Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Podívejte se na vznik profesionální herní úrovně. Působí to jednoduše

Vytváření virtuálních světů je jistou obdobou hry se stavebnicí. Proces má několik významných etap a následující video přibližuje jednu ze závěrečných fází. Návrhář totiž v záznamu pracuje s hratelnou kostrou mapy, které však zcela chybí vizuální pozlátko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klokyn

1. 9. 2012 19:12
Vzpomínám...

Kdysi jsem si dost vyhrál s editorem na Duke Nukem 3D :) to byla celkem sranda a tvořit vlastní prostory bylo zábavné, obdobně to šlo i u Quake 2 a dalších, ale to už byly samozřejmě hotové hry a jediné co jsem si opravdu vytvářel sám, byly textury a zvuky, v podstatě hra ve hře:) Celkově úspěch je pak především ve tvůrcích, záleží na jejich fantazii, umět si vše představit a mít jasný cíl, nechat to projet bandou testrů, doladit a pak to teprv pustit ven. Každopádně je to piplačka, hrát si s každým detailem, ikdyž víte, že hráč kolem toho jednoho světýlka v lampičce někde na zdi jen proběhne a nejspíš ani nezaznamená, že tam je, ale bez ní by byl prostor na zdi prázdný:)

2 0
možnosti

Kubri ml.

1. 9. 2012 17:23
Grafika

Grafika se musí zdokonalovat. Díky tomu se vyvíjí i televize, kamery atd.. Ale když si vezmu, že to je na úkor hratelnosti, tak mi to vadí.

Co se týče multiplayeru, stačí osekané herní úrovně, za to propracované pro týmovou taktiku atd.. Nejlepší, nejjednoduší a zároveň nezapomenutelné jsou Command and Qounquare General a CSko.. .Jednoduché mapy, přesto hratelné a jen na blbé schody nebo fullap jste vymysleli milion taktik.

1 0
možnosti

Neonym

1. 9. 2012 12:23
Nemám rád, když prší skrz předměty(třeba střechy)

Nejlíp udělaný déšť má Minecraft;)

0 0
možnosti

Rhyno

1. 9. 2012 10:52
Zas tak úžasné to není...

Postavit uroveň v již hotovem enginu z již vymodelovaných ''dílců'' mi nepříjde nic zázračného. Jo, když dříve museli vývojaří první vytvořit engine, pak si do něj vymodelovat jednotlivé ''díly'' a až pak z nich vytvořit úrovně, o čem ještě mluvili jako o něčem, co už je jenom takova formalita vytvořit si úroveň, když je všechno ostatní hotovo, to je jiná. Osobně jsem již zkoušel si něco ''postavit'' v unreal enginu, který je zdarma stažitelný na stránkach firmy a přesto, že jsem neměl žadné zkušenosti, po krátké instruktáži a no, pár dnech zkoušení, jsem dokázal umisťovat ''dílce'' kam jsem chtěl a dokázal jsem jim i ''říct'' co po nich chci. Nejsem programátor ani grafik a jenom tak z nudy jsem si udělal vlastní, řekl bych, domeček s pár stromečky, takže o čem se tady bavíme? ''Profesional'' to akorat děla rychleji a ''lépe'', jinak při troše snahy to dokáže kdokoliv.:-P

2 0
možnosti

iejdiejdijediejd

1. 9. 2012 11:29
Re: Zas tak úžasné to není...

Souhlasim s tim, ze to co je na videu je jen pouhy zlomek z vyvoje hry, ale kdyz si prectes titulek clanku poradne, tak ten nerika nic o vyvoji hry, pouze o "vzniku herni urovne".

A i kdyz mas engine a vsechny dily, tak neverim tomu, ze to zvladne delat kazdy. Pracuji jako vyvojar a i z tech, co se vyvojem zivi, je schopnych dotahnout nejaky produkt/subdovadku do pouzitelne kvality a do konce pouha desetina.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 94

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 7

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 29

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024 29

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 7

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...