- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vždyť si to odvodím i sám, nemusím utrácet tisíce dolarů na výzkum či experiment.
Tak je jasné, že když se budu procházet nudným prostředím bez nějakých excesů, tak budu hledat cokoliv zajímového a když to bude jedině reklama, tak si ji pamatovat budu. Naproti tomu, kdžy se budu muset více starat o nepřítele než o okolí, tak si horko těžko nějaké reklamy všimnu, byť by mi byla přímo do očí. Něco jiného je, když na ni narazím v klidných místech, třeba při začátku nového levelu nebo po vystřílení všech monster a hledání vchodu do dalšího levelu. Na to vážně není třeba výzkumu, to dává zdravý selský rozum. :-D
Wat da fak? ... přece si kupuju hru, a ne reklamní DVD ... když už zaplatím nehorázný balík za originální hru, odmítám v ní mít jakoukoliv reklamu ...
Úplně vidím, jak v Doom 5 poběžím a za rohem na mě vykoukne prasečí hlava, s billboardem Coca Cola ...
No leckdy můžou být reklamní hry levnější nebo i zdarma...
když se tam procházíš, stihneš očumovat ledacos
Že takovej výzkum udělali, aspoň nás nebudou otravovat reklamou při hraní.
naopak, spis z her zmizi nasili, reklma je dulezitejsi nez to co chce uzivatel
Spousta lidi si vsimne danych vyrobku ci produktu prave v akcnich hrach. To,ze vedci jsou banda pacifistickych posuku,je vec druha.
To za prvé, a za druhé pokud někdo násilné hry nehraje, tak ho pochopitelně reklama v nich moc neosloví...ale není to tím, že reklama je v násilné hře, ale ve hře, která ho nebaví...
Jinak k té reklamě v násilné hře, nějakého plakátu v temné chodbě se spoustou nepřátel si nikdo nevšimné, ale pokud se celá lokace bude odehrávat v MacDonaldu nebo postava po vypití Coca-coly dostane 50 hp či bude nepřátele řezat motorovou pilou Husquarna tak si to zapamatuje zas lépe než v nenásilné hře billboard...
Postal žeru.Demonstrace,kanystr benzínu,sirky....a zábava může začít