- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak to jsem teda zvědavý, co s tím udělají. Nedá se to ani náznakem předvídat, protože už na konci ME3 Bioware ukázalo, že logika či konzistence příběhu je pro ně jak hadr na podlahu.
Já si radši počkám než budu kritizovat...pořád můžu doufat, že nebudou chtít naštvat zákazníky jako s ME3...spíš jsem zvědavej do jaký doby to zasadí, páč kdyby to chtěli dát po ME3, tak můžou dělat 3 příběhy:D...teda za předpokladu že nevemou Destroy a s těma, co dali ostatní možnosti nebudou počítat...First contact war je zas blbej, že je jasný, jak skončí...Prothean war to samý....a taky nepřítele bude těžký vybrat...co může bejt horšího než Reapers???...no maj toho dost na vymyšlení:D
protheany jako nepritele, zpatky hmyzaky nebo nejake rasove valky, jako ai vs humani ci odveta kroganu za jejich neplodnost ( sakra uz je to dlouho co jsem to hral a vsechny ty presna slova mam na jazyku ale nemuzu si na ne vzpomenout :((
"Ačkoliv bude ctít dědictví prvních tří dílů, po zakončení úvodní trilogie a změně enginu zkoumáme nové směřování" S podobnými tvrzeními už EA pohřbilo několik desítek úspěšných herních studií. Oblíbené jsou taky fráze jako "nový vítr", "přístupnost širšímu publiku" a "děláma to na základě ohlasů fanoušků". Manažeři se jednoduše bojí vypustit cokoliv, co jen trochu zavání originalitou a raději budou dál vesele dojit.
Stejne to je divne, ze si nechavaji utikat ty silene miliardy, ktere hraci plati za ty originalni hry, a jen tak ze srandy uzaviraji studia, do kterych cele roky investovali.
Další béčková dePatvar akce na způsob Kól of djůtý... Nebo horová hipmaster hra alias Ded Špejcl...