Diskuze

Naughty Dog chystá hru na PS4. Postavy prý z milionu polygonů

Počty polygonů, ze kterých jsou herní postavy, letí neustále vzhůru. Jak veliký skok bude mezi současnou a budoucí generací konzolí naznačuje zpráva o vývoji nové hry týmem Naughty Dog. Zatímco Nathan Drake byl z 30 tisíc polygonů a Kratos z God of War od Sony Santa Monica ze 20 tisíc, nové hry budou mít postavy z milionu polygonů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

net.Xtreme X

22. 1. 2012 16:05
Prostě budou podporovat teselaci

Ale asi to není už tak cool slovo, tak se to prezentuje přes hypotetický počet polygonů...

0 0
možnosti

Andrej B

22. 1. 2012 11:26
hi-poly

Postavy s miliony polygonu se delaji i dnes. Normal neboli bump mapa vytvari 3d efekt, aniz by postava ve hre ty polygony skutecne mela a generuje se prave z hi-poly verzi, ktery maj miliony poly. Ten inzerat proto nic neznamena.

0 0
možnosti

Khalashnikovf

22. 1. 2012 16:13
Re: hi-poly

Přesně sem to tu taky chtěl napsat. Postavy z milionu polygonů se dělaj dnes už od dob výmyslu Bumb map.

Tohohle se chytat teda ... PS4 bude stejnej fail jako PSVita a její jaderný pohon s výkonem PS3. Prostě poslední dobrá konzolka byla PS2 (momentálně sem si pustil na PSX Gran Turismo a je úplně úžasný jak v tý době využívali odlesků na autech, to bylo tehdy hodně pěkné ... ale dnes ta jejich krabička ... common)

0 0
možnosti