Diskuze

The Elder Scrolls V: Skyrim překypuje možnostmi a velikostí

Milovníci dobrodružných fantasy titulů, zejména pak ságy The Elder Scrolls, mohou slavit. Skyrim je obří hrou, která zabaví aspoň do konce roku.

George63

21. 2. 2012 21:17
velké zklamání

Dvakrát jsem to instaloval a podruhé jsem to smazal ještě rychleji než poprvé. Dvakrát proto, že po přečtení snad všech recenzí, kde to lidi vynášeli do nebes, jsem si říkal, kde jsem udělal chybu... ale ne. Podle mne to je jen velká grafická prezentace.. nic víc. Nelíbila se mi ta hra, vyhozené peníze!! Nenapadám všechny, co uchcávají blahem nad touto grafickou peckou, píšu jen svůj dojem ať je ta kritika vyvážená. Je to podle mne jen vyšperkovaný Gothic (taky nic moc). Takže jsem vyhodil velkým obloukem do pryč... zlatý Amalur, to je hratelný jak sviňa. A nebo Tetris, taky lepší volba.. skyrim = 50% za multimediální podívanou, ale to není hra.Rv

0 0
možnosti

majkl1

28. 1. 2012 18:05
Zdravím hráče Skyrimu.

Akorát jsem začal a první dojem byl hluboký. Perfektní grafika i atmosféra. Jenže pak došlo na jenže. Rozhraní je dle mne zoufalé. Proč zmizela obrazovka hrdiny, kde člověk jedním pohledem zjistil, jak je vybaven, co má v batohu, jaké mé vlastnosti atd. Prostě klasika RPG? Metoda pokusu a omylu mne dost otravuje. Stačí třeba jednou špatně kliknout a věc zmizí z inventáře. Manuál nesouhlasí s obrazovkou. Chtěl bych požádat o radu na mail mislav@volny.cz jak obchodovat. Dle manuálu má být oddělen inventář obchodníka a hrdiny dělicí čarou, ale žádná není ani na obrazovce, ani na obrázku v manuálu. Podobné je to s "oblíbenými". Jak tam dostat třeba meč a štít, obouruční meč a na třetí luk? Navíc samozřejmě chybí na obrazovce příslušná lišta. To pro mne bylo velkým zklamáním.

0 0
možnosti

Kaacz

2. 3. 2012 15:32
Re: Zdravím hráče Skyrimu.

Perfektní grafika ?!?! WTF? možná oproti original Oblivionu (ten komunitou vylepšený vyopadá lépe). Před Skyrim jsem hrál Risen a TwoWorlds (nejmene rok stare tituly) a dojem z grafiky byl nesrovnatelně lepší. Dokud budou ve Skyrim ty strašné papírové stromy a podobná zvěrstava, tak vúbec nemám chuť tam chodit. Jsem z toho zhnusem. Ostatně John Carmack z idSoft se vyjádřil k engine Bethesda ... je strašný. Ale protože obě firmy teď spadají pod jednoho vlastníka, těším se na příští Elder Srolls jiz na engine od idSoft. A doufám, že ustoupí od toho stupidního konzolového ovládání. Nebo to nekonečné skrolovaní v inventáři je tam schválně, aby reflektovalo jméno hry ? :-D

0 0
možnosti

generallz

21. 1. 2012 22:28
Daggerfall

Nejlepší byl stejně Daggerfall! Kam se na něj tyhle nové díly hrabou.

0 0
možnosti

phaneuf

20. 1. 2012 12:05
....

Po mesici hrani musim rict ze hra je dobra a bavi me. dulezite u her je aby po uvodnim nadseni neprestali bavit. nastesti ty lokace a questy jsou hodne pestre, jednou lezete do klastera na kopci kde bojujete s vetrnymi demony, pokecate s drakem, pak v jeskyni na vas vyblafne obrovska tarantula, pak zas delate tajneho agenta na velvyslanectvi elfu, atd

0 0
možnosti

majkom

22. 12. 2011 10:49
Zdravim znalcov

svet elders scroll nepoznam, ani jednu hru serie som nehral, ale skyrim ma laka... navazuje to nejak na predchadzajuce hry? alebo je to uplne separatne dielo a nenavazuje na predchadzajuce hry?

