- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doom je porad o tom samem, po 10 minutach si uvedomite ze do kazdy mistnosti se ma vchazet pozadu, protoze nepratele se spawnujou zasadne vam za zady.. Napoprve dobry, napodruhy uz to prekvapi min a napotreti zacnete chodit pozadu=).
Ale existuje naprosto bozi mod, Dark Mod (http://www.thedarkmod.com). Zdarma, prelozenej do cestiny, obsahuje vic nez 40 misi, totalni predelavka Thief principu v lepsim engine. Plizeni, obusek, vodni, mechove, zvukove, provazove sipy, to vse je zahrnuto..
DOPORUCUJU VYZKOUSET!!!
nasvícení scén? :) jakože tam konečně bude nasvícení a nebude to jen tma? :)
No nevim no. Jeste tak pred 3 roky asi ano ale dnes uz nikoho ta grafika neoslni. A dylema baterka x zbran uz prej vyresil nejakej ceskej moder, kterej tak pred 4-5 rokama tu baterku pripevnil ke zbrani a myslim ze to byla zrovna izolepa. Naopak by to hru sprijemnilo ne degradovalo. Metro 2033 tento princip pouzivalo a atmosferu melo jako skoro zadna jina hra a o hre stinu a svetel nemluvim, nema konkurenci
A co Quake 4, kde baterka byla jen na slabších zbraních?
a ten bonus má být třeba to že baterka už nebude do ruky ale přidělaná na armoru takže zábava šla tímto do kopru...
No tak to naprosto degraduje celý princip hry. To bylo to nejzábavnější, rozhodovat se jestli do místnosti uvidím, nebo budu schopen vystřelit. Škoda.
Mě podstatně víc zajímá, jak se ID věnoval klasickému Doomovi a co tady čekat nového.
s ní je mnohem zábavnější, i když je fakt, že to kazí tu hororovou atmosféru, ale zas je hratelný:-)
Hrál jsem ho asi dvacet minut. Vadilo mi běhat po černé obrazovce kde jednou za čas se oběvilo trošku světla abych viděl kde se taky pohybuju.
Možná že to po předělávce konečně bude hratelný.