- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím přiznat, že 1 díl byla neuvěřitelně milé překvapení - představte si total war kombinovanou s RPG kde se Vaši generálové velmi silně vyvíjejí a při samotných taktických bojích mohou kouzlit. Na strategické mapě plníte questy jak hlavní dějové linie tak vedlejší. Velmi originální koncept, kde Vaše rozhodnutí v rámci questů nejen určovalo další vývoj příběhu, ale i Vás posouvalo na ose kde x souřadnice byla náboženství a y ose zlo/dobro a z toho vyplývali různé bonusové kouzla a jenotky. Bohužel celou hru velmi degraduje evidentní začátečnické chyby vývojářů na poli těchto strategii. Protože taktické boje (RTS část) kde naprosto originální kouzlení v bojích (můžete seslat mlhu, déšť, noc a tím prakticky vyřadit lukostřelce protivníka nebo naopak vyvolat svítání v noci, dále různé buffy jednotek i ničivá kouzla.) je zabito fyzikou pohybu a odfláknutým samotným bojem jednotek. -Ta hra byla prostě geniální kombinace typů her + mnoho nových nápadů trochu zabité začátečnickými chybami.
prvni dil mne rozhodne prekvapil jako vas pozitivne. ale celemu tomu chybelo takove to neco co zpusobilo ze jsem to najednou proste vypnul a lezi mi to nedohrane uz kolem roku na disku
Je to jenom obšlehnutý total war. Ale i tak jsem na to zvědavý.
vymejšlel někdo z pořádnou kocovinou... wtf??? může mi někdo objasnit, co znamená kombinovat "historickou a fantasy epičnost"?