- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U nekterych her neprijde nikomu divne ze je clvek dohraje za 10 hodin pricemz stoji prakticky stejne jako diablo
To má být jako problém? Nemusí snad být všechny počítačové hry něco, co rýžuje peníze do nekonečna a každý to hraje 20 let v kuse. Proč to řeší? Některé hry člověk dohraje za 30 hodin a pak je může smazat. Diablo se dá hrát o dost déle.
Podle mne udělali 2 zákl. chyby. Nutnost připojení k netu, ale dá se to pochopit. Druhá větší je ta, že neumožnili (zatím) mody. Všichni příznivci Diabla II ví, kolikrát hráli Diabla opět, upraveného různými mody.
Problém není v hratelnosti ani v příběhu. Problém je v systému získávání předmětů. Diablo bylo vždy právě o tom. Kdo ze starší generace hráčů pamatuje D2 ví, že k Diablu se sedlo a pořád dokola se chodil jeden úsek s očekáváním dropu pořádného itemu nebo runy. A to dnes bohužel chybí. Itemy jsou dělané tak, že ani po měsíci hraní nemusíte nic vyměnit. Smysl je jasný. Blizzard chce, aby se s itemy obchodovalo, ne aby je hráči získali ve hře. Navíc co jsme dřív získávali? Legendární itemy, které byly opravdu legendární, rare itemy (máme i dnes), ale mimo to i šedé itemy s optimálním počtem socket na runová slova, runy samotné, torchy, gemy. Sami se podívejte co z toho máme dnes. Blizzard si to docela pos... Že bude průšvih bylo jasné, když Bashiok s jistotou dlouho před vydáním mluvil za nás hráče, co nás bude bavit. Příkladem budiž například odmítnutí run a runových slov.
Za zmínku stojí i systém některých soubojů. Diablo nikdy nevyžadovao progress elitních skupin, ale trpělivost a co nejvíce zabitých potvor. Co máme v D3? Nesmysly. A zase příklad. Ranged postava potká elitní skupinku, proti které se nemá jak bránit. Co takhle kombinace fast, reflect damage. Nebo nezničitelní fast minioni? Chcete se tomu bránit? ak na AH a za €, případně pořádný balík zlata nakoupit výbavu. Ale ani ta nezaručí 100% jistotu, že s váma elity zatočí.e to na hlavu postavené. Toto v Diablo nikdy nebylo a toto Diablo 3 pohřbí.
Zatial som Diablo 3 nepresiel na inferno ale s Witch Doctorom som to dotiahol do polky 3 aktu, inferno. Eq mam dostatocny na dokoncenie hry ale WD je momentalne tzv. broken class. Peti su slabi, melee je efektivne ale slabsie nez ktorekovlek ine v hre a na dialku je WD slaby odvar wizarda. Dohrat sa to da aj s WD ale preco by som mal byt slabsi nez ostatni, ked mozem byt rovnako op ako WIzardi alebo Demon hunteri. Preto som si zacal robit WIzarda, na ktoreho pouzijem eq z WD a dokoncim hru, cim sa to pre mna cele konci. Ake ine vyzvy ponuka Diablo 3 okrem dokoncenia inferna ? Ziadne.
Expi sa velmi rychlo 5 hodin - 31 lvl. Nemam cas ani chut hrat v tychto horucavach napriek tomu, som si isty, ze do mesiaca je moje hranie D3 dokoncene.
Je to dobra hra ale bohuzial bez End Game contentu. Uvidime co prinesie PVP.
Treba vsak mysliet na to, ze D2 po vydani nebolo ani zdaleka take dobre ako je teraz D3 a dvojku poiadni boostol az LOD.
Jestli hrajes solo, tak nejlepe za barba. WD/monk jsou support classy, DH a sorc cisty DPS a maj s nekteryma packama neskutecny potize (vetsinou odtahnout, zhebnout a obejit). V parte je to vsechno o necem jinym. Na inferno tahle hra moc na single player delana neni.
