Diskuze

Hráči přispěli na charitu a od vývojářů žádají jiný konec Mass Effectu 3

Dobrodružné sci-fi Mass Effect 3 rozpoltilo svým zakončením herní komunitu. Řada hráčů by uvítala jiný konec. Lidé proto prostřednictvím rozličných petic či charitativní akce apelují na vývojáře a žádají alternativní zakončení děje. Prostřednictvím charity Child's Play, určené dětem v nemocnicích, se vybralo již přes 72 tisíc dolarů, tedy přes 1,3 milionu korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SBK6

Stíhací bombardér Karel 6

26. 3. 2012 22:33
Vite co?

Me se hra libila a pokud nekomu ne, tak je mi to fuk. Nevim proc bych se kvuli tomu mel s nekym dohadovat, resit barvy vystrelu, pistolku nebo dokonce nekomu vysvetlovat teorie se kterymi nemam nic spolecneho. A vubec nejhorsi je, ze jsou lide, kteri si hru stahli z netu a ted ji kritizuji, aniz by tvurcum dali jedinou korunu. Slunce v dusi.

0 0
možnosti
TD

Tomas (Tok)

26. 3. 2012 23:06
Re: Vite co?

Nikdo tě nenutí se dohadovat, narozdíl od Puddingu aspon argumentuješ. Pokud se ti však konec líbí, je to tvoje věc a nutit ostatní, aby se jim zalíbil taky je nesmysl.

0 0
možnosti
MV

mysh.82

26. 3. 2012 17:44
Větší "marketingová" zrada

Mně přijde jako větší zrada než rozporuplný konec snaha firmy o využití konce hry k nalákání hráčů na jiné produkty. Jen pro info, kdyby tu byl někdo nezasvěcený, v ME3 máte War assets, které získáváte při misích, hlavních i vedlejších, a které pak určují celkovou vojenskou sílu potřebnou k boji s Reapery. Tu ale snižuje Galactic readiness (připravenost), defaultně nastavená na 50 % (tedy snižuje vaši vojenskou sílu o polovinu). A připravenost nemůžete v základní hře nijak navýšit. Zvýšit ji můžete jen hraním multiplayeru nebo jiných Mass Effect her pro iPad nebo iPhone (teď nevím, na který, možná na oboje).

Ano, pokud projdete všechny vedlejší mise, měli byste se podle tvůrců dostat i bez mulťáku a dalších kravinek na vojenskou sílu, "opravňující" vás ke shlédnutí nejlepšího možného konce. Jenže třeba pokud jste nehráli předchozí díly ME a v ME3 nezačínáte z pozice uložené z předchozích dílů, tak vás čeká pěkný opruz a nemůžete třeba zabránit úmrtí některých postav.

0 0
možnosti
GH

doktor_bota_2

26. 3. 2012 17:52
Re: Větší

Pravda, konstelace rozhodnutí při startu od nuly je nastavena na nejhorší možnou a pro hraní multiplayeru je potřeba online pass (zdarma pro některé edice), nicméně lze z netu savy bez potíží stáhnout a naimportovat - resp. stačí stáhnout jeden a ten upravit v ME Gibbed editoru.

Jinak momentálně zkouším získat absolutní maximum bodů EMS (r=50%), tak uvidíme.

0 0
možnosti
SBK6

Stíhací bombardér Karel 6

26. 3. 2012 10:33
charita

Mimochodem, ta charitativní akce byla zrušena, protože přispívající si mysleli, že tím změní konec hry, což je omyl.

0 0
možnosti
GP

Giga Pudding

26. 3. 2012 11:51
Re: charita

No to je pěkné teda. Nakonec teda nešlo o podporu charity, ale jen o vydírání.

0 0
možnosti
SBK6

Stíhací bombardér Karel 6

26. 3. 2012 8:29
indoktrinace

ještě mi to nedá, abych tady nezmínil tu teorii indoktrinace. To video na youtube je sice pěkně udělané, ale má podstatné chyby.

1/ Stromy ze snů - už když běžíte k paprsku a rozhlédnete se, stromy tam jsou

2/ Jediná chodba - to je samozřejmě nesmysl, když vyjdete ze dveří a rozhlédnete se, uvidíte další dveře kolem dokola - Anderson k panelu jednoduše přišel dříve než Shepard, ne že by neměl kudy přijít

3/ vypadající jako sen - vlnící se obraz, bolest hlavy - tady je Shepard (i Anderson) skutečně ovládán, ovšem to platí pouze v přítomnosti Illusive Mana, který je toho příčinou. Po jeho zmizení ze scény stejně tak zmizí i stav ovládnutí.

0 0
možnosti
SBK6

Stíhací bombardér Karel 6

26. 3. 2012 8:29
Re: indoktrinace

4/ Nadechnutí Sheparda - ač je to k nevíře, tak Catalyst neřekl Shepardovi, že v případě volby Destroy zemře. Řekl mu, že zničí umělý život. V další větě řekl, že i Shepard je částečně umělý. To ale nemusí nutně znamenat, že zemře. U dalších dvou voleb Catalyst výslovně řekl "You will die", u této volby nikoliv. Ono nadechnutí tedy není v rozporu s tím, co Catalyst říká.

