- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
musím říct, že jsem ufo 1 nehrál. byl jsem malý a počítač jsme měli později, a to už vlna opadla. ale když tak koukám na screenshoty, tak si musim vybavit mimozemšťany z crysis. tam mi jejich pojetí připadalo jako nejrealističtější možný odhad. a mimochodem, když nebylo koherentní crysis 1 a 2, proč musí být ufo 1 a 2, když se svět za tu dobu trošku vyvinul?
Protože nekoherentních předělávek vyšlo s kolísající kvalitou už hodně. A pokaždé platilo, že čím víc se vzdalovaly od původního ufa, tím méně kvalitní byly.
Mohlo by to být pěkné. Nevím, jestli se na prvním XCOM podílel také Sid Meier, ale v Microprose v tu dobu působil.
Líbí se mi název toho remaku, jak elegantně zkombinovali evropský a americký název prvního dílu.
České předělávky od Altaru nebyly vysloveně špatné, ale byly trochu nedotažené. Hlavně druhý a třetí díl měly dost komplikovaný systém a navíc jim někdo ukradl generátor prostředí a člověk pak hrál pořád dokola ty samé mise, což bylo neskutečně otravné. V XCOMu sice byly mapy složené částečně z předdefinovaných bloků, ale nikdy nebyly úplně stejné.
Jestli se podílel přímo na UFO: Enemy Unknown sice netuším, ale později v jeho starém dobrém Transport Tycoonu bylo jako jedna z katastrof přistání UFO. Typicky někde na kolejích hráčovy společnosti, a následně nad ním přeletěl Skyranger X-COMu a shodil na něj bombu, která zničila všechno v okruhu asi 5 políček.
Taky kdyz uz se to rozhodli predelat do nove grafiky, tak to myslim mohli udelat poradne, Na tech screenech co sem videl to vypada jak grafika deset let stara..
jakakoliv jina grafika nez ta puvvodni bude proste horsi. Prostor pro fantasii se zcela vytraci. Pokus o jakousi realnost prostredi proste vymaze posledni spetku fantasie hrace. Pokud jste se nekdo jako ja trasli strachy v noci v obklicene opustene farme uprostred pusteho pole, v druhem patre budovy jsem vykukoval s panakem a doufal, ze mu nekdo neustreli hlavu, tak vi o cem mluvim:-)
Boji s cizakam jsem obetoval znacnou cast sveho zivota, ale bojim se, ze udelat poradny remake snad ani nejde. Uz strasne dlouho jsem si neco takoveho pral, ale cim jsem starsi, tim vic me pripada, ze to proste neni mozne. To je jako prepisovat uz jednou dokonalou knihu. XCOM mel dokonalou atmsoferu na ktere se podilely ty genialni temne kresby v pozadi menu, desiva hudba, uzasny zvuky a k tomu vsem to byla jeste naprosto skvela a promyslena hra. Myslim, ze vsechno se da docela dobre okopirovat, ale tu puvodni atmosferu uz nenavodi nikdo. To by snad na tom zase musel delat ten puvodni tym. Nevim no, hrozne rad bych se pletl a urcite si novou verzi zahraju, ale vsadil bych boty, ze se ke kvalitam jednicky ani nepriblizi. Taky je to asi nejstarsi hra, co vlastne porad obcas hraju.
jasně, ale klidně si to zkusim, třeba mě překvapí. důležitý bude nesklouznout k barevnosti trojky a hlavně jet pořád tahově.
je cela pentologia xcom - ja som to osobne kupoval lenkoli 1 a 2ke, ostatne idu mimo mna a do pribehu mi nijak nesedia, ale stalo to tusim 4 evra, no nekup to:)
První Ufo to byla pecka jako málo co Do dneška tu hru mám na kompu
XCOM se nikdy neomrzi, byla to bomba
tezko prekonat graficky (a vlastne i herne), protoze melo osobity styl a ta grafika mi prijde i dnes nadherna. Screeny z noveho UFA jsou sterilni, proste standardni typ grafiky dnesni doby, jedna hra jako druha.
Sím sím moc sím
O tom sním už doby co jsem si zahrál ufo poprvé :) Zakládat kolonie a unášet lidi pro experimenty by mohla být sranda. Škoda že není takový aspoň fanouškovský mód do starého ufa (v té staré grafice bych si to stejně zahrál nejraděj), nebo aspoň o žádném nevím.
Když vidíte nahaté chlápky se zbraní, je jisté, že tady není něco v pořádku. Ti chlápci jsou šílení