- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jde o survival horor, takže boj nemá být důležitý ani běžný, má být posledním východiskem, a proto je tak neohrabaný. není to nezvládnutí materiálu, spíš naopak, úmyslné designové rozhodnutí.
No nevim, jestli Vatra Games jsou novacci... Nejsou tam nahodou lidi, co odesli ve velkem z Illusion softworks (RIP)?
Jsou, ale většina zaměstnanců je pokud vím z Pterodonu. Illusion Softworks pak nejsou RIP protože se jen přejmenovali na 2k czech.
Trefit se dle meho da - locknout na protivnika (tusim drzenim l2, nebo l3, stejne tak se da strilet za behu pistoli na enemika) Ale uz si nepamatuji tu kombinaci. Z toho co jsem videl a mel moznost zkusit, souboj pri trose skillu se da zvladnout. Co mi ovsem vadilo byla nejvic provarena veta lidma co to hrali (stejne i ja): "Pickup! Pickup what??!!" :D Clovek pak klidne probehne kolem bedny, kde je push...
Action pointy a triggery nefunguji tak jak maji. Pri priblizeni k oknu tam automaticky vleze, coz je dle meho naprosto zbytecna komplikace. Zvlast kdyz kouka na polici vedle a automaticky sepne animaci.
jinak viz ve 12:25:
http://www.youtube.com/watch?v=KsW7_btXWgg
Nicmene hra je to dle meho famozni. Jen user unfriendly.