Diskuze

Command and Conquer: Generals 2 se chystá vzkřísit sérii

Strategie dnes už moc nefrčí. O to větším překvapením je oznámení dalšího Command and Conquer s obrovskými ambicemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka006

4. 2. 2012 1:35
Sranda

Hlavně aby u toho byla sranda jako u původních Generalsů. Hlášky typu "AK47 for everyone" (GLA) nebo "I need shoes" (GLA worker) nebo "I am BIG" (čínský velký tank)... nejdou zapomenout.... Nikdy se mi to neohrálo... R^

0 0
možnosti

Jirka006

4. 2. 2012 1:36
Re: Sranda

...a aby to bylo portované i na Mac... ;-)

0 0
možnosti

buvolx

26. 12. 2011 14:37
CnC

Budu se bavit jen o multiplayeru, kdy hraju proti reálným lidem, nikoli PC, to mě baví. Pro mě je důležité, když je hra reálná, když se do ní mohu vžít. To se mi u Generals 1 líbilo, ale multiplayer  téhle hry byl tak zacheatovaný, že člověk s fair přístupem neměl šanci. 2 roky jsem hrál CnC 3 Kaneův  hněv, dobrý, ale nedokázal a stále se nedokážu vcítit,  že existují nějací Scrins nebo NOD, proto hraji především GDI, jenže ti jsou zase nejslabší..., to je o tom vybalancování jak tu někdo psal.... No a CnC4 , tragédie, hrůza, hnus, jsem strašně zklamaná, čekal jsem že to někam směřuje, ale tohle.... Na Generals 2 jsme zvědav, ale pokud vím, tak původní tvůrčí tým propustili, tak jsem zvědavý.

0 0
možnosti

adis002

27. 12. 2011 9:53
Re: CnC

GDI jsou nejslabší? Mě osobně přijdou ve většině případů nejsilnější ;-D mammooth tank ready...

0 0
možnosti

Světlonoš_v03

26. 12. 2011 11:24
problém této hry je, že je pořád stejná

vzpomínám si, jak jsem kdysi dávno na pentiu hrával command and conquer první díl a fakt mě to bavilo. Dokonce jsme to s bráchou hrávali proti sobě. Vyzkoušel jsem ještě dvojku, ale přišlo mi to to samé jak jednička a už mě to nebavilo. Ty další díly už jsem nehrál, jen viděl na youtube a mám pocit, že je to pořád to samé jako ten první díl, jen s pořád lepší a lepší grafikou, o čemž si však nejsem jistý, že to vylepšuje hratelnost a zábavu.

Je škoda že strategie jsou mrtvé. Já jsem měl rád zejména ty vesmírné - Master of Orion I a II, Ascendancy, Galactic Civilizations, Alpha Centauri

0 0
možnosti

qawadar

26. 12. 2011 22:02
Re: problém této hry je, že je pořád stejná

tak ten zanr strategii je uz vycerpany, co chces jeste vylepsovat z tech her co jmenujes? Ted je to hlavne o RPG hrach, tam se meni aspon prostredi a dej.

0 0
možnosti

SCkPFjqnU

26. 12. 2011 11:08
graficky motor

nerika nic o tom jaky bude fyzikalni model. Fotorealisticky nemuze ziskat novy rozmer nebo vyznam. nicmene nic nenasvedcuje tomu ze nepujde o nic jineho nez o game for fun.

0 0
možnosti

Danny_Kay

26. 12. 2011 10:18
Hlavne by ta strategie...

...nemela byt koncipovana tak,aby u toho clovek musel premyslet...To by u dnesni generace hracu nemelo sanci...;-)

4 0
možnosti

sombreri

26. 12. 2011 11:22
Re: Hlavne by ta strategie...

A tak to ja bych naopak bral, kdyby to tak bylo.. U C&C jsem byl vzdycky rad, kdyz se muselo prijit na zpusob zvladnuti protivnika, a ten zpusob se menil.. To byla parada... Ale je pravda, ze dnesni hraci jsou zvykly primocare projit pribehem a nechteji nic co je zdrzi a nedejboze zapoji hlavu..:-/

0 0
možnosti

Kovir Wyttcliff Gerra

26. 12. 2011 10:04
Inovace

C&C Generals 2 nepotrebuji nejnovejsi fyziku, ale komfort ovladani, zabranit klikfestu a poradne vybalancovani ruznych frakci (a ne rozbalancovani do systemu kamen nuzky papir).

napr v RUSE jsou velmi zajimave pokusy o zavedeni klamnych manevru na nepritele a vsechny zbrane maji urcity rozptyl ve strelbe. Nikdy jsem si nevsiml, ze bych si rikal, ted jsem to prohral protoze netrefil...

Dulezite je taky moznost hrat hru vybalancovane (stejne podminky, zrcadlova mapa) a pro jine zase obracene nevyrovnane mapy tak aby si kazdy nasel svoje.

Ostatne, dejte lidem na pul hodiny pocit, ze si hezky stavi armadu, udelejte to tak, aby jednim veselym uderem neni hrac okamzite vyrazen ze hry a mate recept na uspech.

COz mne pripomina, ze na podobnych hrach bych zevseho nejvice uvital poradne provedeny ranking system, aby clovek kdyz ma chut hrat odpocinkovou hru posnal kdo na tom jak je a mel moznost se domluvit na hre s tim s kym chce a ne s tim kdo chce nejake rychle a jednoduche vitezstvi...

0 0
možnosti

psyonic

26. 12. 2011 15:57
Re: Inovace

Souhlasim s ranking system, v SC 2 funguje imho dobre, ale s tim ostatnim souhlasit nemuzu.

Ve strategii musim logicky vymyslet taktiku, kterou soupere prekvapim, vyvedu z miry, vycheesuju, znicim. A ne, ze se ho zeptam, promin, ze rusim muzu zautocit? To muzu hrat piskvorky.

0 0
možnosti

BcJazz

26. 12. 2011 3:18
...

Důležitější je, co takový grafický motor přinese hráčům samotným...

Co to přinese? Hodně zavařených grafických karet;-D. Už i já se o tu svou bojím;-). Jinak tedy k článku... jestliže trh s RTS skomírá, pak je to možná i tím, že moc nových zrovna nevychází... já bych si nějakou dal, ale budu muset sáhnout po starých.

0 0
možnosti

Mankind

26. 12. 2011 7:15
Re: ...

Hracum to neprinese nic. Kdy byla nejaka skutecna inovace v RTS hrach? A jde vubec vymyslet jeste neco noveho?

0 0
možnosti

dual_tip2

26. 12. 2011 0:22
rok vydani

no tak jako pekne vypadajici filmecek ... ale jestlize to vyjde za rok a pul, tak nevim nevim, jestli to jeste neco vzkrisi ...

0 0
možnosti

slanecek

26. 12. 2011 0:57
Re: rok vydani

To Bonusweb vzkřísí tohle preview, akorát to vyjde s jiným nadpisem R^

4 0
možnosti