Diskuze

Hra Dungeon Siege III je až po okraj nacpaná fantasy akcí

Zběsilá akční hra na hrdiny pracuje s jednoduchými principy, ale na zábavnosti jí to vůbec nic neubírá.

Riker007

9. 7. 2011 7:36
Plané naděje

Tak v tomhle jsem viděl zachránce značky Dungeon Siege... Tedy ještě předtím, než se hra vydala. Dvojka mi přišla oproti jedničce skoro jako krok dozadu. Ale tohle kromě grafiky (která taky neni zas tak high-end) je jen o málo lepší. A dialogové stromy typu Mass Effect to těžko zachrání. Velká škoda. Nicméně pořád si můžete zahrát původní Dungeon siege, než vydají Diablo III...

0 0
možnosti

JCage.

24. 6. 2011 11:57
Asi jsem hral jinou hru??

Takze, po sesti hodinach hrani mohu rici, ze DS 3 je pro mne bohuzel obrovskym zklamanim. Zlaty Sacred 2 a opovazim se tvrdit - zlaty DS 2 :-/

hardwarove naroky jsou vyssi nez u Sacreda2 a pritom to nevypada o nic lip a seka se to i tak. RPG prvky - velke zklamani - mate zhruba tri skilly ktere muzete furt tocit dokola, na nejaky skill tree zapomente!

Ovladani - katastrofa! - postava se zasadne otaci na tu stranu kterou nechcete, a aby to bylo zajimavejsi, pri couvani postava zahyba presne naopak - tzn pokud musite utect, nejprve je potreba se uplne otocit. Invertovat v nastaveni to nelze.  Mapa - hruza des - je strasne malicka, neda se zvetsit a questovy ukazatel vam opravdu ne vzdy ukazuje tam kam musite jit.

Aby toho nebylo malo - ten nejvetsi problem u DS3 jsou SAVE soubory, ktere se cas od casu mohou samy od sebe pokazit... kolik lidi uz tu hru smazalo, protoze jim oznamila, ze SAVE DATA CORRUPTED!

0 0
možnosti

genchiskan

25. 6. 2011 10:50
Re: Asi jsem hral jinou hru??

proc opovzaim se rici i zlat DS2?,vsak DS2 je oproti tomuto paskvilu best hra.!!

0 0
možnosti

vaclavj1

24. 6. 2011 0:31
demo

Demo neni sice zadny zazrak, ale zase to neni vubec spatne. Pripomina mi to takovy lepsi Sacred 2 ... pockam, az spadne cena a pak koupim :-)

0 0
možnosti

IARK - Králíček ušáček

24. 6. 2011 7:44
Re: demo

Tohle ti pripomina Sacred? A nepripomel ti nahodou GoW3 Diablo? 8-o

0 0
možnosti

Loocko

23. 6. 2011 23:36
Naproste zklamani

tak na tudle hru jsem se tesil dva roky!!!

Jake bylo rozcarovani kdyz sem ji po nekolika hodinach hrani znechucenej vypnul, co to proboha je? Proc se to jmenuje dungeon siege? Omezovani pc hracu hraci na konzolich koukam prerusta do hruznych rozmeru, proc mam na 24palcovem monitoru menu kde je pouze devet obrovskejch tlacitek ktere nevim co znamenaji a misto toho tam mam ty obrazovky tri!!! Proc mam neustale pocit ze me nekdo nuti koukat na hru z naprosto neprirozeneho uhlu, proc proboha kdyz utikam pred enemy si muzu vybrat ze dvou moznosti a to zda uvidim kam utikam nebo uvidim nepritele ktery bezi za mnou. Proc si tu hru nemuzu jeste trosku oddalit? Naprosto ale naprosto zmateny menu pro charakter postavy, proc proboha je tu tak malo itemu? Nedokazu si predstavit ze bych tudle hru hral mesic v kuse s tak malo moznostmi at uz co se tyce skillu nebo volnosti pohybu, itemy atd... To opravdu lidi touzej po takhle omezenych moznostech, tupe primocare hratelnosti a naprosto stupidnich ovladacich prvcich s max trema moznostma? Nedokazu si predstavit co bude delat zatvrzely hrac prvnich dvou dilu dungeon siege az utrati svoje penize za tento paskvil pro lidi z filmu idiokracy. Rv

0 0
možnosti

JCage.

24. 6. 2011 12:03
Re: Naproste zklamani

to ti muzu rict naprosto presne - proklejou boha za vyhozenych 50 Eur, jako ja

0 0
možnosti

doktor_bota

23. 6. 2011 12:47
Na xbox360 snad,

to nemůžu posoudit, na normální PC je to ovšem prakticky nehratelný shit. Pěkná grafika těžko vykoupí hříchy v podobě konzolového ovládání (které nejenže nejde změnit, ono je i blbě definované) a konzolové "složitosti" (jak soubojů, tak RPG prvků), která je zjevně určena oslovit trh od mateřské školky, přes absolventy zvláštních škol až po osoby zcela senilní. Za mě 30% za grafiku.