0 0
možnosti
OU

25. 3. 2012 11:57
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
GH

doktor_bota_2

25. 3. 2012 12:23
Re: Tak už vydejte do DLC, kde

Ke zničení MR formou všeničící superexploze v Arrivalu došlo po jeho zásahu asteroidem, poháněným motory na element Zero. Ve finále ME3 dojde ke zničení MR vyzářením veškeré jejich energie -> nemělo co bouchnout. Chci říct, že tohle je jeden z bodů, které mi tam nevadí a které mají v rámci ME logiku, na rozdíl od mnoha jiných, a mám podezření, že je za nimi práce Jennifer "important vagina" Hepler...

0 0
možnosti
GH

doktor_bota_2

23. 3. 2012 20:50
Jen tak naokraj,

v diskuzích, a nejen tady, zaznívá patrně nejsilnější kritika jedné hry ve videoherním průmyslu. Pokud jsem schopen to sledovat, přes zřetelné znechucení je vedena převážně slušně, lidé jsou konkrétní a často konstruktivní, i když většinou jen v tvorbě fórů na BW a konec ME. Naproti tomu pokud se někam připletou ti, kterým se konec ME líbil, je v naprosté většině případů se slušnou diskuzí konec - viz tato diskuze, obhájci BW jsou tu jen dva, ale urážek mají za desítky. Smutné zjištění, jaké skupině hlavně se kritizovaný konec ME líbí...

0 0
možnosti
LB

ljuke

23. 3. 2012 21:04
Re: Jen tak naokraj,

to vis, to je ta intelektualni elita, vyspela az k dokonalosti :p

0 0
možnosti
LB

ljuke

23. 3. 2012 17:09
jeste pro jistotu

komu pripada konec kristalove cistej, at si precte tohle

https://docs.google.com/document/d/1QT4IUepvrU1pfv_B95oQj0H84DlCTUmzQ_uQh1voTUs/preview?sle=true&pli=1

cekam, ze to zas odbydou tim, ze je to jedno, hlavne, ze tam jsou ty tri barvy

mne je celkem jedno jak to skonci/lo, ale rad bych vedel jak to skoncilo, ne tenhle fetackej ulet

0 0
možnosti
GP

Giga Pudding

23. 3. 2012 19:39
Re: jeste pro jistotu

to je ten blábol kterým se tu oháněl nějakej jinej řvoun? :)

to jsem odmítla číst hned když jsem na první straně viděla vzdálenost před a po výbuchu a nekonečnou pistolku :)

0 0
možnosti
LB

ljuke

22. 3. 2012 15:30
ten konec je takova haluz

az se neodvazim prohlasit, ze jsem ho pochopil, ale podle me to vlastne jeste neskoncilo

s teorii indoktrinace se temer ztotoznuju, modrej a zelenej konec nejspis znamena, ze se ji shep podvolil

cervenenej naopak ukazuje, ze odolal, nic vic

a co mi uplne uniklo, proc je tam ta normandy a vylejzaj z ni ruzny lidi (u kazdyho konce jiny)

(koukal jsem u sebe jen na modrej a cervenej konec, u modryho joker, edi a garrus, u cervenyho joker, prothean a james)

0 0
možnosti
GH

doktor_bota_2

22. 3. 2012 15:36
Re: ten konec je takova haluz

Kdo ti vyleze z Normandy ovlivňuje náhoda, nebo nějaký zatím neznámý mechanismus, jen Joker vyleze asi vždycky. Jinak ano, nikdo mimo Bioware nemůže říct, co ten konec vlastně znamenal.

0 0
možnosti
SBK6

Stíhací bombardér Karel 6

22. 3. 2012 13:23
Já jsem nakonec rád

že nás, co ten konec pochopili, je tak málo. Ono to totiž něco vypovídá i o rozložení IQ v populaci. :-P

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

22. 3. 2012 14:08
Re: Já jsem nakonec rád

Ano, to je bohužel pravda, jen i když vás je málo, přesto mě překvapilo, kolik lidí si pořídí hru jako ME, ačkoliv koukají na onu známou křivku hodně zleva...:-/

0 0
možnosti
H

HrobarM

22. 3. 2012 0:27
Vysvětlení závěru hry

Po dohrání hry jsem byl taky velice zklamaný a souhlasil s tím, že celou sérii zmršili.

Potom jsem ale objevil tohle video, které vysvětluje velkou část "nelogičností" konce:

http://www.youtube.com/watch?v=ythY_GkEBck

Pokud je to pravda, tak klobouk dolů, protože to fakt má hlavu a patu, a přiznám se, že ačkoli jsem velký fanoušek sci-fi, tak jsem nad tím takhle do hloubky vůbec nepřemýšlel. Myslím si, že to, že celý konec není skutečný, je pravda, protože Sheppard ztratí vědomí v Londýně, před vstupem do paprsku, a po nejlepším konci se tam zase probudí.

Každopádně je smutné, že podle prohlášení autorů, takto zřejmě opravdu chtěli příběh ukončit, vykašlat se na fanoušky, nevysvětlit nic o osudu postav ani galaxie a rozloučí se se zprávou "uvidíme se u dalšího DLC", po čemž člověka hodí zpátky do lodi a může si lítat, jakoby se nic nestalo.

0 0
možnosti
JN

Mirabell

22. 3. 2012 8:23
Re: Vysvětlení závěru hry

Tohle má sice hlavu a patu. (jakž takž). Ale pokud je to pravda, tak hra nemá konec vůbec. Což je možná ještě smutnější :-D

1 0
možnosti