- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Arkádové tituly jsou pro NFS typické, ale to, co předvedli v NFS HP bylo opravdu šílené a jestli to bude zde stejné nebo i třeba podobné a že to podle videa tak vypadá, bude podle mě stát hra za dvě věci. Myslím si, že taková to hra vytvořená na enginu z Shift 2 by měla daleko věší úspěch než tyto arkádové tituly, kde se dá ovládat auto dvěma prsty se zavřenýma očima.
Když jsem si nedávno zahrál NFS High Stakes (Road Challenge), tak jsem si říkal, že kdyby se EA rozhodlo udělat pokračování, nebylo by to k zahození. Jak na PS1, tak i na PC to byla super hra.
Souhlasim u high stakes jsem travil dost casu,a dala se dotoho stahnout kopa ruznych znacek aut.nejvic mne bavil ten zavod proti policii,to bylo uplne perfektni ty dueli proti oponentovi,a do toho jeste policie,to se neda napr. z nejakyma HP vubec srovnat,tam to proste mnelo atmosferu a bavilo to uplne jinak.holt vetsinou tem mladym, smrkacum se tyhle novejsi needy liby.my co uz mame neco zasebou,to vidime jinac.
Po shlednuti gameplay videa si myslim, ze horsi uz to byt nemuze. Serie kdysi slavnych zavodu je na dne. Jestli to pujde s "inovacemi" dal, tak v pristim dile budeme moct letat ve vrtulniku a nebo honit zavodniky na kole :). Posledni hratelny dil byl pro me NFS Most Wanted, nebyl sice nejlepsi, ale hrat se dal. Tenhle brak nebude stat za to ani warezit, natoz platit.
priznejme si to most wanted stal take za starou belu, auta byla kus leticiho ingotu a likvidovala vse po statisich pouhym tuknutim.pocit ze zavodeni byl na nule a clovek se ani nemusel namahat moc ty auta ovladat.
nevim ale jestli to bude stejna hovadina jak HP,tak to potes.
Jestli bylo HP hovadina tak evidentně žánr arkádových závodních her není pro tebe.
Nebo si jen potřeboval napsat kravinku aby ses ukojil...
Myslím, že tvůrci původních NFS her a autoři, kteřý vymysleli značku NFS, musí při pohledu na to, co se pod tím názvem vydává poslední roky, brečet.
Mě to úzce připomíná naši vládu, r*zesr*li, co r*zesr*t mohli F*ck them all
Co to maji v New Yorku straznici za auta? Nejaky Transformers? Helikoptera do ceho streli to se rozpada, vybuchuje, odlamuje se most ale kára jede dal jen ma po laku...
To uz je vazne k smichu, to nena bit Pegi 12, ale Pegi only under 12. Vzdyt to je do nebe volajici hovadina...
Však FB2 engine bude po 1x použitý v Battlefield 3, nie? Však napríklad Hot Pursuit fungoval na engine Chameleon a to Shift 2 na The Madness Engine.. čiže tento NFS bude prvý ktorý tento engine využije..
Tedy přišel bych, kdybych to hrál. Jinak, když jsem koukal na ten průjezd městem a všude ty neprůjezdné šipky, docela by se mi líbila hra, kde by navigace třeba v minimapě vybrala nejrychlejší trasu, ale jinak měl člověk pohyb po městě neomezený a trasu ze startu do cíle by si určoval sám.
jj tie mega blikajúce šípky sú ako pre retardov, ja by som to riešil tým že pár metrov po vjazde do vedlajšie ulice by sa auto presunulo na pôvodnú trať...
ale tvoja idea mesta je nezvládnuteľná v požadovanej kvalite, jednoducho už nie sú časy midtown madness kde boli ulice postavené z niekoľkých kvádrov, to zase chápem že pri jednej trase je možné lepšie prepracovať dané prostredie za zlomok času a peňazí.