Diskuze
id Software: PC nevnímáme jako hlavní herní platformu
Děkujeme za pochopení.
:paličč
tady zase říká
že vyvíjet Rage pro konzole byla obrovská chyba.
http://www.guru3d.com/news/developing-rage-for-consoles-was-a-huge-mistake/
DedecekHribecek
Re: tady zase říká
Inu zavání mi to tak trochu senilitou. Už jenom to jak ID soft není schopen využít moderní grafik a stále lpí na open GL také o něčem svědčí.
Když si vzpomeni co bylo ID za pojem se svými Doomy, tak mi je smutno kam to dopracovali. Od výjimečnosti k průměrnosti.
Ej.dzej.rimmer
..
Ja bych chtel jen rict,ze nekdy moje prispevky vypadaji agresivne,ale neni to kvuli tomu, ze bych branil konzole,ale kvuli tem sr.ckam co jsou nekteri schopni vypotit.Me osobne vazne nejdeo hardware, ale o hry.Jen nechapu jak nekdo muze byt,tak tupej a rict, ze konzolisti maji radi nenarocny hry.Jak se to projevuje?Kdyz mam konzoli, tak jsem nenarodnej hrac?Kdyz ma pc, tak jsem narocnej hrac?A kdyz mam pc a konzoli,tak jsem polonenarocnej hrac?A nenapadlo vas Vy gumy(VY vite ,ktery se to tyka), ze to neni o platforme, ale o lidech.Ze kazdej hrac ma rad neco jinyho at uz hraje na cemkoliv!
DedecekHribecek
Re: ..
Nerozumím proč Vám to je proti srsti. Ono totiž konsolistům ani nic jiného nezbývá. Je li PC 10x výkonnější pak logicky na konzolách jsou nenáročné hry a to z pohledu výkonu, Nehledal bych za tím výrokem invektivu ale konstatování tristího výklomu konzolí kterí brzdí vývoj her. Nic proti konzolistům.
REN_STIMPY
To je flame jak blazen - naprosto zbytecne...
Az vyjdou konzole (snad zacatek 2013) bude nam PC hracum zase stacit na cas - "kvalitni" port z konzoli na PC (pokud bude prumerne pc alespon trochu vykonne jako nova konzole a naopak)....Tak proste jde jen o to, prezit tyhle casy krizi a zastaralych konzoli...
raraj
Quake
Carmacka respektuju hlavně jako jednoho z nejlepších a nejpragmatičtějších programátorů v herním průmyslu. Do první verze Quake nasázel tak obrovské množství programátorsky pokročilých věcí, na tu dobu nic z toho nemělo nikde obdobu - a nejde jen o 3D engine, ale třeba i o síťovou vrstvu, skriptování, programování modů... V rage už asi tak revoluční být nemůže - ale pořád dokázal přijít s virtuálníma texturama, které jiné hry v takové podobě nemají. Mimochodem, Quake 1 se stále hraje, v Česku viz třeba quake.cz
Gamehoror
Re: Quake
Tak Quake mne zrovna moc neoslovilo v porovnání třeba s Half-life který je o pouhé dva roky starší.
Tedy nemluvim o engine ale o hratelnosti a příběhu kdy se vžíváš do hrdiny.
Quake je prostě jen bezduchá střílečka kde na Tebe nabíhaj potvory a na Tobě je jen postřílet všechno kde se co pohne i když na odreagování to mnohdy opravdu stačí . :-)
Že se Quake tak uchytil je jen tím že poskytl fanklubu zdrojové kody a hromady fandů to mohla po různu modifikovat.
Ale když se vrátíme k tématu původního článku tak to vyznívá zas jako plus pro PC a mínus pro konzole :-)
jambajaa
..
Faktem prostě je že jsou studia co umí hru udělat multiplaftormě a je na všech platformách skvělá, a pak jsou studia která vede člověk jež kdysi býval pojem a dnes není schopen udělat skvělou hru ani na jednu platformu, natožpak to pc, a Carmack je toho zářný příklad protože jeho Rage není nijak vyjímečná,bezchybná a dokonalá ani na konzolích a na pc je k tomu ještě odfláklá..
A tím se dostávám k druhému bodu a sice- omlouvat lenost a neschopnost v odlazení pc verze hry tím že řekne že "pc stejně není dávno hlavní platformou" je nejen nebetyčná drzost ale také neuvěřitelná hloupost. Odfláknutá verze hry se prostě nedá omlouvat tvrzením že hlavní trh je někde jinde, jednou už tu verzi dělají tak ji mají udělat pořádně ať je to trh velký či malý..
jambajaa
Re: ..
A bod tři- věta "Obě konzolové verze budou mít větší publikum než PC verze," vysvětluje Carmack" je tak jak z nosu, je to logické, když udělají nijak vyjímečnou hru, odfláknou její pc verzi a ještě spojí fanoušky obou konzolí do "jednoho" a sečtou je tak ano, pc verze bude mít opravdu méně početnou komunitu..
