Diskuse k článku
Arma 3 odhaluje neskromné požadavky
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Danny9622Těšte seVypadá to moc pěkně. Bude tam dokonce 3D editor a suprová fyzika (včetně ragdoll fyziky). A půjde se i potopit pod vodu. Zde je pár videí http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-arma-iii/716033 http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-arma-iii/716030 http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-arma-iii/716028
0/0
11.6.2011 18:53
|
![]() |
NeregistrovanyCo to?Zase autor novinky porušil předepsanou medikaci, nebo co? Tyto požadavky nejsou ani dnes v rámci doporučené konfigurace nic krvavého. Nehledě na to, že se jedná o rok a půl starý mainstream a hra výjde až za rok, tedy bude chtít dva a půl roku starou mainstreamovou sestavu.
0/0
23.5.2011 8:58
|
![]() |
gawyJe to spravnyJen at je hodne her, ktere maji vysoke HW naroky (a soucasne pritom samozrejme nabizeji tomu adekvatni podivanou a herni zazitek). Jinak se nepohneme dopredu, uz me rozciuje jak se kvuli soucasne generaci konzoli, ktere uz svym vykonem patri na smetisne dejin, vyvoj skoro zastavil. |
![]() |
lukynCZRe: Je to spravnyA tím chceš říct, že čím vyšší nároky na HW, tím lepší grafika? Ono to tak totiž vždycky není |
![]() |
čas čistitRe: Re: Je to spravnyPřesně tak. Zrovna v případě Army, jejíž druhý díl měl v době vydání vysoké nároky na HW jaxviňa a zas tak skvěle to rozhodně nevypadalo. Ke všemu ještě tradiční kolorit východních her v podobě otravných bugů a nedodělků. |
![]() |
KhalashnikovfRe: Re: Re: Je to spravnyTi do toho nechci nějak kecat, ale Arma II nabízí v současnosti stále jednu z nejlepších grafik co kde je k vidění. Tak realisticky vypadající stroje a celkově prostředí, nemluvě o rozsahu plochy, kterou lze vidět najednou ani nemluvě. A východní zabugovanost ... frajere měl bys jim poradit jak to udělat líp, na Tebe tam totiž přesně čekaj (a to jako fakt, protože komunita pomáhá tu hru prostě doladit (jo hold CoD se skriptama je v pohodě mno, tam je dynamická složka ve hře pouze hráč)) |
![]() |
gawyRe: Re: Je to spravnyNe, to tim rict samozrejme nechci. Proto tam take je ten text v zavorce! |
![]() |
HonyaDjRe: Re: Je to spravnyJá tam teda čtu něco úplně jinýho. Nehledě na to, že u ARMA vytahovat grafiku, pokud ta hra stojí především na simulačním enginu náročným na početní výkon, je směšný. Tys nehrál Operation Flashpoint, viď? |
![]() |
gawyRe: Re: Re: Je to spravnyKonkretne o Arme a jeji HW narocnosti nemam v prispevku, na ktery reagujes, ani slovo. Proste obecne chci, aby se veci hnuly dopredu a napsal jsem to do diskuze pod clanek, ktery ma v nadpise slovni spojeni "neskromne pozadavky". |
![]() |
fakovniknoVeď bolo načase aby sa pohlo dopredu už :)
0/0
22.5.2011 11:04
|
![]() |
Khalashnikovf...Taky dobrá novinka, škoda, že byli požadavky uveřejněny společně s jejich stránkou a prvníma obrázkama :D Tak či onak požadavky jsou adekvátní vůči letopočtu a studiu BI, které přeci jenom vždycky mělo ty hry nejen graficky a rozlohově trochu dále, než zbytek světa. |
![]() |
assassin89Re: Re: ...Doufam ze jim brzo nekdo vysvetli co to slovo znamena :-D |
![]() |
ArboriusCZ..Splňuju, ale nevěřím, že bych ji rozjel na max :)) V tomhle jsem za konzole někdy vděčnej :) (NĚKDY!) |
![]() |
InfidelA proč bys to měl vlastně chtít rozjíždět na max?Vyčítáš autorům, že umožňují hráčovi navyšovat detaily plynule s tím, jak mu roste výkon počítače až do doby, než vyjde nový díl? Vždycky můžeš přidat další kilometr, do dálky detailně vykresleného prostředí. Kde přesně by mělo být to tvoje "max"?. |