- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela rád bych viděl to porovnání, jak by vypadala dostupná grafika a rozsáhlost zón u 256 MB, 512 MB ...4GB RAM a tomu odpovídajícímu dalšímu hardware. Údajně tato generace konzolí měla být jen s 256 MB RAM a jakýsi vývojář si dal práci s tím o kolik líp by vypadala 512MB verze...
Jinak díky, rád jsem si chodíval číst názory semka a bylo celkem příjemné zjistit, že hodně lidí má podobý vkus...
Je to opravdu pekna grafika, tekl bych, ze uz to neni o moc horsi, nnez hity na PS3 jako Killzone 2 nebo Uncharted 2. I kdyz rozdil tam samozrejme porad je.
Samozřejmě. Když sedm let někdo dělá hry na jeden a ten samej systém, který se nemění, tak v tom pochopitelně začne být velice dobrý. To je takový nechutný množství kompromisů, co tam musí dělat, aby to vypadalo decentně a ta konzole to zkousla. Taky proto u těch lépe vypadajích her už nemáme splitscreen, nemáme rozlišení vyšší jak 720p, fov vyšší jak 50 max 60 a fps limitované na 30ti.
Nechutny mnozstvi kompromisu oproti cemu? Ja mam dojem, ze zacinajici vyvojar spise pise "tak jak je zvykly" a pozdeji se nauci psat "tak jak je to pro dany system nejefektivnejsi".