Btw- Co jsem četl je Rage poměrně neůspěsná hra (vzhledem k očekáváním) tudíž mě to vede k tomu že i pokud je pravda že obě konzolové verze mají mnohem více fanoušků než ta pc (což jak jsem psal je logické když vývojaři na pc verzi naprosto se*ou) tak stejně nepůjde o nijak závratná čísla..A pokud se Rage neprodává tak jak by si Bethesda a Id představovali je to jedině dobře protože konečně těm tvůrcům třeba dojde že hráči nekoupí š*t jen proto že to udělalo (třeba) ID software..A Carmackovy možná konečně dojde že ani on a ani ID už dávno nepatří mezi nejlepší studia takže by měl konečně zase začít makat a ne jen machrovat "co by mohl"..
lotky
největší problém
Největší problém ve vztahu PC a konzole stejně vidim v tom, že oba dva jsou vlastně extrémní protipóly. Konzole je prostě uzavřená věc, PC zase extrémně otevřená. Existovat konzole, která podporuje plnohodnotný hraní jako na PC, tak vybere všechny možný výhody. Uzavřenost hardwaru, tzn. ideální pro vývojáře s relativně slušnou ochranou proti pirátům, s otevřeností periferií, kdy by člověk moch hrát podle libosti na padu u televize či kombinace klávesnice+myš někde v rohu u monitoru jako teď na PC. Rozhodně by to vývojářům ušetřilo hodně práce a ten koncept mi takhle nepřijde nereálnej. Akorát na něj už asi bude dost pozdě, teď už nepomůže ani svěcená voda :)
Gamehoror
Jsem fanda do počítačových her.
Jsou hry dobré a špatné, lehké a těžké s nápady i bez nápadů či s dobrou grafikou nebo atmosférou nebo naopak propadák který má hezký demo a pak se to nedá hrát.
Kolikrát se vydá hra a do měsíce přijde opravný patch který z verze 1.0 udělá verzi 1.4 ... 1.8 ... 3.455
Z původní hry to udělá naprosto hru jinou protože stáhnete balíky nových textur, nových zvuků, nových postav či zbraní. Někdy to programátoři přepísknou s obtížností tak si stáhnete podpůrné trainery a použijete nesmrtelnost na boj s Bosem nebo si dáte nekonečný náboje či peníze na nákup potravin a další hlouposti ( ??? ).
Jsou to prkotiny, ale fakt je rád použiju a do The sims si poztahovat nová auta, oblečení, patch na odstranění cenzury nahoty nebo něaký ten kod na peníze abych nemusel běhat furt do práce a abych si trošku hru přizpůsobil svým představám a náladě.
Proti konzolím nic nemám ale konzoli bych za PC prostě nevyměnil kdyby za mnou někdo s takovou nabídkou přišel :-)
potooczech
Hmm
Při dnešním žalostném stavu konzolí je PC jedinou herní platformou.
abalkin
doba temna
Ej.dzej.rimmer aby sis nenacákal do gatí z těch konzolí, ty patříš přesně mezi ty vylízané hlavy co si myslí že nějaká herní platforma je jediná nejlepší na světě a zbytek co myslí něco jiného jsou hlupáci.
To co vypustili id Software za paskvil (Rage) do prodeje je neskutečné. Jakýsi nedodělek, který je téměř "nefunkční" na jakékoliv platformě si ještě dovolí prodávat a když zjistili že to totálně dodupali tak se vymlouvají na nějakou prioritu na konzole a že pc je pro ně out. To jen dokazuje že doba na výsluní je pro ně také tatam a už nejsou schopní dodat plnohodnotnou gamesu jak kdysi. Hold časy se mění a hráč se musí spokojit se zbožím 4 kategorie a ještě za to tučně platit
Ej.dzej.rimmer
Re: doba temna
Ja patrim presne mezi ty ''vylizany hlavy'' kterym nejde o platformu ,ale o hry.Ja hral na pc ,kdyz ty jsi jeste tahal kacera ,ale situace okolo her me za posledni 3 roky donutila koupit si konzole ,protoze at se ti to libi nebo ne ,tak to ,ze jsou konzole platforma numero uno na ,kterou se momentalne zameruji vyvojari her je proste fakt.Tak na co bych mel mit doma pc,kdyz bych nemel co hrat?
Podle tvojeho prispevku bych spis tipl tebe na tu vylizanou hlavu ,ktera ma doma jen pc a breci do polstare jak vyvojari na pc prdi.Vis ja jsem clovek prizpusobyvej a je mi jedno na cem hraju,takze az zase nekdy bude pc (o cemz silne pochybuju) hlavni platforma na kterou se bude valit jedna top exklusivka za druhou ,kterou si budu chtit zahrat ,tak se k pc hrani zase vratim,protoze nejsem to co ty pises.Uz jsem to psal nekolikrat.Me jde o HRY ne o hardware.
HonyaDj
Hry od iD software
Upřímně. iD Software je legendou jen a pouze díky technologické úrovni a novým enginům. Pokud iD rezignovalo na to jediné, co je trochu odlišovalo od ostatních, pak už jako firma nemají moc co nabídnout. Rage totiž není nijak výjimečná akční hra, ani příliš věrná starým osvědčeným postupům.
A je mi jedno, jestli jsou na konzole větší prodeje a nižší náklady na betatest. Vývoj her dnes jde pouze na peníze, v málokteré hře je dnes cítit duše vývojářů (díky bože za Deus Ex nebo DNF). Jinak jsou dnešní hry jak přes kopírák. A předesílám pro zdejší méně inteligentní jedince, že nemám nic proti konzolím jako takovým
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Hry ze známých sérií najdete i v mobilech. Co si zahrát?
Zlatá éra mobilních her je sice dávno pryč, ale i tak se dá najít celá řada mobilních variant her...
Škoda představila závodní elektroauto, objeví se ve hře Gran Turismo
Poprvé ve víc než čtvrt století dlouhé historii závodní série Gran Turismo dostanou její hráči...
Autoři prvních The Elder Scrolls chystají novou hru. Má být zase obrovská
Dvojice herních vývojářů, která stála u zrodu dodnes oblíbené série The Elder Scrolls, představila...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...