Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Staromódní akce Aliens: Colonial Marines probouzí vetřelce. Dojmy

Příznivci filmového Vetřelce se mohou těšit na další hru. Aliens: Colonial Marines je v mnoha ohledech staromódní akce, jejíž síla vynikne při hře více hráčů. První dojmy jsou pozitivní, i když některé hororové momenty zatím působí nepřesvědčivě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a46k24u68b 94U78r98b52á63n87e78k 6282809294446

Mám docela obavy, že pokud si tvůrci musejí vypomáhat filmy, příběh nebude stát za moc. Dodnes s láskou vzpomínám na 10 let starý AvP 2, ve kterém byly všechny tři kampaně propojené a při opakovaném hraní si člověk pokaždé všímal nových detailů příběhu. 

Jinak "útroby obřího hovnivála" je opravdový jazykový skvost.

+1/0
6.1.2013 19:17

M32i57c44h49a46l 43Ž15e51l43i60n84s57k10ý 9140208321790

AvP 2 byla a pořád je moje nejoblíbenější hra s vetřelci ... poslední AvP mělo velký potenciál s hezkou grafikou, ale lenost rebellionu tu hru totálně potopila :(

+1/0
6.1.2013 23:12

M38i15c92h40a91l 69Ž60e77l25i33n98s98k60ý 9130608951840

Já zase nechápu to, proč hledají Ellen, když jí společnost na konci trojky doslova viděla zemřít z královnou trčící z hrudníku.

0/0
6.1.2013 13:14

B45r44o85n83i11s63l37a94v 79J18a19k30l 8970475525645

"Staromódní akce Aliens: Colonial Marines probouzí vetřelce." ...... OK ....... no, ale pak jsem si pustil video a je tam "zdroj: Gearbox" ..... takze netreba dale cist recenzi a muzu S HRDYM SVEDOMIM RICT, ZE TO BUDE TOTALNI KRAVINA!!!

Gearbox je totiz firma, co vytvorila (v tomto smyslu zahubila) veskerou soudnost v hernim prumyslu hrou Duke Nukem Forever, ktera nebyla ani tak spatna, jako neuveritelne priserne hrozna, ze se tomu vazne na prvni pohled nedalo ani uverit. A taky to byla jakoze "staromodni akce" v novem kabate ..... krom totalni demence a popirani vseho, co mela puvodni hra, byla i neuveritelne oskliva a treba grafika jednoznacne horsi nez puvodni 15 let stara hra, coz je opravdu k placi (a to ne proto, ze by puvodni duke mel spatnou grafiku, to vubec ne). Gearbox je pro me synonymem zla, jak v aute, tak v PC. Jedine co georbox zachranilo od me svate valky proti nim je to, ze jsem to nejdriv zkusil, nez jsem to koupil (a to jsem si to vazne hodlal koupit) .......

Takze staromodni alien bude totalne zpizdrena neakce v podobe nekonecneho zdravi a naboju, nesmyslnych dialogu, priserne grafiky a dvou zbrani .... neco jsem vynechal? Je pekne napsat si sam fundovanou recenzi aniz bych hru kdy videl:o) Uz jsem skoro jak vetsina recenzentu na idnes:o)

0/−15
6.1.2013 5:21

J97a88r74o36m14í39r 86Ž82e70l31í19s15k52o 9815561344615

Netvrdím, že dnešní herní svět je zvrácený a 90% je odpad i s dobrým hodnocením recenzentů, ale odsoudit hru bez hraní a navíc napsat že Gearbox má prsty jen ve špatných hrách je totálně mimo mísu. Borderlands, Brothers In Arms, Counter Strike, jedna špatná hra vedle druhé :-D POBAVILS MĚ :-D

+6/0
6.1.2013 9:29

A24n68d75r46e95j 37B51r64a45b21e61c 4502561267844

Na tu spojitost s Counter-Strikem jste prisel jak? :) Puvodne to byl mod dvou nezavislych vyvojaru, kteri pak presli pod Valve. Minimalne jeden z nich dnes pracuje jinde, znacka nicmene patri prave Valve.