0 0
možnosti

Milovník Bzučavky jarovské

22. 12. 2011 10:56
Re: Zdravim znalcov

Že jsi nehrál předchozí díly vůbec nevadí. Společným prvkem je jenom svět Tamriel, kde se série odehrává, ale příběh je pokaždé jiný.

0 0
možnosti

dhj7

30. 11. 2011 15:47
Morrowind

jsem hrál asi půl hodiny , Oblivion asi 60 hodin : )) takže objektivně nemůžu posoudti ale TES IV mě bavilo hodně.

A jinak si trochu zavzpomínáme , takový MaM VI nebo VII když bylo u LEVELu, tak to sou klasiky: )

0 0
možnosti

vidocqcz

29. 11. 2011 19:52
hm

Starý zlatý Morrowind ...

0 0
možnosti

nemozny

26. 11. 2011 14:31
Skyrim vs Demon/Dark souls

Jsem velkym fanouskem serie TES, presto musim podotknout, ze Skyrim stejne jako Oblivion maji s RPG spolecne tolik asi jako CoD. Je to pekna hra na zkoumani sveta a dobreho pocitu z plneni (casto az zbytecne) velkeho mnozstvi questu. Nicmene obtiznost je az smesne nizka a vlastne se jedna o takovy fantasy sandbox (jako napr GTA IV, ktere pro me bylo zklamanim, uplne o nicem krome velkeho mesta). Zacal jsem NG+ v Demon souls a nemohu nez doporucit! Adrenalin vas pri hre drzi po CELOU dobu hrani, s napetim nahlizite do kazdeho zakouti, souboje s bossy jsou ultimatnim zazitkem. Srovnejte s tim jizdu na koni po Skyrimu.. asi tezko.

PC hraci - mate smulu, ale vanoce tu jeste nejsou, jeste je cas si prat PS3 ;-)

Jestli tu nekdo jste, kdo jste hrali Souls a Skyrim, porovnejte prosim.

0 0
možnosti

jures81

26. 11. 2011 11:41
Skyrim - Fallout

Ahoj všem

Na Skyrim jsem přešel rovnou z Falloutu - New Vegas a musím jen kroutit hlavou. Nemůžu se prostě zbavit dojmu, že hraji středověký Fallout, podobnost lokací, podsvícení sklepení, dungeony, všechny mi to prostě přijde nějak povědomé..:-) Tím nechci říct, že hra je špatná. Naopak, hodiny a hodiny strávené v lesích a v kopcích jsou toho důkazem, jen se mi zdá, že se tu vlastně nic nového neděje..:-)

Ale i tak, království zdar a řvounům zvláště.

Jura

0 0
možnosti

Astaroth

6. 12. 2011 7:51
Re: Skyrim - Fallout

No a kdyz prisel Fallout 3, tak si mnozi mysleli, ze hraji postapo Oblivion ;-D Taky tomu zle jazyky rikaly Foblivion 40 000 :-)

0 0
možnosti

Hexempo plex

25. 11. 2011 11:10
trochu zklamání

Těšil jsem se na důstojného pokračovatele Morrowindu, jelikož prý Bethesda přihlédla ke stížnostem fanoušků na mouchy Oblivionu. Skyrim je sice po dlouhé době pořádná gamesa, ale přesto docela zklamání, stále dost kráčí ve stopách Oblivionu a celá hra je nepříjemně jednoduchá. Hardcore RPG se asi špatně prodává, opravdových hráčů je asi málo. Vadí mi totální vodění za ručičku, vadí mi absence teleportace (možnost přeskočit cestu na koni narozdíl o recenzenta nepovažuji za teleportaci) a spousty dalších magických disciplín, vadí mi konzoloidní menu, vadí mi nedostupnost zmáklejších itemů na nižších levelech, strašně mi vadí lvl scaling protivníků, u Morrowindu mě bavilo muset se 20 hodin namakávat než jsem si troufl na nějakýho ubermoba. Rozlehlost taky nic moc. Na druhou stranu bych vyzvedl fatalitky u zbraní, pěkně provedený systém kouzel a možnost využít obě ruce a samozřejmě draky. Každopádně platí, že nic lepšího v oboru momentálně není.

0 0
možnosti