- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No mně se líbí nadpis. To že Deus Ex bude hrou o globální konspiraci je pro mne nečekanou informací kterou je potřeba řádně zpracovat. A pak taky informace že ráno vyjde slunce ;-)
Odkdy se v recenzích odhaluje příběh a od kdy se v novinovém článku, kterým tato recenze je, použivá hovorová gramatika? Bonusweb redakce vzchopte se už konečně! Kvalita recenze je bohužel mizivá, obsahuje osobní náhled, špatný vtip.
toto ale nie je recenzia ale preview lolo
Myslel jsem, že bonusweb nemůže už níž klesnout, že sice recenze jsou 1 z 20 přesná v tom, co opravdu daná hra představuje, ale že Vaši redaktoři nejsou schopni napsat ani slušný preview:( Škoda, byli jste slušný herní magazín(počítám-li tak 4-5 let zpátky). Teď to spíše vypadá na herní sekci Blesku. Recenze nejnovějších her chybějí. Nejočekávanější hry taktéž chybějí (rozhodně v FPS to bude Duke Nukem Forever než Cod MV 3:)). Ale to už jsou jenom takové drobnosti. Prostě celkově jste jako herní magazín propadli, ať už v recenzích či stylu a typech článcích. Zdá se mi totiž, že místní redaktoři jsou stejně staří jako já (přes 20) a jasně to jde vidět u tohoto článku. Sám jsem v 10-11 hrál Deux Ex a je to jedna z mála her, co si zahraju i teď.
no autor tohoto článku první deus ex očividně nehrál :)
Boze, kdo tohle preview zase psal? Nekdo komu bylo v dobe Deus Ex 1 sest let? Ta hra byla dokonala po vsech strankach, i graficky byla tehdejsi spickou bezici na Unreal Tournament enginu (tehdy nejlespi engine spolu s Q3 enginem). Deux Ex vysel mimojine ve stejny mesic, kdy si Blizzard dovolil vydat Diabla 2 v 2D grafice a rozliseni 640x480. A vubec to nebylo o nejaky rozlehlosti ulic. Vzdyt rok po Deus Exu uz vyslo GTA 3, ktery bylo super rozlehly. U 3D akce (nebo RPG z pohledu z vlastnich oci) neocekavam nejake rozlehle ulice a loading jednou za pul dne ani dneska. Naopak, Deus Ex 1 byl i na dnesni pomery pri srovnani s jinejma 3D hrama s pohledem z vlastnich oci super komplexni. Staci si vzpomenout na Versalife komplex, ulice Hong Kongu nebo ulice New Yorku. Vse bylo propracovany do maximalniho detailu, v Hong Kongu se dal vykrast treba nejakej obchod jen tak z legrace, jit na diskoteku, splachovat na zachodech, pustit vodovodni kohoutky, hrabat se v pocitacich, uvarit si podle kucharky v realu jidlo, lozit do nejakejch cizich bytu, v new yorku se dalo vlezt do hotelu, tam za dverma poslouchat zvuky jak lidi sukaj, temer kazda budova byla naprojektovana tak dokonale, ze se tam dalo vlezt pomalu do kazde mistnosti, hrabat se v pocitacich, vypnout bezpecnostni kamery... na kazde misto se dalo jit treba ruznejma cestama, bud primo dverma, sachtou, nebo treba venkem a strechou. Proste i na dnesni pomery to je neco, co se ve hrach, primocarejch naskriptovanejch koridorovejch blbosti, ani dneska zdaleka neobjevuje. A je skoro hrich napsat, ze Deus Ex je zastaralej a nema rozlehly levely...
Je už nějaké info o tom, jaká bude herní doba? A co nějaká čeština do hry? Zrovna této hře by překlad docela prospěl.
Grr, chápu ,že je těžké nespoilovat (viz.droga-připadám si ochuzen o překvapení) ,ale v případě pokračování DeusEx je to destruktivní pro hratelnost a moment překvapení, obzvlášť když se chlapci z Eidos takhle snaží,dokonce upřednostňují čistě nemasové mechanizmy z dob minulých, klobouk dolů,snad to nebude jen na začátku.
Mimochodem,augmentace a jejich upgrade bude pernamentní ? Nebo jako v Invisible War ? Díky