Diskuze

Reklama v násilných hrách se nevyplácí

Výzkumníci z texaské univerzity zkoumali vztah mezi mírou násilí a efektivností reklamy ve hrách. Z výzkumu vyplynulo, že propagace, která se objevuje v násilných titulech, vrhá na danou značkou negativní stín.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tayger

19. 9. 2011 22:34
Hm, nechápu je

vždyť si to odvodím i sám, nemusím utrácet tisíce dolarů na výzkum či experiment.

Tak je jasné, že když se budu procházet nudným prostředím bez nějakých excesů, tak budu hledat cokoliv zajímového a když to bude jedině reklama, tak si ji pamatovat budu. Naproti tomu, kdžy se budu muset více starat o nepřítele než o okolí, tak si horko těžko nějaké reklamy všimnu, byť by mi byla přímo do očí. Něco jiného je, když na ni narazím v klidných místech, třeba při začátku nového levelu nebo po vystřílení všech monster a hledání vchodu do dalšího levelu. Na to vážně není třeba výzkumu, to dává zdravý selský rozum. :-D

0 0
možnosti

xdriver1

20. 9. 2011 8:36
Re: Hm, nechápu je

R^

0 0
možnosti

The.Day.X

19. 9. 2011 19:50
Ehm?

Wat da fak? ... přece si kupuju hru, a ne reklamní DVD ... když už zaplatím nehorázný balík za originální hru, odmítám v ní mít jakoukoliv reklamu ...

Úplně vidím, jak v Doom 5 poběžím a za rohem na mě vykoukne prasečí hlava, s billboardem Coca Cola ...

0 0
možnosti

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

19. 9. 2011 22:09
Re: Ehm?

No leckdy můžou být reklamní hry levnější nebo i zdarma...

0 0
možnosti

Pajus

19. 9. 2011 19:17
Zrovna Postal 2 je uplně bombová hra

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Leftism and censorship killer

19. 9. 2011 18:58
Když po tobě jdou, na reklamy nemáš čas

když se tam procházíš, stihneš očumovat ledacos

0 0
možnosti

Nedos

19. 9. 2011 13:32
Jsem jedině rád

Že takovej výzkum udělali, aspoň nás nebudou otravovat reklamou při hraní.

0 0
možnosti

SCkPFjqnU

19. 9. 2011 17:15
Re: Jsem jedině rád

naopak, spis z her zmizi nasili, reklma je dulezitejsi nez to co chce uzivatel ;-)

0 0
možnosti

Veska, anděl Smrti

19. 9. 2011 12:21
To jsou zase kecy

Spousta lidi si vsimne danych vyrobku ci produktu prave v akcnich hrach. To,ze vedci jsou banda pacifistickych posuku,je vec druha.

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

19. 9. 2011 11:51
Ale tak reklama v násilné hře se musí dělat jinak.

To za prvé, a za druhé pokud někdo násilné hry nehraje, tak ho pochopitelně reklama v nich moc neosloví...ale není to tím, že reklama je v násilné hře, ale ve hře, která ho nebaví...

Jinak k té reklamě v násilné hře, nějakého plakátu v temné chodbě se spoustou nepřátel si nikdo nevšimné, ale pokud se celá lokace bude odehrávat v MacDonaldu nebo postava po vypití Coca-coly dostane 50 hp či bude nepřátele řezat motorovou pilou Husquarna tak si to zapamatuje zas lépe než v nenásilné hře billboard...

1 0
možnosti

Achille Volfoni

19. 9. 2011 9:02
Postal

Postal žeru.Demonstrace,kanystr benzínu,sirky....a zábava může začít

0 0
možnosti