- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně aby u toho byla sranda jako u původních Generalsů. Hlášky typu "AK47 for everyone" (GLA) nebo "I need shoes" (GLA worker) nebo "I am BIG" (čínský velký tank)... nejdou zapomenout.... Nikdy se mi to neohrálo...
Budu se bavit jen o multiplayeru, kdy hraju proti reálným lidem, nikoli PC, to mě baví. Pro mě je důležité, když je hra reálná, když se do ní mohu vžít. To se mi u Generals 1 líbilo, ale multiplayer téhle hry byl tak zacheatovaný, že člověk s fair přístupem neměl šanci. 2 roky jsem hrál CnC 3 Kaneův hněv, dobrý, ale nedokázal a stále se nedokážu vcítit, že existují nějací Scrins nebo NOD, proto hraji především GDI, jenže ti jsou zase nejslabší..., to je o tom vybalancování jak tu někdo psal.... No a CnC4 , tragédie, hrůza, hnus, jsem strašně zklamaná, čekal jsem že to někam směřuje, ale tohle.... Na Generals 2 jsme zvědav, ale pokud vím, tak původní tvůrčí tým propustili, tak jsem zvědavý.
GDI jsou nejslabší? Mě osobně přijdou ve většině případů nejsilnější mammooth tank ready...
vzpomínám si, jak jsem kdysi dávno na pentiu hrával command and conquer první díl a fakt mě to bavilo. Dokonce jsme to s bráchou hrávali proti sobě. Vyzkoušel jsem ještě dvojku, ale přišlo mi to to samé jak jednička a už mě to nebavilo. Ty další díly už jsem nehrál, jen viděl na youtube a mám pocit, že je to pořád to samé jako ten první díl, jen s pořád lepší a lepší grafikou, o čemž si však nejsem jistý, že to vylepšuje hratelnost a zábavu.
Je škoda že strategie jsou mrtvé. Já jsem měl rád zejména ty vesmírné - Master of Orion I a II, Ascendancy, Galactic Civilizations, Alpha Centauri
tak ten zanr strategii je uz vycerpany, co chces jeste vylepsovat z tech her co jmenujes? Ted je to hlavne o RPG hrach, tam se meni aspon prostredi a dej.
nerika nic o tom jaky bude fyzikalni model. Fotorealisticky nemuze ziskat novy rozmer nebo vyznam. nicmene nic nenasvedcuje tomu ze nepujde o nic jineho nez o game for fun.
...nemela byt koncipovana tak,aby u toho clovek musel premyslet...To by u dnesni generace hracu nemelo sanci...
A tak to ja bych naopak bral, kdyby to tak bylo.. U C&C jsem byl vzdycky rad, kdyz se muselo prijit na zpusob zvladnuti protivnika, a ten zpusob se menil.. To byla parada... Ale je pravda, ze dnesni hraci jsou zvykly primocare projit pribehem a nechteji nic co je zdrzi a nedejboze zapoji hlavu..
C&C Generals 2 nepotrebuji nejnovejsi fyziku, ale komfort ovladani, zabranit klikfestu a poradne vybalancovani ruznych frakci (a ne rozbalancovani do systemu kamen nuzky papir).
napr v RUSE jsou velmi zajimave pokusy o zavedeni klamnych manevru na nepritele a vsechny zbrane maji urcity rozptyl ve strelbe. Nikdy jsem si nevsiml, ze bych si rikal, ted jsem to prohral protoze netrefil...
Dulezite je taky moznost hrat hru vybalancovane (stejne podminky, zrcadlova mapa) a pro jine zase obracene nevyrovnane mapy tak aby si kazdy nasel svoje.
Ostatne, dejte lidem na pul hodiny pocit, ze si hezky stavi armadu, udelejte to tak, aby jednim veselym uderem neni hrac okamzite vyrazen ze hry a mate recept na uspech.
COz mne pripomina, ze na podobnych hrach bych zevseho nejvice uvital poradne provedeny ranking system, aby clovek kdyz ma chut hrat odpocinkovou hru posnal kdo na tom jak je a mel moznost se domluvit na hre s tim s kym chce a ne s tim kdo chce nejake rychle a jednoduche vitezstvi...
Souhlasim s ranking system, v SC 2 funguje imho dobre, ale s tim ostatnim souhlasit nemuzu.
Ve strategii musim logicky vymyslet taktiku, kterou soupere prekvapim, vyvedu z miry, vycheesuju, znicim. A ne, ze se ho zeptam, promin, ze rusim muzu zautocit? To muzu hrat piskvorky.
Důležitější je, co takový grafický motor přinese hráčům samotným...
Co to přinese? Hodně zavařených grafických karet. Už i já se o tu svou bojím. Jinak tedy k článku... jestliže trh s RTS skomírá, pak je to možná i tím, že moc nových zrovna nevychází... já bych si nějakou dal, ale budu muset sáhnout po starých.
Hracum to neprinese nic. Kdy byla nejaka skutecna inovace v RTS hrach? A jde vubec vymyslet jeste neco noveho?
no tak jako pekne vypadajici filmecek ... ale jestlize to vyjde za rok a pul, tak nevim nevim, jestli to jeste neco vzkrisi ...
To Bonusweb vzkřísí tohle preview, akorát to vyjde s jiným nadpisem