- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
spojovat hrani a realne strileni jake se cas od casu odehrava v USA a jinde je sice moderni, ale take uplne zcestne, toho strileni se totiz dopousteji psychopati bez ohledu na to, jestli hraji nebo ne, primarnim problemem hlavne USA je totiz snadna dostupnost a obecne vstricny postoj ke zbranim.
Pche jen 2 hodiny hrani akcni hry?To se teprve rozehrivam :D Pres 3 dnama jsme hrali s klanem MW3 14 hodin.:D . Jsem holt zavislej co se da delat :o)
Vedoucí výzkumu Daphne Maurerová omezila maximální dobu denní seance na dvě hodiny, obávala se totiž možného vzniku závislosti na hře.
je každý kdo hraje hry násilník / potenciální vrah se skvělým zrakem. Bohužel je to spíše naopak, koukání do monitoru zrak může pouze poškodit.
Takže budou vyvíjet "nenásilnou hru", kterou ovšem slabozrací obratem naháží do koše a půjdou si zahrát CoD, nebo MW2.
Teď už jen najít troubu, který ten "vývoj nenásliné hry" pěkně zasponzoruje.
máš lidi co to násilí nemají rádi,ženský ,starší atp. a těm když tam šoupneš nějaký motýlky a vysvětliš,že si zlepšují zrak tak to budou dělat,né kvůli zábavě ,ale pro zlepšení zraku a tu střílečku by nevydejchali.Navíc do tý hry můžeš zakomponovat přímo ty prvky,který zlepšují ten zrak,takže se nebudou muset unavovat nabíjením atp.
Sedím za počítačem dvacet let a zrak mi za tu dobu totálně odešel.
Přičítám vinu tomu že čučim do monitoru, ale možná by mi zrak odešel stejně i kdybych do monitoru nečučel ale to už nezjistím když nemůžu načíst saveposici před dvaceti roky a zkusit si to jinak :-)
Máte sedět před počítačem, ne za počítačem. Máte koukat na monitor, ne do monitoru.
Jde o to, že aby podobná "léčba" byla úspěšná, musí člvoěk hrát tak nějak s nadšením a dost se do hry vžít, jinak se blahodárný efekt spousty hromonů prostě nedostaví, naopak bych řekl, že by měla být spíš ještě akčnější a násilnější...