděli jste teď Portal 2? A vidíte ten rozdíl? Je to pořád ten samý engine a přitom jeho vnitřnosti se postupně mění... Valve říká, že budou nadále modifikovat Source engine. To je jako, kdyby Epic Games řekli, že budou nadále modifikovat Unreal engine, což dělají. Nevidím v tom žádnou vědu.
Přesně. Source je engine, který může být updatovatelný dalších 5 let a stále bude stačit.
Myslím, že kluci Seattlovští tají co se dá, podle mě to mysleli do bodoucna jako HL2:EP3, ale HL3 přijde podle mě s dalším a novým nářezovým enginem
Vždyť Portal 2 vypadá naprosto úžasně. Měnit engine je podle mě zatím naprosto zbytečné.
rekl bych ze ten vylepseny quake2 engine je o trosku starsi nez pisete... ale tak dobre rikejme mu source
Na vylepšeném Quake enginu běží první Half-Life. Source engine (první vydaná hra v roce 2004 - CS:S) je už dílkem Valve a nutno říct, že dílem povedeným ...
To je dobře, Source by se neměli jen tak vzdávat. Nejde jim o grafiku, ale o hratelnost.