Diskuze
Euclideon předvádí ostrov z 21 trilionů polygonů
Děkujeme za pochopení.
Jeffy
Interview
Interview s člověkem co to prezentoval: http://www.kotaku.com.au/2011/08/infinite-detail-and-euclideon-the-elephants-in-the-room/ - tak podle interview je jasné, že má hluboké znalosti v počítačové grafice, taky vysvětlil princip fungování enginu a proč zatím není animace - jsem na to rozhodně zvědavý a uvidíme za pár měsíců no.
Cubky
Re: Interview
Hluboke znalosti? Kde? Prosimte jedine, o cem tam ohledne grafiky mluvil, byl ten search algoritmus, coz bude akorat nejaka rychla verze raycastingu, a to, ze polygonove modely se tezko presouvaji z platformy na platformu. Kde jsou ty hluboke znalosti pociacove grafiky?
Pro informaci raycasting a raytracing (mozna ne primo technologie, kterou pouziva, coz podle me stale budou voxel octrees a ne point cloud data) se bere v kurzu ZAKLADY pocitacove grafiky v druhem rocniku bakalarskeho studie na me skole. Hluboke znalosti indeed.
Kazdopadne v interview nezodpovedel nejdulezitejsi vec, kterou vsichni kritizovali - jak uchovavaji informace o tolika jedinecnych objektech?
DBBS
Fake, tak jednoduche to nebude
Rád bych přidal komentář z odkazem na tvůrce hry Minecraft s přezdívkou Notch, který ve svém posledním příspěvku objasňuje více k této technologii.Pokud máte zájem a schopnosti číst EN, doporučuji článek - poslední dva příspěvky : http://notch.tumblr.com/
mechwarrior
Re: Fake, tak jednoduche to nebude
v prvom rade by si mal mať schopnosti čítať v CZ ... ty fake
Montella
hm
A muj příspěvek poslední se ani nezobrazil, prázdná druhá stránka.
Montella
+ / -
Ano, WEB a levný vývoj. A lepší než JSA je v dnešní době asi vše (krom věcí co vyžadují vyloženě llwl), vzhledem k tomu, že by se vývoj několikanásobně prodražil a prodloužil.
Sám víš že princip řešení problémů v javě je:
import, import, import, problem.solve() což je hlavním důvodem jejího použití a platform-free? Je jasné že když něčemu poskytneš knihovny, tak všechno bude multiplatformní... Však je to prostě WINE :D Strašně se tim sun pyšnil, přitom multiplatformní to není, taky potřebuješ JVMko pro platformu jakou máš že jo.. Ale tak zpět k tématu a tim je snad použitelnost voxel enginu
Cubky
Re: + / -
Presne tak, levny vyvoj. Ne kazdy ma trpelivost a finance se patlat s jazyky nizke urovne. :)
A co se multiplatformy tyce, ja bych tim Javu taky nenazval, ale dulezite podle me je, ze to ve vysledku na vice platformach funguje, coz se rozhodne o Microsoftim .NETu (bez pouziti 3rd party softwaru, coz taky neni zrovna nejlepsi reseni) rici neda. :)
A k pouzitelnosti voxel enginu, je to imho spravny smer vyvoje, ale rozhodne to (v takove mire detailu, v jakem je to prezentovane na videu) jeste hodne dlouho neuvidime. :)
ScorpioDB
:)
Je to sice moc krásný video a povídání, ale nějak jsem nepostřehl, jak to vlastně funguje.. To, že mi tisíce polygonů nahradí tisíce "atomů" snad nezmění nápor na počítač, ne?
Jeffy
super
když zazoomoval na tu hlínů tak jsou úplně vykulil oči a jediné co se ze mě vydralo bylo : WWOAAAAAAH! double rainbow! (), úžasné, snad se to dostane to normálního použití - protože mě současné polygony dost štvou, i ty nejlepší textury stojí zaprd a jediné co opravdu vylepšuje grafiku jsou pro mě efekty (stíny, DX11, AO apod)
Cubky
...
K tematu doporucuji precist nekolik negativ, ktere ve videu (logicky) nezminuji. :)
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Fortnite umožňuje vypínat oslavné animace, aby se poražení hráči neurazili
Provozovatelé hry Fortnite nyní umožňují všem hráčům vypnout zobrazování oslavných animací, jež prý...
World of Warcraft: Dragonflight se rozloučí remixem Mists of Pandaria
Zatímco separátní battle royale režim Plunderstorm se pomalu blíží ke konci, tvůrci během května...
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!