- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hráč - zakládání účtu, přihlašování, internetové připojení, a 100 dalších otravujících věci než se člověk dostane ke hře
Pirát - vyčkání na prolomení, stažení, skoro až promitivní zacrackování a hraní.
Ubisoft sám dal najevo, že hrát nelegální verzi jeho hry je pro hráče mnohem jednodušší a příjemnější (a taky levnější). Sám tedy řekl platičům (ne všem, ale určitě jich nebylo málo co to tak pochopili), že si mají sehnat hru z warezu.
Kdyby hry dělal totálně bez ochrany tak ušetří za vývoj zabezpečení a vydělá víc, protože si to koupí víc lidí.
Dalo by se namítnout, že o ochraně nevíš, dokud si hru nekoupíš.
Tak dlouho se snažili protlačit tragickej UPlay, extra registrace a zbytečný uživatelský účty u každý hry zvlášť, až nasrali i ten poslední zbytek platících hráčů a nikdo jim ty hry nekupuje. Není se čemu divit. Zprasenej konzolovej port From Dust s tím nejhorším ovládáním, které jsem u hry zažil, je poslední hra, co jsem si od nich na Steamu pořídil.
Stejně ty porty z konzolí za nic nestojí, zastaralá grafika, často mizerný ovládání, konzoloidní zjednodušení všeho možnýho... Klidně to oželím ;-)
kdyz to PC hraci nechteji, tak je vse vlastne v poradku
Asi uz jim doslo, ze jim vyjde levneji hry na pc nevydavat nez se drbat s drahyma ochranama proti piratum.
Tak proč se s nima drbou,když stejně nakonec budou prolomeny? Proč raděj nedají hráčům důvod si ty hry raděj koupit než stáhnout?