- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako měl daggerfall.
spíš bych chtěl aby vyšlo cosi jako daggerfall 2, než čímdál pro širší obecenstvo pojaté omalovánky. (absolutně nic proti grafice ale u oblivionu se na ni spoléhalo víc než na další prvky hry, respektive na jejich úkor).
snad aspoň ve skyrimu nepřibude za mečem světelná "stopa máchnutí" apod. šikmooké prvky
Jenom ať to není proboha jak Oblivion, který byl bez módů nehratelný a kdo to dohrál, má můj obdiv či je to dobrovolný masochista. Bojím se toho, že to buď bude pro IQ bublajícího bahna nebo protivníci budou tak silní na začátku jako na konci. K tomu X stovek bugů od procházení zdí v Oblivionu až po nesmyslné uvažování NPC postav. Ale snad se poučili. Zahrát si to jistě zahraji
nesmyslné uvažování NPC postav není bug, nýbrž trademark Bethesdy...Soufejme, že se v tomto ohledu poučila např. Bioware, Obsidian, případně CD Projektu.
Zajmalo by me jak vyresi tuhle zalezitost. Jestli budou draci na zacatku stejne silni jak ke konci hry s naslaplou postavou. V oblivionu to byl vylozene opruz...
Nejlepší by rozhodně bylo, kdyby se level všech nepřátel neupravoval vůbec a kdyby postava nezískávala se zkušenostmi tolik síly, životů,... nýbrž nové schopnosti a lepší techniky, které by ji činily silnější v boji, při jejich taktickém použití. Tím by se dosáhlo trochu realističtější hratelnosti (samozřejmě zde myslím "realističtější" v rámci fantasy).
Koneckonců Tolkienovi hrdinové (nyní míním ty, co byli zruční v boji) také nebyli skvělí bojovníci, protože je téměř nezraňovaly útoky banditů...
Samozřejmě by pak nemohli být tito nepřátelé rozeseti zcela náhodně, protože bychom potkávali příliš silné protivníky. Avšak obyčejní obyvatelé Skyrimu musí také nějak přežít, že? Takže je logické, že obydlené oblasti jsou bezpečné (v rámci možností) - a čím hlouběji do hvozdů (či doupat zloduchů) bychom se ponořili, tím silnější nepřátele bychom potkali.
No a kdybychom takového draka potkali příliš brzy...pak útěk by měl být jedinou možností. To pak bude pocit, až zabijeme prvního draka! Po dlouhých hodinách strachu a vzhlížení k nebesům, zda se neblíží nebezpečí, se rozhodneme mu postavit! A když pak drak klesne bezvládný na zem...tak pocítíme ten nejlepší pocit, jaký může RPG nabídnout...
tesim se jak malej jarda,sice uz oblivion nehraju,ale jak toto vyjde okamzite zase zacinam,a vubec mne nesere ze to nema multak,pac ho u takoveto hry ani neni potreba,a presto se bavim kralovsky,zatim si kratim cas two worldem2 kterej mne obliviona dosti pripomina.
Rozhodne to vypada lip nez oblivion.Hlavne to utoceni mecem vypada konecne jako poradny svihani ne jen takovy bodani a placani.
Lepší než oblivion, to je asi jasné ne? Ale oblivion na svou dobu byl něco fantastického, proto spousta lidí zezačátku odpustila spoustu skrytých nedostatků. Pamatuje si ještě někdo jak vyšly v roce 2004 první screenshoty? To bylo něco neskutečnýho.
Postaví už umí běhat! Konec ice-skatingu na hlíně http://www.youtube.com/watch?v=ic6dKnv3WdU
jen doufam, ze tam nebude nastavenej auto leveling priser....
není nad obyčejný žebrácký příšerky, co maj ultra mega hitekk daedra zbraně a skleněný brnění
"Draci nejsou skriptovaní a občas prý překvapí i samotné vývojáře. Ve hře se totiž mohou objevovat v nečekaných momentech"
Tak toho se trošku bojím, když to dokáže překvapit i vývojáře...
To je blbost, vyvojare to prekvapit nemuze. :) Tedy pokud nemysli takoveho vyvojare, ktery kod chovani draka v zivote nevidel.
Ty vogo, nechápu, proč ty draky udělali jenom se zadníma nohama a křídly. Takový draky nemám rád, vypadají pak akorát jako přerostlí netopýři. Správný drak by měl mít přece křídla a ČTYŘI nohy ne?
Jinak se na Skyrim těším, ale budu si asi muset koupit lepší mašinu
Tak kdyby chtěli všechno "správně" tak by to vypadalo jako každá tuctová fantasy kopírující tolkiena a bez jakýchkoli vlastních nápadů :).
Vypadá do pěkně. Já jen doufám, že si kluci z Bethesdy konečně zaplatili kvalitní pisálky a vyházeli ty retardy, kteří stojí za postiženými dialogy, zápletkami a charaktery z Oblivionu a F3.
Jinak jsem rád, že zapracovali na animaci, byla snad nejhorší, jakou jsem u AAA titulu viděl. Taky jsem rád, že postavy už nebruslí po hrací ploše, jako tomu bylo u Oblivionu a F3.
Taky by bylo dobrý, kdyby byly ty města trochu živější. V Oblivionu to ve městech vypadá jako kdyby tam zrovna řádil černej kašel a dýmějovej mor a přežilo jen pár posledních.