Diskuze

The Legend of Zelda: Ocarina of Time je povedenou předělávkou legendy

Není nad to si zahrát nesmrtelnou klasiku a zároveň jednu z nejlépe hodnocených her v historii. A to na cestách s mašinkou, která ji zvládne ve 3D zobrazení. Otázkou však je, jestli to už není jen spíše ždímání peněz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Laethnes

7. 7. 2011 10:23
Recenze

Ačkoliv jsou NDS recenze na Bonuswebu opravdu vzácné, mám je rád, protože bývají pěkně dlouhé, plné informací, rozumné a pro mne splňují přesně to, co chci, musím říct, že tato mi přijde trošku slabší.

První věcí je, že bylo hned několikrát zmíněné, že 3D efekt je v této hře poměrně zbytečný. Ale celou dobu čekám, že mi bude osvětleno proč a tohle mi tu chybí. Hlavně z toho důvodu, že s tím moc nesouhlasím, by mě zajímaly důvody.

Další věcí je to, že když hra nevede hráče za ručičku, je to minus. Tohle nechápu. Chápu, že je to dnešním trendem, ale nechápu, proč je špatně. Osobně to beru jako vlastnost, ne jako klad či zábor. (A když už jsme u toho, tak mi naopak vadí, když tomu tak je. Např. jsem hrál nový Golden Sun a přišlo mi to až otravné. Což je ovšem zase jen moje subjektivní věc.) (A na druhou stranu - možná by stálo za to zmínit, že když delší dobu hráč nejde správným směrem ve hře, Navi přinejmenším naznačí, co dál.)

Každopádně těmito (pouhými? :3) dvěma body nechci říct, že je recenze špatná, to vůbec ne. Jen mi trošičku přijde slabší. Naopak oceňuji, že se poměrně dobře poprala s tím, že se jedná o vydaní staré a značně legendární hry.

A na závěr bych chtěl upozornit, že jsem tuto hru celou prošel na Game Cube verzi (což byla jen emulace N64) a 3DS verzi mám teprve rozjetou. (Jo a pro mne nejlepším dílem byl Wind Waker :3.) Jo a chtěl bych požádat no flame. Kuju.

0 0
možnosti
.

.;palič:

7. 7. 2011 11:51
Re: Recenze

Ten názor na 3D bych autorovi nevyčítal. Tohle stereoskopický 3D je individuální. Údajně jsou lidi, co ho vůbec nevidí. Já ho mám při hraní Zeldy zapnutý a zbytečný mi rozhodně nepřipadá, podle mě to vypadá výborně. Taky mi vadí, když hra vede hráče za ruku a proto jsem rád, že tady to není. I když pokud někdo zakysne a neví jak dál, není nic jednoduššího, než aktivovat šutr hned vedle Linkova obydlí a tam se ukáže názorný hint, co dělat dál. Asi na to autor nepřišel.

0 0
možnosti
.

.;palič:

4. 7. 2011 16:51
Zrovna

tuhle hru hraju a jsem nadšen. Vypadá to, že díky Zeldě  nacházím ztracenou radost z hraní, o které jsem si myslel, že je nenávratně pryč.

0 0
možnosti
BH

Blackened Halo

4. 7. 2011 9:37
ojojoj

heh je zaujimave ze hoc sa dnesni recenzenti a hraci stazuju na to ze ich hry vedu za rucicku, tak ked uz pride hra kde nemate ziadne sipky ukazujuce smer, tak ste uz z toho na větvy a beriete to rozhodne za minus. ...je to remake hry do 3D tak ja neviem co by ste od pojmu remake ocakavali ,...osobne hram teraz ocarinu na N64 a neviem si tu hru vynachvalit, ano je poznat ze je na nej zub casu, no menej nez 90% by som jej nedaval, ..a ked sa pozriem na remake, ktory aj lepsie vyzera, lepsie sa ovlada a je dokonca v 3D a vy jej date 80% tak to mi je uz dost cudne ...

0 0
možnosti