- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna on se nebojí pracovat s nějakými opravdovými nápady, takže se vzpamatuj :).
Nojo Peter má hodně nápadů, jenže ty hry jsou vždycky takové nedotažené (už od dob Black and white), ale nevyčítám mu to - software i hardware jsou min ještě 10 let od toho aby nabídly kreativní svobodu (dneska aby přidali nějakou prkotinu do hry, tak na tom musí makat 30 lidí aspoň tejden) a peníze a čas na vývoj jako Blizzard holt každý nemá.
...najkreatívnejšia a najslobodnejšia doba bola práve v čase keď vývoj hier nebol multimiliardový biznis a developerom nestáli za chrbtom šedivý páni v oblekoch od Fioravantiho za 10 tis dolárov ... dnes jeden väčší neúspech dokáže na kolená položiť aj najsilnejších hráčov na trhu a každý developer si 10x rozmyslí či pôjde do nepreskúmaných vôd kreatívnych a hlavne nových nápadov alebo zostane na vyšlapanej ceste.
Takže pokiaľ sa väčný stažovateľ Molyneux furt na niečo vyhovára tak mal by sa vyhovárať predovšetkým na seba, pretože ak dnes nedokáže zhmotniť svoje kratívne nápady tak už to nedokáže nikdy. U mňa Peter začal a skončil u Dungeon Keepera, odvtedy ide z kopca (imho!).
Ja myslim, ze na to jde Peter od lesa. Malokdo vyda na jednu platformu jen prvni a treti dil sve trilogie...