- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hrajem túto hru, http://www.niborea.sk/index.php?refid=0016777576 investoval som do nej par eur ale v zásade už do nej neinvestujem.
Hlavně že's nezapomněl na referer id ;)
chce vyšešit svůj domácí úkol. Jak přitáhnout na novou hru maximální počet hráčů zdarma a přtom maximálně trhnout na těch co platí. Pokud mají zdarma hráči přibližně stejné možnosti proti platícím je jich celkově dost a pokud mají výraznou výhodu ti platící je jich celkově málo.
Záleží na hře samé, ale dá se aplikovat Lafferova křivka http://cs.wikipedia.org/wiki/Lafferova_k%C5%99ivka.
Začněte na bodu vpodstatě vše zdarma a každýn dalším patchem přidejte něco za prachy a nepřekročte Lafferův bod.
Žádnej novej objev, na různých onlinovkách tohle pozoruju už dlouho.
Většina předchozích příspěvků posuzuje F2P jako takové, ale je tam (snad kromě Travianu) minimum her.
Já nabízím Drakensang online (takové odlehčené Diablo v prohlížeči). Je to hezká hra, která mě baví, ale...
Problém je (podle mě) s dvojí herní měnou. Za měďáky, stříbrné a zlaťáky, které se dají získat např. prodejem dropnutých věcí, se dají pořídit pouze minimální pomůcky do hry. Mnohem horší to je ale s druhým, mnohem důležitějším platidkem: Temnými mincemi. Ty se dají získat jako odmě na za splnění questu (např cca 60 TM), nebo dropnout z nestvůry (velmi vyjímečně a to tak 6-10 TM). To nevypadá tak zle, že? ALE: Chcete si rozšířit svů malinký batoh o dalších 7 slotů? 1000 TM. Esence na zlepšení útoku? 2000 TM atd... (upozorňuji, že ceny nejsou úplně přesné, ale cca, neboť zrovna teď probíhá údržba jejich serverů a tudíž nemám přístup k přesné nabídce )
Vsechny DLC nejsou spatny.Ja se napriklad nemuzu dockat DLC k Dark Souls.I DLC k Red dead redemtion byly kvalitni za pozadovanou cenu.
Ovšem za krabicové verze AAA titulů. Online hry nenabízejí zatím obsah ani formu, za kterou bych chtěl platit. Jediná, která je z mého pohledu atraktivní je Marvell: Avengers Alliance. Hrál jsem 3 roky Mafia wars a nikdy mne nenapadlo, platit za něco takového. Nenapadlo mne to ani u MAA. Jediný záchvěv "slabosti" jsem pocítil u 4story. Který mne ovšem okamžitě přešel. Naopak. Např. Boomtown ( western hra na FCB ) zvolila model, který je z mého pohledu příliš "chamtivý" a průhledný. V online světě vidím jedinou schůdnou cestu v tom, že si člověk koupí krabicový AAA titul a v online hraní mu bude nabídnut nadstandartní obsah, který je spíš záležitostí modderské scény, než větší efektivity v přímých vzájemných soubojích. Pokud bych např. dostal za reálné peníze další modely a mapy pro Eurotrack simulator ...beru všemi deseti!
Dětem peníze do ruky nepatří. Minimálně ne bez dozoru dospělých. Jinak není co řešit. Ať si každý platí za co chce.
nejsou všechny nastejno. Je rozdíl, když si za peníze můžete kupovat speciální předměty (spíš dekorativní záležitosti), další charakterové sloty či nějaké jednorázové výhody a když se bez placení nedostanete vůbec k části obsahu, důležité možnosti atd. Lze to potom brát spíš než jako F2P jako takovou hodně obsáhlou trial verzi. Vyloženě nefér mi to nepřijde, když prostě pak máte možnost přejít na klasickou placení. Horší to je s většími a většími poplatky za věci, jejichž absence z vás dělá méněcenného hráče nebo výrazně komplikuje průchod další hrou. Proto je v mnoha ohledech lepší zůstat u placené verze, kde prostě mají všichni stejné podmínky a hlavně víte, že dostanete vše, co budete potřebovat a nebudete za to muset odvádět další desátky. EVE online budiž příkladem. Kdo platit nechce nebo nemůže, tak prostě musí počítat s tím, že dřív nebo později dojede.
F2P je idealni model, pokud je vhodne zvolena agresivita. Dle meho nazoru by kupovani vyhod nemelo mit primy dopad na primarni casti herni mechaniky. Pomerne dobre je to resene u World of Tanks, clovek si muze koupit o neco rychlejsi expeni, premiove tanky ktere se vyexpit nedaji, ale ty nejsou o nic lepsi nez standardni. Pokud by ale slo za penize koupit napriklad rychlejsi pohyb tanku po bojisti, udelovani dvojnasobne-trojnasobne DMG souperi a pod. tak by se to okamzite stalo zcela nehratelne pro neplatici hrace.
Jako dalsi priklad se da uvest znama webovka Travian, v zacatcich se daly koupit jen neprime vyhody jako lepsi prehledy statistik, vetsi mapa a pod tak nebyl zadny problem. Jakmile ale zavedly zrudnosti typu okamzite postaveni budovy/jednotky a pod tak hru okamzite ovladli lide co do toho sypali tisicikoruny tydne a neplatici hrac byl zcela bez sanci. To je odstrasujici priklad F2P.