Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Virtuální realita je podle firmy Valve v úzkých. Potřebuje chytrý podvod

Aby virtuální realita působila přirozeně, vyžaduje zlomkovou odezvu oproti myši. A podle softwarového inženýra Michaela Abrashe ze společnosti Valve zatím přijatelné řešení není na dohled. Nevylučuje však, že se programátorům podaří objevit softwarový "podvod", který by situaci řešil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O78n90d11ř43e94j 54M78a65t14ě14j53k55a 2181522172

Co znam lidi z okolí tak to skoro nikdo nepozná když má hra špatnou odezvu. Já třeba nechápu jak může někdo hrát s Vsyncem protože je ovládání totálně opožděný ale lidi co s tim hrajou řikaj že žádný opoždění nepociťujou. A přitom to zpoždění tam bylo na všech PC a ve všech hrách kde jsem to kdy zkoušel takže to neni žádná náhoda, prostě Vsync zvyšuje několikanásobně odezvu myši a klávesnice.

0/0
5.1.2013 21:48

A86n54d44r93e92j 71B53r55a13b37e35c 4272261967934

S tim vsyncem souhlasim. Jako clovek, co se kdysi pohyboval okolo esports, to zpozdeni nemuzu vystat. Ale tohle je trochu neco jinyho - zpozdeni u mysi se clovek musi naucit vnimat, zpozdenou "realitu" clovek vnima prirozene.

0/0
5.1.2013 21:54

O79n28d93ř42e79j 77M65a48t96ě75j47k39a 2781742962

To asi jo ale stejně mi to hlava nebere jaktože to někdo nevidí. Stejně tak nechápu jak může někdo 25 FPS povaovat za skvělou hratelnost. Lidi jsou prostě divný. ;-D

+1/0
5.1.2013 21:57

A95n95d33r58e20j 34B62r31a47b78e35c 4452971157684

Mne i stabilnich (konzolovych) tricet prijde jako silenost. Je to jak jezdit s mysi po ledu, ale co uz. :)

0/0
5.1.2013 22:00

O37n62d68ř20e34j 34M60a74t72ě38j31k15a 2471282552

Na některý žánry to stačí ale hrát při 30 FPS třeba CoD po netu je sebevražda. A znam hodně lidí co pařej WoT a jede jom to pod 15 FPS, nechápu že je ta hra automaticky nevykopává, jenom to kazej svýmu týmu tim že nic netrefěj. Aby si člověk hru opravdu vychutnal tak to chce tak těch 60 FPS.

0/0
5.1.2013 22:11

R41a74d80i15m 41S39r92a66m85e69k 2264964569633

Je to tragedie. Tak jsem se vyjádřil a teď se jdu dívat na nový díl Big Bang Theory který běží v 23,956 fps ;-)

0/0
6.1.2013 10:35

O54n42d67ř43e37j 48M83a70t68ě49j71k44a 2311602292

Doufam že nechceš srovnávat FPS u her a u filmů, už jsem na to opravdu alergickej. ;-O;-O

+2/0
7.1.2013 8:25

H88e28r25b13e90r46t 59V63á91c73l39a43v94s81k49ý 4189375141202

Lepší než tearing.

+2/−1
6.1.2013 5:22

O27n94d63ř71e19j 79M70a70t16ě40j43k95a 2181412462

Ano, pokud ti hra jede až moc plynule a máš tam třeba 200 FPS tak už je tearing opravdu hnusnej ale u běžnejch her jsem se nikdy nesetkal s tim že by mě tearing nějak otravoval. Snad s vyjímkou her od ID tam to bylo vždycky hodně vidět, hlavně v Doom 3. S Vsyncem se dá hrát možná na gamepadu kde ty reakce člověk nepozná, ale ne na myši. ;-O;-O;-O

0/0
6.1.2013 13:14

M96i51c10h92a64l 26T93e78c74l 8685978148882

hm tak to jsem asi nad clovek ,kdyz jsem Doom 3 dohral asi padesatkrat a s Vsynchem jsem zadnej problem nemel . Mozna to chce taky adekvatni pocitac a nehrat to na 486ce .

0/0
6.1.2013 22:40

O88n28d41ř43e40j 20M43a33t35ě55j16k33a 2301752532

Ono je to hodně vidět v některejch určitejch typech scén, tim jsou hry od ID pověstný to dělal už RTCW, ale furt je to lepší než čtvrtvteřinový reakce se zapnutym Vsynce. ;-D

0/0
7.1.2013 8:27

M32i57c76h30a11l 57T84e97c17l 8445488938332

povestny ? Zvlastni ja jakozto VELKEJ fanda her id Software tohle slysim resp. ctu az diky vam . Nevim ,ale ctvrt vteriny zpozdeni ,ze bych poznal bez nejakejch berlicek ? Tak to pak bych se mohl nazvat nadclovekem . Mit takovej zrak ty jo tak to by byl fakt mazec . Bych vnimal letici kulku a nemusel bych pouzivat bullet time ;-D