0 0
možnosti

Lupulin

23. 6. 2011 13:52
Re: Na xbox360 snad,

už dvakrát sem to dohrál na PC......seš gramalvej když nechápeš že Q přepíná postoje, 1-3 aktivuje skills a když zmáčkneš SHIF popřípadě SPACE máš ještě další možnosti...

a teď se podívejme na ovládání stříleček: Shift, většinou běh, Mezerník, většinou sprint, 1-3 přepíname zbraně na Q je vyklánění nebo nějaká ta speciální akce

takže, jestli to chápu dobře tobě nejdou hrát ani střílečky a vlastně vůbec žádná hra když nedokážeš zvládnout tohle KLASICKÉ rozložení prstů na KB....

s tím že to nejde nastavit ale máš pravdu..to je trošku FAIL....

0 0
možnosti

Ulam Batar

23. 6. 2011 10:11
Hodnocení

Než aby se tady vlekly zbytečné spory, jednoduše zrušte hodnocení typu 0 - 100 % - je to naprosto zbytečné! Stejně valná většina lidí, kteří na web přijdou recenzi nečte a dívá se na body a případně diskuzi. Když nebudou body tak si alespoň něco přečtou :-! Ještě by šlo vymyslet nový systém hodnocení, ale to by si někdo musel zapřemýšlet. Máte na to v redakci "potenciál"? Nebo jednoduše pořád budete zaostale "procentuálně-bodovat"!?! :-)

0 0
možnosti

Slayerer

22. 6. 2011 19:35
Hm

Pan wachmajstr Lysý

Dungeon Siege - Redakce 80% Hráči 53%

Duke Nukem - Redakce 60% Hráči 70%

Cítíte ten smrádek? A já to nejsem...

0 0
možnosti

Aladin na Bonuswebu

22. 6. 2011 20:48
Re: Hm

Takze myslis ze jsou chytrejsi 10-15-ti letý děti co si jen tak chodí a hází sem nulu a támhle sto? Nebo nějaký **** který na to poukazuje?

0 0
možnosti

juki

22. 6. 2011 17:07
mapa

nasli ste nekto skratku kterou se zapina mapa? Nemyslim radar ale mapu. Nebo ta ve hre uplne chybi?

0 0
možnosti

genchiskan

22. 6. 2011 20:11
Re: mapa

jedna dobra rada,odinstaluj to.:-)

0 0
možnosti

IamShy.Not_Scared

22. 6. 2011 16:29
Hrůza třepe kurníkem

Nikdy jsem nikde neřekl, že lituji peněz za jakoukoliv hru, ať už bylo zklamání sebevětší. Koneckonců alespoň další do sbírky.

Lituji peněz, kterých jsem vydal za Dungeon Siege III. Obsidian mne tentokrát hrozně zklamal. Jejich bugy vždy přehlédnu, protože jejich hry mě baví, ale tohle to je hnus, velebnosti. Na víkend se chystám nainstalovat Legends of Aranna, abych si spravil chuť.

I když musím uznat, že jsem asi ovlivněn tím, že jsem očekával hack´n slashovou rubanici jak řemen, tudíž mne asi tato akční adventuro-arkáda na konzole nechytla, no.

Opravdu nic proti konzolím nemám, koneckonců máme jednu doma, ale všeho moc škodí, a teď je mi konečně opravdu jasné, že konzole kazí PC gaming, tradice a hry samotné. Dokud nebude nextgen konzole na trhu, PC hraní půjde do kytek. Je to nespravedlivé. Když táhly za pomyslný konec lana konzole, PC scéna se snažila náskok dohnat, aby nebrzdila vývoj, ať už technologicky či "sortimentem" her. Když táhne za lano PC, konzole se zahryzly v pravěku a stahují za to lano i PC scénu. Njn, dokud stádo kupuje zastaralé konzole, nikam se to nepohne. Mrkvosoft ani Sony nemaj potřebu. Chtělo by to třetího hráče na trhu s pořádným železem, nějaké Wii U nic neřeší.

Ale to jsem odbočil. Co mě nejvíce irituje je to, co už tu vzpomněli jiní přispěvatelé. Jak toto může získat 80 procent, nepochopím ani s kalkulačkou, nebo snad druhá mocnina????? Pokud autor trvá na 80% pro tento paskvil, který není ani RPG, ani akční adventura, pak žádám revizi a reedici recenzí na Zaklínače 2 a spol., a v tom případě je pak nutností i rozšířit škálu hodnocení až někam k dvěma stům procent. Nebo případně rozšířit team recenzentů. Nebo aspoň posadit pana recenzenta třebas k PS:T, BG2, G1-3 aby pochopil, co to je rpg. Pak nedojde k v pravdě unikátním anomáliím a paradoxům jako DS III./TW2 = 80/85.

0 0
možnosti

Nokiagay