Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ubisoft: Nové konzole musí cílit na lepší umělou inteligenci

Zatímco vývojářské firmy Crytek a Epic tvrdí, že nové konzole budou zvládat dokonalou grafiku, Ubisoft na to má jiný pohled. Yves Jacquier tvrdí, že se next gen systémy nezaměří primárně na vizuální stránku, ale na umělou inteligenci. "Bitevní pole je vždy o umělé inteligenci," uvedl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Deloix

7. 7. 2011 17:00
old

Mě se libilo v HL2 že šlo zabarikádovat dveře a ti Combine vojaci napred zkoušeli kliku a až pak to vykopli a když to nešlo tak běhali kolem baračku a hledali jinej vchod a stříleli přes okna. Nebo v Medal of Honor na PSX jak vojáci odkopávali granáty :D prostě to musí působit věrně a muže to bejt primitivní AI jak ve starých hrách... nemam ted rád to že naučí AI přebíhat z ukrytu do ukrytu po waypointech... Rád bych někdy viděl AI co si u řeky porazí strom nebo někam nahází krabice aby dokázala vylezt nahoru a podobny věci.

0 0
možnosti
JN

Mirabell

7. 7. 2011 7:18
Nooo

No, tak tohle snad není záležitost konzolí ne? Ai lepší než většina dnešních her, měli i některý hry před 10ti lety. Takže to co ji brzdí rozhodně není síla HW, ale lenost vývojářů na ní zamakat. Kde jsou ty doby, kdy potvora dokázala sledovat hráče přes celý level? (tuším že vyšla i hra, bohužel si nepamatuju název, kde potvory dokázaly sledovat hráče i mezi levely. Útěk loadingem člověka nezachránil). Dnes je všechno tunel se scriptama a nepřátelé jen umí přebýhat mezi třemi úkryty. I v té oslavované Killzone 2 (kde byli všichni puf z AI) neuměli nepřátelé odejít z vytyčené lokace. Coč někdy působilo až vtipně.

0 0
možnosti
F

Fun1k

7. 7. 2011 8:42
Re: Nooo

To pronásledování přes celý level není známkou dobré AI, ba naopak, potvora se na tebe jen lockne a už není možné, aby ses jí ztratil, protože to nemá naprogramované v AI.

A to s tím několikaúrovňovým desngem levelů ve FPSkách, jak na něj všichni nostalgicky vzpomínají, taky nebyla kdovíjaká výhra, ses hodinu motal zpět přes půlku levelu, jen aby jsi našel, co máš udělat :/

0 0
možnosti
M

Mr.Lolendo

7. 7. 2011 2:06
oj

A co jako serie Halo?! Žádná hra zatím nepřekonala A.I. jedničky. A to myslim i PC hry. Dead Space 2 teďka měl k tomu hodně blízko. Jinak Halfa mám moc rád, ale A.I je slabá(moc viditelné a jednoduché scripty). To FEAR je zato jiná káva. Výkon není ten problém. Problémem je engin a lenost vývojářů. Chápu, že tohle zrovna není jednoducha věc, ale je rok 2011 sakra a pořád se to skoro nikam nehlo 

0 0
možnosti
M

mechwarrior

7. 7. 2011 3:01
Re: oj

dobrá AI sa pozná hlavne v otvorenejších hrách ako bol Far Cry, Crysis alebo Arma kde musí byť AI viac autonómna a nie je významne usmerňovaná ako v "tuneloch" ... v Arme dokáže AI procesoru riadne zatopiť.

Ale áno, za posledných 10 rokov nenastal v tomto smere významnejší pokrok... treba si však uvedomiť, že je to beh na dlhé trate.

0 0
možnosti
PK

pan.klobouk

7. 7. 2011 1:46
prdlajs

Trijadrovy CPU v X360 a vladce vesmiru Cell z PS3 jako nestaci na dobrou AI? To at mi panacek nerika. Na cem ze bezel prvni Half Life a jakou mel fajnovou umelou inteligenci? Nebo FEAR, to byla taky lahudka... a desitky dalsi. To vse na slabouckem zeleze. Pak nastoupi x jadrove procesory s nekolikanasobne vetsim vykonem a najednou neni vykon? Ale no tak.

0 0
možnosti
M

mechwarrior

7. 7. 2011 2:39
Re: prdlajs

neber ma v zlom, HL1 je v mojej top 5, len trochu nechápem tej histérii okolo vraj výnimočnej AI v HL1 .. vojaci sa pohybovali po určených trasách, mali styčné body od ktorých útočil alebo sa k nim vracali, veľmi často si mohol vidieť ako vojak prebehol okolo teba len aby sa dostal na predom určené miesto kde konečne zahájil palbu alebo pokračoval na iné miesto. Bez toho aby sa im neurčili trasy a to čo majú v konkrétny moment urobiť by ani nevedeli prejsť cez dvere - akonáhle sa ocitli na mieste bez barličiek nevedeili nič len ísť za tebou a strielať. A čo Barnie ? rozbehnúť sa pred hlavne nepriatelov, zastavit sa na mieste a odkvacnút na zem je fajnová AI ? ale no tak ! AI v HL1 bolo jednoducho výborne maskované divadlo, nič viac.

0 0
možnosti
DB

ScorpioDB

7. 7. 2011 0:41
???

AI závisí na konzoli?? to snad jak to naprogramujou a jak si t hardware přechroupe, ne??? 8-o

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 53

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 18

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 16

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence

magazín 26. 4. 2024 2

Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...

Simulátor offroadového ježdění MudRunner vyjde i pro virtuální realitu

novinky 25. 4. 2024 0

V MudRunnerovi se sice jezdí daleko pomaleji, než ve většině ostatních automobilových simulátorů,...

OBRAZEM: Paper Mario: The Thousand-Year Door je další příkladný remake

preview 25. 4. 2024 0

Paper Mario: The Thousand-Year Door je remake akčního RPG s tahovými souboji, které původně vyšlo v...

Hry ze známých sérií najdete i v mobilech. Co si zahrát?

magazín 25. 4. 2024 16

Zlatá éra mobilních her je sice dávno pryč, ale i tak se dá najít celá řada mobilních variant her...