- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
muze delat co chce. Vsechny strilecky jsou desne linearni a nuti cloveka sledovat predepsanou linku. Sice si jeden zastrili ale za par hodin je konec. Fallout je sice prima ale s Oblivionem a Skyrim je to kraticka hra.....
Je fakt, že to s tou obtížností přehnali. i když si ji člověk nastaví na maximum, je to pořád procházka růžovým sadem. co by se mi líbilo, by byly odstupňované dungeony, prostě do některých by člověk do levelu 50 ani nepáchnul a i potom by s nima měl problémy jako na desítce s normálním dungeonem. Takhle od levelu třicet už člověk nemá soupeře, akorát už dělá takový pitominy jako sundat obra železnou dýkou atd.
zalezi jak moc to beres jako rpg .. ja to na levelu 44 porad nemam uplne ze bych si rekl "prochazka ruzovym sadem" (master obtiznost)
Skyrim je pecka, pecka, pecka. Ten litr se fakt vyplatil. U týhle hry fakt těch peněz nelituju.
Od vydání Crysis 2, který mě osobně nezklamal, je Skyrim hra dle mého gusta. Chyb je v ní dost, ale vzhledem k rozsáhlosti je to omluvitelné. Je pravdou, že poslední roky mě střílení přestává bavit a ubírám se spíše k žánru typu Fallout, či právě Skyrim. Alespoň někdo dělá dobré hry!
kvalitní a dobrá hra. Ano, souhlasím, RPG ze staré školy. Hurá a díky za něj! Proto v tomto smyslu opravdu nechápu hodnocení českého gurua počítačových her Dana Vávry (Mafia I+II) na games.tiscali.cz. Není to dokonalá hra, má své chyby (s většínou Vávrových připomínek souhlasím), ale abych kvůli těmto chybám vůbec nevnímal jasné kvality tohoto skvělého RPG? A nakonec to zhodnotil verdiktem EPIC FAIL Kdepak, Mr. Vávra mě přesvědčil, že je neobjektivním extrémistou a tímto se vyčleňuje z globálních rodiny skvělých osobností herního průmyslu. Bohužel...
Popravdě řečeno, nevím kdo je "guru" Vávra, ale fakt je jeden... Konzolové ovládání je velkej plivanec do xichtů PC hráčů. Svět TES zbožňuji a pařim od počátků, nicméně tohle mě nakrklo.
... a jsem neskutecne zklamanej. Grafika strasliva, co se tyce menu - radsi ani nemluvit, vetsi hruzu nez tohle jsem nevidel ani u her co byly ciste na konzoli.
Sortovani veci? Oznaceni novych veci aby se v tom alespon trosku dalo vyznat?
Konzolovitost z toho cisi na vsechny strany - opet jsem si, bohuzel, potvrdil, ze jak je to multiplatform tak nekupovat.
Je mi tak nejak smutno, protoze to vypada, ze jsem s hranim obecne asi pomalu skoncil - no tak snad jeste Path of Exile a uvidim jak pouzitelny bude Diablo 3. A pokud i tohle bude prusvih, tak uz fakt asi konec
tak i Oblivion byl konzolovatej ale serie Elder Scrolls ma snad nejlepsi moddery ze vsech her a hlavne Bethesda sama podporuje mody... takze bych se nebal, ze tam nebude zase neco jako BTMod nebo DarkUI a milion dalsich modu :)
prvni dojmy rozpačité ale ješte tomu dám šanci. Hlavne grafika vypadá ohavne, je to cele bud bledemodre, bile nebo hnede. Interface je hroznej. Hratelnost, zatim nevim ale TES pro me byl spis o objevovani sveta, tady se mi ten svet nelibi a vsadil bych se ze je menší nez Oblivion. To protože všude jsou ty skaly a kopce ktere musite obchazet
No ale ješte tomu dám šanci
Pro ty, co maji vykonny stroje a chteji si nastavit lepsi textury doporucuju zaregistrovat se a hledat na fileplanet.com/223553/220000/fileinfo/Elder-Scrolls-V:-Skyrim---Skyrim-HD-2k-Textures-Mod-v1.03 a je jich tam jeste hromada dalsich....
Zatim jen level 10 ale zavislost. Engine kompletne z fallout 3. Takze v podstate to tam vypada jak v stredovekem falloutu, ale je to lepsi, vic vychytavek, lepsi pribeh a questy dle meho. A nevim jak vam ale me na xbox s touto hrou casto zamrzne cely xbox. To jse mi jeste nidky s zadnoui hrou nestalo.
Engine je nejslabsi strankou hry. Letity, obouchany, licencovany Gamebryo Enact engine z roku 2005 (uz Oblivion jel na tomhle stastne/nestastne nastavovanem enginu), i kdyz zaplatovany tuhle a tamhle, obohaceny o anisotropii 16x, proste je davno a dlouho za zenitem. Gamebryo je drzak u Bethesdy z jedineho duvodu: zadny jiny engine nema tak nizke naroky na zobrazovani landscape prostredi. A protoze hry jsou vyvijeny primarne pro konzolovy trh u Bethesdy (Skyrim je snad nejvice do oci bijici port ze vsech), neni vlastne ani zajem licencovat novy engine, protoze dokud funguji prodeje a silny pribeh nahrazuje obstarozni grafiku, neni duvod cokoliv menit. Otazkou ale je, co na to narocny zakaznik. Nebo jeste lepe: Co na to mainstream? Chystany Fallout 4 snad uz pojede na novem enginu, suska se cosi o licencovani CryEngine 3 od Cryteku, ale je mozne, ze je to jen hoax a F4 se nakonec dozije 10. narozenin tweakovaneho Gamebrya u Bethesdy.