Diskuze

Ředitel vývoje The Last of Us varuje před špatnou prací s inventářem

Vstoupíte do místnosti, kde číhají nepřátelé a začnou po vás střílet. V The Last of Us to může pro vás mít fatální důsledky, jestliže jste si v inventáři důkladně nepřipravili potřebné předměty. Neexistuje tu žádná pauza. Vše běží jako ve skutečnosti. A následky si ponesete sami. Varoval před tím ředitel vývoje hry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TC2001

21. 7. 2012 1:34
Je to už ve spoustě her

Krom níže zmíněných myslím i v Dead Space 1&2. Žádná novinka.

0 0
možnosti

Vometák

19. 7. 2012 23:13
To už jsme myslím viděli...

Stalker se taky nezastavil při otevření inventáře. A taky s tím úkáčka nemachrovali :-)

2 1
možnosti

patrik.spitzbart@email.cz

20. 7. 2012 12:17
Re: To už jsme myslím viděli...

Jo, stalker :) není nad to hledat v inventáři nějakou zbraň s municí když na vás útočí banda Bloodsuckerů

0 0
možnosti

Medard22

19. 7. 2012 21:22
Chyba?

O něco podobného se svého času pokoušel i next gen Alone in the Dark a úplně dobře to nedopadlo. Když se v reálu přehrabujete v batohu tak alespoň orientačně vnímate i dění okolo. To na obrazovce dost dobře simulovat nejde a pokud nebude práce s inventářem maximálně intuitivní, může se to vývojářům pěkně vymstít.

1 1
možnosti