- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby jen modifikace . Ja uz automaticky u vsech FPS na single zapinam nejtezsi obtiznost a stejne je vetsina tech her proste strasne lehka ... Bohuzel se posledni dobou podobny fenomen dostal i do RPG , coz uz je na povazenou..
moje první automaticky uzdravovací hra byla COD2. Po pravdě mě to moc zklamalo, ihned jsem to odsoudil a bylo mi líto 14ti stovek vyhozených za předprodej.
No a vidíte...jeden z nejlepších dílů série (hned za COD: UO....můj názor)
Osobně střílečky nehraji, není to můj styl, radši hraji RPG: A moc nesleduji nejnovější hry a hraji spíše Final Fantasy a podobné. O to víc mne tato novinka šokovala, když jsem viděl hrát přítelkyni Dragon Age (netuším který díl) a viděl jsem, jak všechny postavy kromě jedné přišly o všechny HP. Říkal jsem si "no tak to bych si na tvém místě i nahrál hru, nepřátelé to nejsou moc silní a nemá smysl plýtvat oživujicími lektvary". Jenže ona ne, dorazila poslední příšeru a vzápětí se všechny postavy zvedly ze země, jako by se jen rozhodly dát si šlovíka uprostřed boje, otřepaly se a šlo se dál. O_O. Hlavou mi probleskly zážitky z Baldur's Gate a pak jsem si pomyslel něco o tom, jak EA musí všechno zničit.
No a abych se tedy vyjádřil k tématu - je sice logické, že v jistém bodu hry nemusely být tak těžké, jako dříve (*ehm* první Mario, Final Fantasy nebo Zelda na NES *ehm*), když paměti a technologie umožnily mít delší hry, ale poslední roky to začíná být fakt směšné...
Nepouziva Dragon Age vicemene stejny system "smrti" jako NWN2 od Atari/Obsidian? nebo treba jako starsi hry od BioWare, ktere vysly pod jinym vydavatelem nez EA?
Jinak spravny pristup "hardcore" hrace, ktery miluje vyzvy a obtizne hry - souboj se nevyviji dobre? okamzite nacist posledni pozici...
Preto jediná hra ktorá ma baví i po 10 rokoch je Counter-Strike. V rôznych obmenách nových častí. Pomaly si to krokovať k spadnutej bombe cez pol mapy, keď ešte žijú dvaja z CT je super adrenalín :)
Při doplňování stačí chvíli zůstat skovanej až se doplní život a pak hurá na protivníka, ale u lékarničkového stylu ste si ještě museli dávat bacha aby vás protivník nesejmul na cestě k lékárnice. A nebo zvážit jestli se do další lokace máte vrhnout s minimem zdravý, nebo nahrát pozici a lokaci projít znova a lépe. Teď stačí počkat.
Lekarnicky mi prijdou trapne a pusobi to silne neverohodne ze nekde v krajine je lekarnicka co vas vyleci. To uz skutecne regenerace je realistictejsi. jsem rad za tento trend.
Věrohodnější je právě když lékárnička vypadne z padlého protivníka a nebo leží někde na poličce.
lékárničky + 3 životy na celou hru. To byl adrenalin
Ubírá na zajímavosti a napětí. Vždyť to je v podstatě to jediné, co vám dokáže zvednout adrenalin, když máte 20% HP, žádné doplnění zdraví v dohledu a projít chodbou plnou nepřátel.
časopisy, rozstřelovat extra lahve, zbírat zlaté mince, to jsou jen hení prvky a když to hra přímo vyžaduje tak je fuk jestli si musíte píchnout každých deset minut nějakou drogu, sehnat nový filtr pro protichemickou masku nebo používát obvazy či lékárničky.
Proč kolem toho dělat diskuse když se to stejně nedá nijak připodobnit reálnému životu.
Většina her se moc nedá připodobnit reálnému životu, to je argument jak noha... Tady jde ale o univerzální prvek, který se vyskytuje/vyskytoval téměř všude. Je to podle mě spíš jako zrušit ofsajd v hokeji. Vždyť to někomu může přijít, jakože to jen zdržuje, když se to co chvíli píská.