+1/−2
6.1.2013 9:52

J56a43r61o23m84í69r 80Ž15e56l13í22s79k53o 9325511974605

Žeby web gearboxu? 2003

Counter-Strike: Condition Zero and Halo: PC Released. Half life taky, ale jedna věc je Valve, druhá Gearbox, že se to míchá jedna věc, ale že je to dnes pod GB druhá. Tak je to myšleno ;-)

0/0
8.1.2013 8:26

A84n68d82r78e75j 28B12r61a32b70e67c 4282351417234

Gearbox odkoupil Duke Nukem Forever jako projekt, ktery byl treba z 80 % hotovy a i na dokonceni pracovala vetsina puvodnich vyvojaru. DNF nepohrbil Gearbox nybrz byvaly sef projektu George Broussard. Lepe receno jeho snaha nacpat do hry kazdou vychytavku, ktera se objevila jinde. Puvodnimi autory projektu bylo 3D Realms, pozdeji hru dodelavali lide z Triptych Games.

Vsadil bych boty, ze Gearbox jednoduse ziskal licenci na znacku vymenou za nejakou financni odmenu a slib, ze DNF dodela. Tak to zkratka "v nejakem stavu" vydali, aby si uvolnili ruce. Verim, ze Duke se jeste vrati a pristi dil by mohl byt povedeny.

A vety typu: "Neni to dobre. Jsem rad, ze jsem to ukradl," snad ani netreba komentovat.

+4/−1
6.1.2013 9:51

D14a33n57i19e29l 43H48o91n43z63a 6298424830565

Souhlasím. Gearbox především (šéf GBX začínal v 3D Realms) zachránil 3D Realms od toho, aby z nich Take 2 vysoudilo duši. Odkoupil značku, protože vyvíjí nový díl s Dukem, vzal pod svá křídla původní vývojáře, aby z nich vymačkal to, co oni dokázali za ty roky do hry dát.

0/0
6.1.2013 23:06

M97i42c92h23a11l 65T87e42c16l 8795248598602

Pane Jakl vy ten svet vidite opravdu jednoduse . Podekujte 3D realms ,kteri na te hre pracovali 13 let . Gearbox na dokonceni mel asi rok mozna kapanek dyl ,ale to nic nemneni ,ze to zlo v te hre vytvoril 3d realms .

0/0
6.1.2013 12:20

D61a97n22i86e30l 70H98o75n29z73a 6428774270455

Hlavně Gearbox sám o sobě nic nedokončoval. Dal původním vývojářům nové prostředky a kanceláře, aby to, co mezitím rok programovali doma na koleni bez jakéohkoliv vedení jako parta jednotlivců, mohli nějak dotáhnout, aby se to dalo hrát a v nějakém stavu to vyšlo. Hrozilo totiž totální pohbření značky DN.

0/0
6.1.2013 23:08

O49n25d56ř84e28j 15M34a38t73ě14j34k75a 2351702272

Duke Forever nebyl tak hroznej, jenom skalní fanoušci Duka čekali dokonalou hru. Ale musim bohužel konstatovat že kravina byla už Duke 3D. Mě to nikdy nebavilo, se stejnym enginem je mnohel lepší Blood z roku 97.  :-P

+1/−1
6.1.2013 18:51

M85i92c31h75a97l 71T83e80c77l 8675608458832

me se libili ty moznosti co ta hra mela . Na svou dobu uzasne ,ale jako hra me to taky moc nebralo . Presto uznavam ,ze z dnesniho hlediska to byl herni skvost . Na porno kino asi nikdy nezapomenu ;-D

+1/0
6.1.2013 22:04

B29r20o92n89i32s38l41a55v 37J69a47k82l 8950945735145

"Duke Forever nebyl tak hroznej" .... sak rikam, ze nebyl tak hrozny ..... protoze je jeste mnohem, mnohem horsi!!! Duke s autohealem a max dvema zbranema??? To jako ma byt vtip? Konec sveta bych si predstavoval ruzne, ale tak hroznou predstavu jako Duke Nukem Forever, jsem nikdy nemel .... u me svet neskoncil 21.12., ale mnohem driv, pri vydani DNF .... teda aspon ten herni svet. Uz nikdy si zadnou hru nekoupim pred tim, aniz bych ji sam hral ..... prvni dny recenzi byly privetive ... nastesti vyslo demo, ktere davalo tusit tragedii a finalni hra to jeste 100x zvelicila ..... proste konec. Omlouvat gearbox se neda ..... autoheal a dve zbrane pridali oni, aby to jelo i na konzolach a nemuzeli hrabnout ani prstikem do kodu. Nepreskocitelne dialogy, nemoznost volneho pohybu, glowing predmetu, to tam taky dobastlili oni .... co by jinak tu dobu delali, kdyz to asi jeste 3x oddalili ..... grafika tam saje jak cyp, puvodni duke s hires texturama a plasma 3D packem a modelama je o 10 let dal ... ale grafika neni ani omylem co tu hru zabilo .... byla to ta konzolova demence dnesnich her, kdy je uroven a obtiznost nastavena pro jedlickuv ustav.

