- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nesdílím názor vývojáře ..... když je hra opravdu dobrá tak si "své hodiny" zaslouží. Jsou hry u kterých člověk stráví 10 hodin a je z nich akorát znuzen a otráven a pak sou hry jako třebas Dark Souls u které člověk s každou postavou stráví přez 200 hodin hraní a stále se mu neomrzí :).
pokud má hra dobrou hratelnost, je tam více možností postupu, tak si ji většina lidí s chutí zahraje znovu. Nevím, kde přesně vzali ty statistiky, ale jestli je dělali podle her typu Call of Duty, tak už je to jasné Jde přesně o ten typ hry, který si koupím, dohraju za 6 hodin a pak už to znovu nehraju, proč taky. Když je to ubohá koridorovka, se stokrát vyvařeným příběhem a arkádovými zbraněmi a hratelností. Takové hry pak většina lidí podruhé nehraje, naopak taková Mafia nebo Arma, to je něco jiného. Takže pokud bude mít HItman dobrou hratelnost a bude to něco jako předchozí kvalitní díly, nebál bych se toho, že si to lidi podruhé nezahrajou, už jen kvůli různým možnostem, jak zlikvidovat určené cíle atd.
V druhé polovině 90. let se běžně stávalo, že hra nešla dohrát (většinou díky obtížnosti)... Takže s tímhle problém nemám...
To jsou zase nějaké mega skvrny na slunci, měsíc je v úplňku celý týden nebo v Číně našli na talíři mluvícího psa? Vážně nechápu tohle info, protože mě to jaksi podprahově říká, že když vlastní hře nevěří vývojáři, proč bych to měl kupovat?
to za kecy, když to bude dobrá hra tak ji dohraju do konce a hotovo. problém je že dnešní hry až na pár vyjímek stojí za vyliž....
Dnesni hry hlavne stoji takove prachy na vyvoj, ze huch musis prodat nekolik milionu jen aby se vratily naklady.
Jsou prostě hry, co omrzí po pár hodinách a jsou prostě hry, co neomrzí ani po pár letech. Problem asi nebude v těch lidech, že ne :)
taky bych řek. P0ochybuju, že by pouze 1 z pěti lidí dohrál třeba Half life. když ho začal... pochybuji.
Nektere 25 let stare hry se hraly treba jen 12 minut
Kvalita her šla řádně dolů, oproti tomu nároky šly nahoru.... takže výsledek je jasný....
Obojí ale krásně spolu souvisí, lidé chtějí jen našlapanou grafiku ale pak brečí že je hra krátká a nudná
Osobně jsem se k sérii Hitman vždycky rád vracel, Blood Money mám dokonce na harddisku pořád, protože v případě sucha po něm můžu směle sáhnout a zabaví mě. Od Absolution nečekám nic jiného.
Osobně si myslím, že většina lidí nedohrála ani žádný předchozí díl. Buď se jim u hraní nechtělo přemýšlet, nebo nepochopili, že jde o stealth záležitost, takže všechny vykosili, čímž pádem pro ně tyhle tituly představují hodně tupou akci, která prostě nezabaví. S novým Hitmanem to nebude jiné – stačí se podívat na nahrávky gameplaye z E3. Vypadá to úžasně, zkrátka tak jak má, plus mírné inovace, ale hráči jenom chodí a zbytečně střílí do lidí. Pak se není čemu divit.
Vývojáři odvádějí dobrou práci, z jejich strany žádný problém nepochází. Není to nuda (i když v případě Absolution samozřejmě v současné době těžko soudit), jen záležitost pro určitou cílovou skupinu. Tu se sice nyní tvůrci snaží rozšířit, ale jako zatvrzelý zastánce dosavadních dílů po tom, co jsem viděl, zůstávám klidný.
Vždyť jakožto vývojář může být rád pokud se hra prodává (což jde v tuto chvíli velice dobře) a může mu být putna jestli ji vůbec někdo nainstaluje a spustí.
Tyhle úvahy možná mají nějaký smysl, ale rozhodně ne u hry jako Hitman. Ten ať bude sebehorší (né), tak se bude prodávat jak na běžícím páse. A kategoricky nevěřím, že pokud si někdo hru koupí za tyto peníze, tak ji ani jednou nedohraje.
Připadá mi to jako klasická ruchová reklama. Neříkám že je to něco špatného, ale raději bych už viděl Hitmana staženého ve svém steamu :)