Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

On-line hra vydělala prodejem virtuálního předmětu až 52 milionů korun

Webový on-line titul DarkOrbit je hratelný zdarma, placením skutečných peněz však hráči mohou získat oproti ostatním uživatelům výhodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

posolt

Nejen bez peněz.

Nejde jen o to že by hra nebyla hratelná bez financí. Nejhorší na tom je že hra je totálně zaplevelená různými podvodníky. Od boterů sbírající boxíky sedm dní v týdnu, až po všemožné naklikávací programy zvětšení DMG atd.

Tu a tam sice systém někoho odhalí, ale to většinou bývá trouba, který neví jak na to, a zkouší staré softy. Další věc že "česká podpora" je spíš pro srandu králíkům. Nemá nejmenší možnost zablokovat podvodníka z cizí země a proto například na CZ1 defakto vládnou Turci a jejich turečtí kamarádíčkové admini. Jestli připadá někomu normální že při přistižení podvodníka ho musí řešit podpora ze země odkud pochází, tak mě ne. Je to absolutní pohrdání slušnýma hráčema. Z TOP 50 nejlepších hráčů je minimálně 25-30 podvodníků kteří si z ostatních dělaj prču. Proto jen blázen nebo absolutní závislák jim může poslat jen jediné euro. Podporovat podvodnický ksindl může jen cvok. Maucta

0/0
12.12.2011 22:47







Najdete na iDNES.cz