Diskuze
V Elder Scrolls Skyrim rozumíte drakům a osud světa je ve vašich rukou
Děkujeme za pochopení.
humanitární bombardér havel
stejně už nebude mít nic takovou atmošku
jako měl daggerfall.
spíš bych chtěl aby vyšlo cosi jako daggerfall 2, než čímdál pro širší obecenstvo pojaté omalovánky. (absolutně nic proti grafice ale u oblivionu se na ni spoléhalo víc než na další prvky hry, respektive na jejich úkor).
snad aspoň ve skyrimu nepřibude za mečem světelná "stopa máchnutí" apod. šikmooké prvky
Veska je prostě nesmrtelný
Ale jo, mohlo by to být dobré
Jenom ať to není proboha jak Oblivion, který byl bez módů nehratelný a kdo to dohrál, má můj obdiv či je to dobrovolný masochista. Bojím se toho, že to buď bude pro IQ bublajícího bahna nebo protivníci budou tak silní na začátku jako na konci. K tomu X stovek bugů od procházení zdí v Oblivionu až po nesmyslné uvažování NPC postav. Ale snad se poučili. Zahrát si to jistě zahraji
KyleBroflovski
Re: Ale jo, mohlo by to být dobré
nesmyslné uvažování NPC postav není bug, nýbrž trademark Bethesdy...Soufejme, že se v tomto ohledu poučila např. Bioware, Obsidian, případně CD Projektu.
nebulon
Level-scaling
Zajmalo by me jak vyresi tuhle zalezitost. Jestli budou draci na zacatku stejne silni jak ke konci hry s naslaplou postavou. V oblivionu to byl vylozene opruz...
příšero!!!
Re: Level-scaling
Nejlepší by rozhodně bylo, kdyby se level všech nepřátel neupravoval vůbec a kdyby postava nezískávala se zkušenostmi tolik síly, životů,... nýbrž nové schopnosti a lepší techniky, které by ji činily silnější v boji, při jejich taktickém použití. Tím by se dosáhlo trochu realističtější hratelnosti (samozřejmě zde myslím "realističtější" v rámci fantasy).
Koneckonců Tolkienovi hrdinové (nyní míním ty, co byli zruční v boji) také nebyli skvělí bojovníci, protože je téměř nezraňovaly útoky banditů...
Samozřejmě by pak nemohli být tito nepřátelé rozeseti zcela náhodně, protože bychom potkávali příliš silné protivníky. Avšak obyčejní obyvatelé Skyrimu musí také nějak přežít, že? Takže je logické, že obydlené oblasti jsou bezpečné (v rámci možností) - a čím hlouběji do hvozdů (či doupat zloduchů) bychom se ponořili, tím silnější nepřátele bychom potkali.
No a kdybychom takového draka potkali příliš brzy...pak útěk by měl být jedinou možností. To pak bude pocit, až zabijeme prvního draka! Po dlouhých hodinách strachu a vzhlížení k nebesům, zda se neblíží nebezpečí, se rozhodneme mu postavit! A když pak drak klesne bezvládný na zem...tak pocítíme ten nejlepší pocit, jaký může RPG nabídnout...
genchiskan
Oblivion
tesim se jak malej jarda,sice uz oblivion nehraju,ale jak toto vyjde okamzite zase zacinam,a vubec mne nesere ze to nema multak,pac ho u takoveto hry ani neni potreba,a presto se bavim kralovsky,zatim si kratim cas two worldem2 kterej mne obliviona dosti pripomina.
Ej.dzej.rimmer
..
Rozhodne to vypada lip nez oblivion.Hlavne to utoceni mecem vypada konecne jako poradny svihani ne jen takovy bodani a placani.
Jeffy
Re: ..
Lepší než oblivion, to je asi jasné ne? Ale oblivion na svou dobu byl něco fantastického, proto spousta lidí zezačátku odpustila spoustu skrytých nedostatků. Pamatuje si ještě někdo jak vyšly v roce 2004 první screenshoty? To bylo něco neskutečnýho.
Jeffy
Konecne!
Postaví už umí běhat! Konec ice-skatingu na hlíně http://www.youtube.com/watch?v=ic6dKnv3WdU
Steny007
Tesim se,
jen doufam, ze tam nebude nastavenej auto leveling priser....
,palič
Re: Tesim se,
není nad obyčejný žebrácký příšerky, co maj ultra mega hitekk daedra zbraně a skleněný brnění
Wawer Rewold
...
"Draci nejsou skriptovaní a občas prý překvapí i samotné vývojáře. Ve hře se totiž mohou objevovat v nečekaných momentech"
Tak toho se trošku bojím, když to dokáže překvapit i vývojáře...
Cubky
Re: ...
To je blbost, vyvojare to prekvapit nemuze. :) Tedy pokud nemysli takoveho vyvojare, ktery kod chovani draka v zivote nevidel.
Wawer Rewold
Draci
Ty vogo, nechápu, proč ty draky udělali jenom se zadníma nohama a křídly. Takový draky nemám rád, vypadají pak akorát jako přerostlí netopýři. Správný drak by měl mít přece křídla a ČTYŘI nohy ne?
Jinak se na Skyrim těším, ale budu si asi muset koupit lepší mašinu
Giga Pudding
Re: Draci
Tak kdyby chtěli všechno "správně" tak by to vypadalo jako každá tuctová fantasy kopírující tolkiena a bez jakýchkoli vlastních nápadů :).
KyleBroflovski
...
Vypadá do pěkně. Já jen doufám, že si kluci z Bethesdy konečně zaplatili kvalitní pisálky a vyházeli ty retardy, kteří stojí za postiženými dialogy, zápletkami a charaktery z Oblivionu a F3.
Jinak jsem rád, že zapracovali na animaci, byla snad nejhorší, jakou jsem u AAA titulu viděl. Taky jsem rád, že postavy už nebruslí po hrací ploše, jako tomu bylo u Oblivionu a F3.
,palič
Re: ...
Taky by bylo dobrý, kdyby byly ty města trochu živější. V Oblivionu to ve městech vypadá jako kdyby tam zrovna řádil černej kašel a dýmějovej mor a přežilo jen pár posledních.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!