Diskuze

V Elder Scrolls Skyrim rozumíte drakům a osud světa je ve vašich rukou

Vývojáři Skyrim se v rámci svých sil snaží vytvořit největší a senzačnější titul a nabídnout hráčům úplnou svobodu. „Jděte, kam chcete, čiňte co je libo,“ zní autorská definice pátého dílu Elder Scrolls.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

humanitární bombardér havel

13. 6. 2011 21:46
stejně už nebude mít nic takovou atmošku

jako měl daggerfall.

spíš bych chtěl aby vyšlo cosi jako daggerfall 2, než čímdál pro širší obecenstvo pojaté omalovánky. (absolutně nic proti grafice ale u oblivionu se na ni spoléhalo víc než na další prvky hry, respektive na jejich úkor).

snad aspoň ve skyrimu nepřibude za mečem světelná "stopa máchnutí" apod. šikmooké prvky :-)

0 0
možnosti

Veska je prostě nesmrtelný

12. 6. 2011 17:52
Ale jo, mohlo by to být dobré

Jenom ať to není proboha jak Oblivion, který byl bez módů nehratelný a kdo to dohrál, má můj obdiv či je to dobrovolný masochista. Bojím se toho, že to buď bude pro IQ bublajícího bahna nebo protivníci budou tak silní na začátku jako na konci. K tomu X stovek bugů od procházení zdí v Oblivionu až po nesmyslné uvažování NPC postav. Ale snad se poučili. Zahrát si to jistě zahraji

0 0
možnosti

KyleBroflovski

12. 6. 2011 20:56
Re: Ale jo, mohlo by to být dobré

nesmyslné uvažování NPC postav není bug, nýbrž trademark Bethesdy...Soufejme, že se v tomto ohledu poučila např. Bioware, Obsidian, případně CD Projektu.

0 0
možnosti

nebulon

12. 6. 2011 17:44
Level-scaling

Zajmalo by me jak vyresi tuhle zalezitost. Jestli budou draci na zacatku stejne silni jak ke konci hry s naslaplou postavou. V oblivionu to byl vylozene opruz...

0 0
možnosti

příšero!!!

12. 6. 2011 18:02
Re: Level-scaling

Nejlepší by rozhodně bylo, kdyby se level všech nepřátel neupravoval vůbec a kdyby postava nezískávala se zkušenostmi tolik síly, životů,... nýbrž nové schopnosti a lepší techniky, které by ji činily silnější v boji, při jejich taktickém použití. Tím by se dosáhlo trochu realističtější hratelnosti (samozřejmě zde myslím "realističtější" v rámci fantasy).

Koneckonců Tolkienovi hrdinové (nyní míním ty, co byli zruční v boji) také nebyli skvělí bojovníci, protože je téměř nezraňovaly útoky banditů...

Samozřejmě by pak nemohli být tito nepřátelé rozeseti zcela náhodně, protože bychom potkávali příliš silné protivníky. Avšak obyčejní obyvatelé Skyrimu musí také nějak přežít, že? Takže je logické, že obydlené oblasti jsou bezpečné (v rámci možností) - a čím hlouběji do hvozdů (či doupat zloduchů) bychom se ponořili, tím silnější nepřátele bychom potkali.

No a kdybychom takového draka potkali příliš brzy...pak útěk by měl být jedinou možností. To pak bude pocit, až zabijeme prvního draka! Po dlouhých hodinách strachu a vzhlížení k nebesům, zda se neblíží nebezpečí, se rozhodneme mu postavit! A když pak drak klesne bezvládný na zem...tak pocítíme ten nejlepší pocit, jaký může RPG nabídnout...

0 0
možnosti

genchiskan

11. 6. 2011 21:32
Oblivion

tesim se jak malej jarda,sice uz oblivion nehraju,ale jak toto vyjde okamzite zase zacinam,a vubec mne nesere ze to nema multak,pac ho u takoveto hry ani neni potreba,a presto se bavim kralovsky,zatim si kratim cas two worldem2:-) kterej mne obliviona dosti pripomina.

0 0
možnosti

Ej.dzej.rimmer

10. 6. 2011 20:28
..

Rozhodne to vypada lip nez oblivion.Hlavne to utoceni mecem vypada konecne jako poradny svihani ne jen takovy bodani a placani.

0 0
možnosti

Jeffy

11. 6. 2011 0:41
Re: ..

Lepší než oblivion, to je asi jasné ne? Ale oblivion na svou dobu byl něco fantastického, proto spousta lidí zezačátku odpustila spoustu skrytých nedostatků. Pamatuje si ještě někdo jak vyšly v roce 2004 první screenshoty? To bylo něco neskutečnýho.

0 0
možnosti

Jeffy

10. 6. 2011 14:34
Konecne!

Postaví už umí běhat! Konec ice-skatingu na hlíně ;-D http://www.youtube.com/watch?v=ic6dKnv3WdU

0 0
možnosti

Jeffy

10. 6. 2011 14:34
Re: Konecne!

*Postavy...

0 0
možnosti

Steny007

10. 6. 2011 11:46
Tesim se,

jen doufam, ze tam nebude nastavenej auto leveling priser....;-O

0 0
možnosti

,palič

10. 6. 2011 11:58
Re: Tesim se,

není nad obyčejný žebrácký příšerky, co maj ultra mega hitekk daedra zbraně a skleněný brnění :-)

0 0
možnosti

Wawer Rewold

10. 6. 2011 11:02
...

"Draci nejsou skriptovaní a občas prý překvapí i samotné vývojáře. Ve hře se totiž mohou objevovat v nečekaných momentech"

Tak toho se trošku bojím, když to dokáže překvapit i vývojáře...

0 0
možnosti

Cubky

10. 6. 2011 11:25
Re: ...

To je blbost, vyvojare to prekvapit nemuze. :) Tedy pokud nemysli takoveho vyvojare, ktery kod chovani draka v zivote nevidel.

0 0
možnosti

Wawer Rewold

10. 6. 2011 10:13
Draci

Ty vogo, nechápu, proč ty draky udělali jenom se zadníma nohama a křídly. Takový draky nemám rád, vypadají pak akorát jako přerostlí netopýři. Správný drak by měl mít přece křídla a ČTYŘI nohy ne?

Jinak se na Skyrim těším, ale budu si asi muset koupit lepší mašinuR^

0 0
možnosti

Giga Pudding

10. 6. 2011 10:16
Re: Draci

Tak kdyby chtěli všechno "správně" tak by to vypadalo jako každá tuctová fantasy kopírující tolkiena a bez jakýchkoli vlastních nápadů :).

0 0
možnosti

KyleBroflovski

10. 6. 2011 10:05
...

Vypadá do pěkně. Já jen doufám, že si kluci z Bethesdy konečně zaplatili kvalitní pisálky a vyházeli ty retardy, kteří stojí za postiženými dialogy, zápletkami a charaktery z Oblivionu a F3.

Jinak jsem rád, že zapracovali na animaci, byla snad nejhorší, jakou jsem u AAA titulu viděl. Taky jsem rád, že postavy už nebruslí po hrací ploše, jako tomu bylo u Oblivionu a F3.

0 0
možnosti

,palič

10. 6. 2011 10:12
Re: ...

Taky by bylo dobrý, kdyby byly ty města trochu živější. V Oblivionu to ve městech vypadá jako kdyby tam zrovna řádil černej kašel a dýmějovej mor a přežilo jen pár posledních.

0 0
možnosti