- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co ja bych dal za novyho Unreala.Nebo MW3 bez death striku,akimba a podobnych s.acek.
jako kdyby se poučil z Daikatany, vyrostl a měl trochu skromnosti. pokud to použil i při dizajnování té hry tak má šanci být celkem dobrá.
Nemam rad systemy kryti. Napriklad hra kill switch to mela uz pred temer 10 lety a dnes naprosto ten samy system ma GoW a je to unikatni, ale pred 10 lety unikatni nebyl .... Kde sou casy Counter Strike nebo Doom3, kdy jedinej system je rychle zalizt za roh a krcit se za bednou pomoci Ctrl
Systém krytí je problematický, kolikrát jsem v Mass Effectu umřel, protože jsem kryt nedopatřením přeskočil nepříteli do rány:-) Jinak shovávání pomocí controlu uznávám, ale v kolika střílečkách se dnes může člověk skrčit nebo vyskočit...a to nemluvím o zalehnutí, to je jen v pár hrách (ale je fakt, že ani v těch "old-school" nikdy moc nebylo...)
Romero zaspal dobu a už nemá šanci prorazit se starým stylem stříleček. A dle jeho slov bych řek že má do dokončení hry asi tak 5 let
to si uplne nemyslim, je jasny ze ta era uz je pryc, ale to co rika na konci s kolejnicema je pro mne osobne mnohem vetsi prusvih. Mass effect, Crysis, CoD - neviditelna ruka te drzi za zapesti a tahne te rovne napric urovni.
Takze pokud prijde s quake arenou v lepsi a otevrenejsi grafice, bude to myslim zajimavy uz jenom protoze se dneska nic takovyho nedela.