Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

BioWare pracuje na novém Mass Effectu, využije engine Battlefieldu 3

Příští Mass Effect má být věrný sérii, bude však samostatnou kapitolou. Hra vzniká za využití enginu Frostbite 2, tedy technologie pohánějící střílečku Battlefield 3 i tituly jako Need for Speed: The Run či Medal of Honor: Warfighter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58a77v40e86l 19K87r79č29m86á79ř 5201188850489

No tak to jsem teda zvědavý, co s tím udělají. Nedá se to ani náznakem předvídat, protože už na konci ME3 Bioware ukázalo, že logika či konzistence příběhu je pro ně jak hadr na podlahu.

+1/0
14.11.2012 2:11
Foto

M96i73c16h28a24l 20M71e88r85d97a 2320671759762

Já si radši počkám než budu kritizovat...pořád můžu doufat, že nebudou chtít naštvat zákazníky jako s ME3...spíš jsem zvědavej do jaký doby to zasadí, páč kdyby to chtěli dát po ME3, tak můžou dělat 3 příběhy:D...teda za předpokladu že nevemou Destroy a s těma, co dali ostatní možnosti nebudou počítat...First contact war je zas blbej, že je jasný, jak skončí...Prothean war to samý....a taky nepřítele bude těžký vybrat...co může bejt horšího než Reapers???...no maj toho dost na vymyšlení:D

+2/0
14.11.2012 0:51

M42i36c21h19a87l 62T75o70m36á63n21e28k 9917219636

protheany jako nepritele, zpatky hmyzaky nebo nejake rasove valky, jako ai vs humani ci odveta kroganu za jejich neplodnost ( sakra uz je to dlouho co jsem to hral a vsechny ty presna slova mam na jazyku ale nemuzu si na ne vzpomenout :((

0/0
14.11.2012 8:39

E48v89a 75H77a59s70n83í25k16o52v74á 1684251516294

First contact war mi připadá jako nejrozumnější volba, akorát tam nebude žádné překvapení jako v ME1. Každá hra končí obvykle tím, že hráč vyhraje, a tudíž konec mě netrápí. :-)

0/0
14.11.2012 11:53

J77a30k34u14b 57U60r25b98á89n92e37k 6422349264526

"Ačkoliv bude ctít dědictví prvních tří dílů, po zakončení úvodní trilogie a změně enginu zkoumáme nové směřování" S podobnými tvrzeními už EA pohřbilo několik desítek úspěšných herních studií. Oblíbené jsou taky fráze jako "nový vítr", "přístupnost širšímu publiku" a "děláma to na základě ohlasů fanoušků". Manažeři se jednoduše bojí vypustit cokoliv, co jen trochu zavání originalitou a raději budou dál vesele dojit.

+4/−1
13.11.2012 20:03

J45a60n 11V14á70c91l78a91v17í61k 3902176431879

Stejne to je divne, ze si nechavaji utikat ty silene miliardy, ktere hraci plati za ty originalni hry, a jen tak ze srandy uzaviraji studia, do kterych cele roky investovali.

0/0
13.11.2012 22:41

P62a58n27k19o 20K64l30o34b64o77u38k 5327466396275

Ajaj.

+6/0
13.11.2012 18:19

M57a65r22t32i36n 60Č67í16ž34k44o84v89s67k75ý 8867480504590

Další béčková dePatvar akce na způsob Kól of djůtý... Nebo horová hipmaster hra alias Ded Špejcl...;-O

0/−7
13.11.2012 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.