Gearbox to vydal, tak je to hold bordel na jeho hlavu, i kdyby nic vic neudelal. V herni komunite se ztrapnil, lidem prachy vratit nechtel, takze ti co si od nej tohle koupili, tak to byla posledni hra od gearboxu .... a pokud nejakeho noveho, sebelepsiho duka vyda gearbox, tak si ho stejne nikdo nekoupi ..... pokud bude dobry, tak si ho ti skalni priznivci, proste stahnou zadarmo jako satisfakci za DNF .... a nikdo se jim nebude divit ......

0/−2
7.1.2013 2:23

O11n95d47ř17e44j 58M83a27t48ě58j23k43a 2341562702

Jak řikam, je to jenom přehnanejma nárokama co jsi od tý hry čekal. Já nejsem fanda Duka a proto jsem od toho nečekal nejlepší hru na světě. Ale znam to co popisuješ, když vyšel FarCry 2 tak jsem řval stejně.

0/0
7.1.2013 8:31

M22i67c49h55a24l 76T37e54c64l 8375368588332

Pane Jakl autoheal je PC vynalez na konzole to neschazujete . Prvni hra co to mela bylo CoD2 a to bylo jako prvni na PC . Autoheal si tam dodal 3d realms . Proc asi myslite ,ze jim trval vyvoj 13 let . Mozna proto ,ze meli potrebu tam dat ty vymozenosti z moderniho herniho sveta . A nechte si ty fantasmagorie ,ktere si tu vylozene cucate z prstu . Nad vama jste mel jasne napsano ,ze ac Gearbox tak to stejne delali zamestnaci z 3d realms . Kazete moralku a sam jste zlodej . Srovnejte si to v hlave nez nekam v lezete at nejste za hlupaka .

0/0
7.1.2013 13:28

D82a92n11i75e20l 75H75o71n23z37a 6488704360755

To neustálý zdůrazňování coop módu je teď nějaká placená povinnost pro novináře? Dokolečka se řeší multiplayer a coop. Přitom A:CM je od začátku dle vyjádření SEGA a vývojářů z Gearboxu především singleplayer záležitostí. A přesto zas čtu tu naprosto d*****í větu "...ale bude naprosto nejvíc kulervoucí si to celý zahrát ve čtyřech".

+2/−1
6.1.2013 3:46

D50a73n25i96e31l 80H97o34n24z56a 6488584370735

V kontrastu s tím mě baví, jak BW předtím strhal singleplayer AVP

+1/−2
6.1.2013 3:48
Foto

L50u81k79á18š 10P59o43t55u57ž46n33í58k 8793974985402

Achjo. Kdy budou konečně recenzenti taky vědět o čem píšou... Pokud se maj A:CM odehrávat po ději Vetřelce 3 ... tak nechápu jak se může hra odehrávat v lokalitách znamých ze Vzkříšení ... který se odehrává 200 let po smrti Ripleyový a Hickse... Krom toho na vesmírný lodi někde u Saturnu, zatímco Sulaco je momentálně na oběžnici LV-426 u Calpamos (což mě recenzent - jako ALIEN-Fandu -zase naopak mile překvapil :) )

+7/−2
6.1.2013 2:36

A11n84d87r11e85j 80B49r39a15b77e34c 4582781547364

Vetrelce nemam tak nastudovaneho, ale vznikly ty lokality teprve o tech dve ste let pozdeji? Jejich absence v drivejsich filmech jeste neznamena, ze drive neexistovaly (viz planeta Zeme - taky tu byla pred vasim narozenim, ale nevedel jste o tom:). Ale jak rikam, mozna je jejich vznik skutecne podmineny nejakymi udalostmi.

0/0
6.1.2013 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.