Tak abych také shrnul své pocity z D3 :). Ze začátku mě hra bavila dá se říct hodně, říkal jsem si, že to vypadá na dlouhé hraní podobně jako jsme v mládí strávili u D1 a D2. Momentálně mám Barbara level 60, 60khp, 10kdps v druhém aktu na inferno a Demon Huntera level asi 54 bo 56 myslím že v druhém aktu na Hell. A mohu jen konstatovat, že už se mi pomalu dělá zle při představě, že budu muset ještě někdy procházet znovu ten děsně dlouhý první akt. Diablo pro mne bylo vždy o radosti z nalezených nových předmětů, ale to se bohužel u trojky jaksi nekoná ... a myslím, že právě a hlavně proto mne to už šíleně nebaví procházet stále stejné lokace pro nic za nic. U D2 se pak alespoň vyplatilo chodit boss runy aby člověk získal lepší věci, nebo další kousek do setu. V D3 sice z každé elitní mrchy nebo bosse vypadne 5 "žlutých" věcí ale žádná z nich nestojí za nic, oproti D2 kde sice vypadla jedna a to ještě možná, ale většinou byla opravdu dobrá.
Tahle skutečnost bych řekl zásadně ničí tu správnou Diablovskou atmosféru a ze hry se stává jen nudná grindovačka goldů ... abych konečně dosáhl na lepší předmět , který si vyberu "v příslušném chlívečku" aukčního domu =►po osmém protočení stejné kampaně totální opruz. Globálně vztaženo na celou hru se dá říct, že po celou dobu hraní padaly pouze underleveled předměty, když řekněme na normal člověk hru dohraje na lvl cca 32, tak v prvním aktu na nightmare stále nalézá poze předměty pro lvl kolem 20-25 .... podle mě systém na palici.
serie diabla je soucasti meho zivota a tak budu hru povazovat za dohranou,az budu mit v maliku vsechny postavy.vzhledem k tomu,ze ma nejvyssi postava je barbar nakukujici do druhyho aktu na inferno,s nahranejma 100 hodinama je tedy predemnou vidina cca desetinasobku hodin plnych zabavy(takze bez nadsazky dobry tri,ctyri roky-hraju podle casu a chuti)za tu dobu neco vymysli,bude tu snad i datadisk....co me teda dost mrzi,ze sp musi bejt online(chapu duvody,ale v chorvatsku si asi nezahraju :( ).taky doufam,ze blizzard to postupem casu nejak udela a zpristupni hru pro mody,pak se stane pravoplatnym nastupcem dédvojky.takze pro "normalni hrace" je tato hra jak delana...kdyz uz budete mit jednu dve postavy docela nabuseny,prijde patch s pvp a hned tu mame dalsi kvanta hodin zabavy...
tohle jsem si taky rikal po sto hodinach, pak ale prisla 180 hodina a absolutne zadna zmena. tudiz
...hraju asi měsíc, momentálně mám wizarda 52lvl a i když D3 už vlastně projíždím po třetí (obtížnost Hell), tak stále má co nabídnout. Je to akční řežba, chvílemi dost adrenalinová Člověk v tom nemůže hledat WOWko nebo klasický "dungeon", je to prostě nekonečné zabíjení ve velkém a na sto způsobů. Gro souboje je v kombinaci 6 spellů, které má hráč k dispozici a vytváření si různých "combo". Teď úvaha: dorazím 60lvl. Co dál? Chvíli budu zkoušet něco farmit v MP prostřednictvím public games, ale.... nač farmit, když to 1. nikomu ani nemůžu ukázat (vytrácí se efekt WOWka, kde byl unikátní equip na charu vidět už z dálky a byla to jasná vizitka hráče.....), 2. na co mi ten equip bude?? Lákadlem nového equipu je dostat se někam dál, být lepší než ostatní, ale co z toho když se nikam dál nemůžu dostat a nemám jak ukázat, že jsem lepší než ostatní? Tohle je motor motivace.
Starcraft 2 bylo fiasco, D3 napodobne, WoWko od WotLK stoji za prd. Proste blizzard nema sajnu, co by mel vymyslet. Jediny duvod, proc jeste vydelava je, ze tezi ze jmena. Ale 12 let vyvyjet neco, co lze dohrat za den, dva, je epic fail.
chlapcu nestastna,co tys komu udelal,ze se ti buh takdle odvdecil?
za den za dva :D
12 let :D:D
...a po fiasku při vydání a dvou měsících to splaslo...
LOL.
No jo no, casualové, co si nevybrečeli vše zadarmo, to jdou zkoušet do další hry