Diskuze

Bioshock Infinite přetéká originálními herními prvky

Už nikoliv pod vodou, ale v oblacích se odehrává další Bioshock, který opět nabídne pohled na rozpad příliš ambiciózní utopie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Veska je prostě nesmrtelný

31. 5. 2011 2:37
A já se těším

Jenom si osobně myslím, že nejčastější smrt bude pád z výšek:-D

0 0
možnosti

IamShy.Not_Scared

30. 5. 2011 15:34
IMHO

Bioshock = nejvíce nadhodnocená a přeceněná hra všech dob. Je to hodně subjektivní, ale nemám rád LSD design, čili mě Art Deco absolutně míjí a upřímně nechápu, proč jsou z toho všichni tak na prášky. Ano, neotřelá novinka oproti všem jiným (v té době) 3rd person akcím, ale že bych z toho hryzal trávu a drny, to fakt ne. Souhlasím s komenty dole, není potřeba za každou cenu dělat "těžkou" hru, ale když se hratelnost brzy omrzí, protože páčidlem umlátíte všechno a když vám desátá stejná animace u těch malých holek přivodí lehký tik v oku a koutku úst, je něco špatně. A toliko vychvalovaný zvrat při golfovém dýchanku? Zažil jsem mnohem lepší. Tím neříkám, že je to vyloženě špatná hra, jen jsem toho názoru, že je naprosto přeceněná a vůbec si nezaslouží to, co z ní děkají herníí servery a časopisy. Dvojku nemá ani cenu komentovat a tuhle trojku... Pro změnu město v oblacích? Vaření z vody. Slané.

0 0
možnosti

Astaroth

30. 5. 2011 15:50
Re: IMHO

Samozrejme mas plne pravo mit svuj nazor. Mi se ovsem oba bioshocky libily velice a to hlavne pro i zde zmineny dokonale ztvarneny pocit rozpadajici se utopie, marnosti, smutku a zniceneho sna. Gameplayove zalezitosti jsou vec druha, leccos mohlo byt jinak, ale to uz zalezi na kazdem, jak si hru zahraje a prozije.

Mimochodem art-deco je styl 30. let a LSD vyvinul ten popularni chemik az v 70. :-P Nebo mozna v 60., nechce se mi ted googlovat.

0 0
možnosti

Aiquen

30. 5. 2011 13:44
engine

konecne, konecne novy engine... uz mi je z unreal enginu na bliti docela... fajn, je krasne optimalizovany, je v nem jednoduche pracovat, je zdarma (pro nekomercni pouziti), i obstojne vypada... ale pri kazdem pohybu, skoku, efektu jde proste poznat, ze je to unreal engine. Hadam, ze 80% 3D mainstreamovych her v poslednich 5-ti letech na nem bezi a to je fakt otrava divat se porad na stejnou travu a ksichty a vodu a vubec vsechno...

0 0
možnosti

Giga Pudding

30. 5. 2011 14:43
Re: engine

Vzhled hry tvoří autoři, engine je jen prostředek :).

0 0
možnosti

libedejroznec

30. 5. 2011 7:31
kdyby radši

udělali System Shock 3 :-(

0 0
možnosti