Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dead Space 3 má být přístupnější širšímu publiku

Nové mechaniky pro Dead Space 3 mají hororovou sci-fi hru otevřít většímu počtu hráčů. Vydavatelství Electronic Arts však tvrdí, že změny nesmějí odradit původní fanoušky série. "Přidáním akce chceme značku učinit o něco přístupnější. Ale nesmíme zároveň zlikvidovat strach," řekl Frank Gibeau za Electronic Arts.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

buchtak

21. 6. 2012 8:30
Sirsi publikum

Co, nebo spise kdo, to sakra je sirsi publikum? Pri kazdy takovyhle tiskovce se na vsech forech zvedne vlna nevole a vsichni krici, jak to bude naprd. Ale pak se ty hry vzdycky neomylne prodavaj vic, nez kdyby bylo po volu diskuteru. EA a vsichni ostatni to samozrejme vedi, a tak si upravujou hry podle svyho.

Ptam se proto: kdo teda ty hry vlastne kupuje? Nechce se mi verit, ze by na hracsky fora a vsechny diskuze chodil jen "vykvet " herniho sveta a HC parani. Spis mi to prijde tak, ze se hodne nadava, ale skutek utek a stejne vsichni i pres svoji puvodni kritku ty hry nakonec kupujou...

0 0
možnosti

Angis

21. 6. 2012 10:33
Re: Sirsi publikum

Kupuje je ŠÍRŠÍ PUBLIKUM. Co na tom pojmu nechápeš? Jistěže to koupí více lidí, protože si to koupí ti rekreační hráči co si chtějí drsně všechno prostřílet bez loadu.  Já jsem si třeba nekoupil zaklínače 2, protože jednička mne zklamala jednoduchostí. Až na prvního bosse který mi dal hodně zabrat a byl dobrým příslibem to bylo až směšně jednoduché a to jsem se za HC hráče do té doby nepovažoval.

0 0
možnosti

Angis

21. 6. 2012 10:36
Re: Sirsi publikum

Slovy pro širší publikum - opravdoví hráči chtějí výzvu, chtějí se snažit aby hru dokončili a aby to bylo závislé na jejich schopnostech. A širší publikum chce hru u které se odreaguje a odpočine si. Když jsem dělal healera na wow, tak jsem hrál bez addonů, ostatní healeři to moc nechápali a dočkal jsem se i slov uznání a byla to dost makačka, takže raid nebyl prakticky zábava, ale hodně náročná práce a po třech hodinách jsem byl naprosto vyčerpaný. Nebyla to už zábava, ale měl jsem pak zatraceně dobrý pocit, že to dokážu zvládat i bez berliček.

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

21. 6. 2012 11:26
Re: Sirsi publikum

imho by tohle měla řešit různá obtížnost casual, normal, hardcore, custom která by neměla být jen o tuhosti nepřátel, ale i o těch berličkách. Takový nový deus Ex na vysokou obtížnost bez nápověd a zvýrazňování předmětů je docela hratelný a najít zničitelnou stěnu není vůbec jednoduché:-) a naopak na easy s veškorou pomocí hráči je to hra pro "širší publikum"...těch příkladů lze nalézt více, třeba Serius sam, kde na tourist je autoheal a podobně, takhle nějak bych si obtížnost v hrách představoval, osobně fandím zejména možnosti custom, protože quicksave mám rád, autoheal mi nevadí, ale zvýrazňování předmětů a vodění za ručičku zas tak moc nemusím a souboje mohu mít klidně tužší

0 0
možnosti

Jožin z planin

21. 6. 2012 13:09
Re: Sirsi publikum

Souhlas. Vzpomínám na Operation Flashpoint. Sice to ani na lehkou obtížnost nebyla úplná procházka růžovým sadem a ani na nejtěžší to nebylo nehratelné, ale možnost odstraňovat různé berličky jako vyhledávače cílů, zobrazení nepřátel (a sebe) na mapě a podobně, bylo velmi zajímavé.

I ohledně autosejvů jsem pro. Dokonce se mi k survival hře hodí víc než ruční sejvy. Člověk se dokáže lépe ponořit do atmosféry, když nemusí myslet na sejvování i když je tu riziko hraní určitého kusu znova. Třeba Amnesia: The Dark Descent měla autosavy (ruční taky, ale znepříjemněné složitým loadováním) i autoheal a atmosféře to neubralo (té trochu ubíralo zvýrazňování důležitých předmětů). System Shocky měly zase léčící a dobíjecí stanice (= v některých částech prakticky nekonečná munice do energetických zbraní), takže člověk nebyl tolik závislý na lékárničkách a taky v pohodě. Jde o to, jak se hra naladí, na jedlotlivé aspekty se má nadávat až když jsou odladěny špatně.

0 0
možnosti

Rudý Bizon

26. 6. 2012 14:50
Re: Sirsi publikum

Welcome to the age of the casual player. Jedna se o lidi co si z nudy na pocitaci stahnou/koupi nejakou hru a za mesic/dva se presunou k jiny. Proto se ve hre zamerujici se na toto publikum nemuze vyskytovat zadny zadrhel = cokoli co by vyzadovalo mozek ci delsi usili a vuli.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 53

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 18

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 16

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?

magazín 27. 4. 2024 1

Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 0

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

BlizzCon 2024 nebude

novinky 26. 4. 2024 4

Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...

Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence

magazín 26. 4. 2024 10

Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...