- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufam, ze to bude jako prvni dil serie. Dvojka byl tezce nudny propadak. A snad pridani RPG prvku bude i neco vic, nez efektni zmena kamery pri zabiti nepritele.
Taky doufám. Hlavně ať tam nejsou mutanti, ty pro mě první díl zabili....
Já to napoprvé taky ani nedohrál. Muťáci mě silně nebavili. Na druhý pokus už jsem to překous, ale i tak....radši bych bojoval proti lidským protivníkům.
Mně se dvojka líbila, respektive nelíbila, ale k tomu, aby se mi líbila stačilo odstranit respawn hlídek, případně hlídky jako takové, rád se ve hře toulám rozsáhlou krajinou, samozřejmě po padesáté je to už trochu nuda, ale zrovna ve Far Cry 2 si šlo trasu celkem vybírat, jediný problém byl v tom, že ta trasa netrvala 3 minuty, ale deset, protože člověk musel pořád bojovat s těmi samými respawnujícími se zabijáky, navíc vcelku povedený příběh a spousta zajímavých herních prvků, nějak mi uniká, proč Ubisoft dodnes nevydla patch, který by problém s hlídkami řešil, myslím, že si na to stěžovalo docela dost hráčů, prostě ta prostřední pasáž hry to strašně sráží...
Tím neříkám, že by nešlo vylepšit spoustu jiných věcí, ale respawn hlídek podle mě hratelnosti spíš ubral, respektive z toho udělal bezduchou střílečku, jenže jdou zábavnější verze toho samého jako serious sam, kde si na realističnost nikdo nehraje a respawn nepůsobí jako pšst na oko...a vlastně ani tma není tak úplně nekonečný.