Diskuze

Důsledky při hraní Hitman: Absolution

Tore Blystad, šéf vývoje chystané akce Hitman: Absolution spolu s Christianem Eleverdhamem, starajícím se o formu hratelnosti, informovali o tom, jakou koncepci bude hra mít.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

IamShy.Not_Scared

22. 6. 2011 13:27
Hm hm

Začínám být ze všech těch zpráv o Absolution poněkud rozpačitý... Na Hitmanovi jsem vždy zbožňoval tu výzvu, obtížnost, znovuhratelnost pro mě zajišťoval tisíc a jeden způsob, jak splnit kšeft. Samozřejmě ne vždy to šlo, občas byl specifický postup určený samotným cílem mise (např. agenta nezachráním jinak než sedativy utlumujícími puls) a jeho vykonání dalo hodně práce, protože cíl byl jasný, ale cesta k němu ne. Z posledních odhalení mám dojem (ono nakonec IO to sami přiznali), že už nepůjde o výzvu, obtížnost opět klesne, z pečlivého plánování a precizního načasování se to zvrhne v Rambo akci (kolikrát sem poskakoval na židli, jestli stihnu fízla zavřít do popelnice dřív, než půjde další okolo... jaj, to už asi nezažiju) kde opět půjde jen o "dokonalý systém krytí" a počet headshotů Silverballem. Už jen fakt, že to vyjde pod Square Enix je jasné, že to bude od počátku vyvíjeno multiplatformově, což znamená: vývoj opět bude limitován konzolemi... Čili "vyvíjíme multiplatformu, ovšem multiplatformu plejstešnovou/xboxovou." Rozumněj příklad: Audi: Ano! Přátelé, vyvinuli jsme hybridní vůz na kombinovanou spotřebu elektřina/voda/benzín, no , ovšem, nádrž bude jen na benzín...";-€ 

Už to vidím, gamepadové ovládání, klasika... místo aby se kryl v dřepu za sloupem sám vyskočí ven ze stínu, pač si držel shift moc dlouho, nebo omylem ho dvakrát tapl... Ještě dejte 47ičce autoheal, checkpointy, a bude vymalováno.

Modlím se, abych se pletl. No. 47 mám již šest let nepřetržitě jako wallpaper, nerad bych ho měnil.

0 0
možnosti