Diskuze

Střílečka Reciever vznikla za sedm dní a při každém průchodu je jiná

Ve vývojářském maratonu 7-day FPS je cílem zpracovat střílečku během sedmi dnů. Právě tak vznikl titul Reciever, jenž se soustředí na jednu zbraň a proměnlivý svět. Při každé smrti totiž hra nově vygeneruje úroveň. Průchod hrou je tak vždy odlišný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lukynCZ

23. 6. 2012 20:00
..

Vypadá to skvěle, jen...ti roboti. Myslím, že nejsem sám, kdo nemá rád střílení do hromady šrotu a raději si zastřílí do něčeho z masa a kostí :) Každý to má rád jinak, jen mi přijde že je to velká škoda, takhle mě to holt zcela odradilo.

0 0
možnosti