0/0
7.1.2013 22:13

O26n87d12ř20e74j 80M81a86t97ě98j65k97a 2971232702

Ty jsi ale uplně mimo, čtvrtvteřiny je právě obrovská odezva ale nějak jsi to nepochopil. Zkoušel jsi někdy hrát multiplayer s pingem 250? Zkus a uvidíš kolik to je zpoždění čtvrt vteřiny. Takový zpoždění totiž způsobuje Vsync. Když škubnu myší tak abych se ve hře otočil o 360 a miší už se dávno zastavim ale obraz se teprve pohne to ti připadá normální? To je 250ms odezva. !!

0/0
7.1.2013 23:35

M94i93c69h43a50l 50T55e26c91l 8765138408132

za prve tykani si nechte pro sve rodice . Za druhe hrat s pingem 250 ms muze jen totalni hlupak . Mam kvalitni pripojeni a nad 10 ms nejdu temer nikdy . Za treti ve hrach je nastaveni citlivosti mysi a ruzne filtrace takze opet opakuju ja s mysi nemam problem . Uz si rozumime ?

0/0
8.1.2013 0:31

O30n34d98ř90e25j 20M16a47t52ě94j58k48a 2931662342

Aha pan důležitej podnikatel.    Ping jsem dal jenom jako příklad toho jak hodně je čtvrt vteřiny. Já tvrdim že zapnutí Vsync zvýší odezvu myši a klávesnice odhadem přibližně na těch 250ms a to je opravdu nehratelný. 

PS: vykej sám sobě, nebo si třeba onikej ;-O

0/0
8.1.2013 0:34

M58i21c32h13a44l 23T12e23c73l 8155538818702

Tak si to tvrdte ,ale tim to hasne . 250 ms pri hre po internetu pozna kazdej . Zvlastni ,ze 250 ms pri pohybu s mysi jsem v zivote nepocitil . Vsynch zapinam vzdy kdyz je to mozny a problem jsem nemel . Hry hraju vic jak 24 let a v zivote jsem s tim problem nemel . Ba co je hlavni  nikdo koho znam a hraje hry podobneho strihu na podobnejch sestavach . 

PS : nahodte nejake video at se pobavime . Ale bavi me jak porad zduraznujete ,ze to tvrdite ;-D  Kazdpadne ja vam to neberu a tim bych tu nasi onikej debatu ukoncil . Dobrou noc preju Pane Matejka

0/0
8.1.2013 1:02

O70n20d42ř71e49j 77M66a73t10ě73j81k87a 2161332512

No na videu toho asi moc nepoznáte, to musí člověk hrát. ;-D  Jde o tu synchronizaci očí a pohybů. Prostě když škubnu myší a ona tam ta šipka ještě neni tak to kazí herní zážitek a to hodně.

0/0
8.1.2013 11:54

A97n21t93o55n83í31n 67L80e54j98s95e89k 1273219347855

Nevím kde jste vzal to, že v-sync způsobuje zpoždění čtvrt vteřiny. V-sync s triple bufferingem přidá k těm cca 50ms co už tam jsou dalších maximálně 17ms (1/60 vteřiny). A to ještě v tom nejhorší případě, průměrně je to jen polovina této hodnoty. Pokud pozorujete zvýšení zpoždění řádově vyšší, je to nějaký bug.

+1/0
24.4.2013 3:48

J71a37n 45S75t42e61h86l97í26k 1989599576464

OT jestli ti vadí tykání, tak choď na diskuze kde si lidi vykaj.

Od bbs-ky přes počáteční diskuze se všude tykalo. Asi to bylo daný komunitou. Teď, co na diskuze zaútočily senioři, úředníci a veledůležitý, tak ani nevím jak se mám na diskuzi vyjadřovat

0/0
24.1.2013 12:14

M49a24r37t88i60n 24B62a20l96á97ž 3490130385872

Čo tak sledovať, kam sa človek pozerá, a tomu prispôsobovať LOD? Minimálne pre jedného by to nemal byť problém.

0/−2
5.1.2013 21:11

A71n53d86r49e62j 75B87r19a60b69e57c 4192461337954

Pokud klient kazdeho uzivatele pobezi na jinem stroji, nemel by to snad byt problem pro nikoho. Otazkou ale je, jak plynule lze LOD prepinat pri rychlych pohybech. Standardne je to zalozene na vzdalenosti a rychlost jejiho zkraceni lze jakz takz odhadnout. S pohyby az 180° v jedne vterine to muze byt horsi.

+1/0
5.1.2013 21:29

M39i83c70h20a43l 15S84e67m10r66á95d 3702756747389

Článek typu: "Mě se zdá, že mě možná, asi, něco napadne..."

+2/−6
5.1.2013 16:58







Najdete na iDNES.cz