Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Virtuální realita je podle firmy Valve v úzkých. Potřebuje chytrý podvod

Aby virtuální realita působila přirozeně, vyžaduje zlomkovou odezvu oproti myši. A podle softwarového inženýra Michaela Abrashe ze společnosti Valve zatím přijatelné řešení není na dohled. Nevylučuje však, že se programátorům podaří objevit softwarový "podvod", který by situaci řešil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O75n51d56ř24e92j 56M68a86t24ě97j41k22a 2671872562

Co znam lidi z okolí tak to skoro nikdo nepozná když má hra špatnou odezvu. Já třeba nechápu jak může někdo hrát s Vsyncem protože je ovládání totálně opožděný ale lidi co s tim hrajou řikaj že žádný opoždění nepociťujou. A přitom to zpoždění tam bylo na všech PC a ve všech hrách kde jsem to kdy zkoušel takže to neni žádná náhoda, prostě Vsync zvyšuje několikanásobně odezvu myši a klávesnice.

0/0
5.1.2013 21:48

A33n13d36r87e67j 84B86r82a59b63e94c 4572891657434

S tim vsyncem souhlasim. Jako clovek, co se kdysi pohyboval okolo esports, to zpozdeni nemuzu vystat. Ale tohle je trochu neco jinyho - zpozdeni u mysi se clovek musi naucit vnimat, zpozdenou "realitu" clovek vnima prirozene.

0/0
5.1.2013 21:54

O78n24d89ř83e48j 74M17a16t22ě19j79k23a 2961802602

To asi jo ale stejně mi to hlava nebere jaktože to někdo nevidí. Stejně tak nechápu jak může někdo 25 FPS povaovat za skvělou hratelnost. Lidi jsou prostě divný. ;-D

+1/0
5.1.2013 21:57

A23n17d96r69e96j 57B12r37a88b89e88c 4682961607964

Mne i stabilnich (konzolovych) tricet prijde jako silenost. Je to jak jezdit s mysi po ledu, ale co uz. :)

0/0
5.1.2013 22:00

O97n78d30ř79e29j 26M32a83t49ě81j25k96a 2241782862

Na některý žánry to stačí ale hrát při 30 FPS třeba CoD po netu je sebevražda. A znam hodně lidí co pařej WoT a jede jom to pod 15 FPS, nechápu že je ta hra automaticky nevykopává, jenom to kazej svýmu týmu tim že nic netrefěj. Aby si člověk hru opravdu vychutnal tak to chce tak těch 60 FPS.

0/0
5.1.2013 22:11

R70a88d11i97m 49S87r59a29m67e84k 2764864109923

Je to tragedie. Tak jsem se vyjádřil a teď se jdu dívat na nový díl Big Bang Theory který běží v 23,956 fps ;-)

0/0
6.1.2013 10:35

O58n15d20ř55e24j 21M11a92t27ě61j44k90a 2331572862

Doufam že nechceš srovnávat FPS u her a u filmů, už jsem na to opravdu alergickej. ;-O;-O

+2/0
7.1.2013 8:25

H81e60r87b57e12r28t 10V67á98c20l19a47v58s61k94ý 4519395311892

Lepší než tearing.

+2/−1
6.1.2013 5:22

O89n75d15ř51e98j 67M85a77t70ě48j62k58a 2631112412

Ano, pokud ti hra jede až moc plynule a máš tam třeba 200 FPS tak už je tearing opravdu hnusnej ale u běžnejch her jsem se nikdy nesetkal s tim že by mě tearing nějak otravoval. Snad s vyjímkou her od ID tam to bylo vždycky hodně vidět, hlavně v Doom 3. S Vsyncem se dá hrát možná na gamepadu kde ty reakce člověk nepozná, ale ne na myši. ;-O;-O;-O

0/0
6.1.2013 13:14

M85i33c88h38a97l 73T58e47c20l 8445158728522

hm tak to jsem asi nad clovek ,kdyz jsem Doom 3 dohral asi padesatkrat a s Vsynchem jsem zadnej problem nemel . Mozna to chce taky adekvatni pocitac a nehrat to na 486ce .

0/0
6.1.2013 22:40

O40n32d20ř15e68j 42M67a21t75ě19j87k89a 2261502382

Ono je to hodně vidět v některejch určitejch typech scén, tim jsou hry od ID pověstný to dělal už RTCW, ale furt je to lepší než čtvrtvteřinový reakce se zapnutym Vsynce. ;-D

0/0
7.1.2013 8:27

M28i45c61h54a45l 26T75e70c62l 8105338258402

povestny ? Zvlastni ja jakozto VELKEJ fanda her id Software tohle slysim resp. ctu az diky vam . Nevim ,ale ctvrt vteriny zpozdeni ,ze bych poznal bez nejakejch berlicek ? Tak to pak bych se mohl nazvat nadclovekem . Mit takovej zrak ty jo tak to by byl fakt mazec . Bych vnimal letici kulku a nemusel bych pouzivat bullet time ;-D

0/0
7.1.2013 22:13

O37n93d17ř93e93j 43M47a48t38ě57j88k30a 2431302192

Ty jsi ale uplně mimo, čtvrtvteřiny je právě obrovská odezva ale nějak jsi to nepochopil. Zkoušel jsi někdy hrát multiplayer s pingem 250? Zkus a uvidíš kolik to je zpoždění čtvrt vteřiny. Takový zpoždění totiž způsobuje Vsync. Když škubnu myší tak abych se ve hře otočil o 360 a miší už se dávno zastavim ale obraz se teprve pohne to ti připadá normální? To je 250ms odezva. !!

0/0
7.1.2013 23:35

M24i11c47h80a33l 30T29e74c81l 8595368358642

za prve tykani si nechte pro sve rodice . Za druhe hrat s pingem 250 ms muze jen totalni hlupak . Mam kvalitni pripojeni a nad 10 ms nejdu temer nikdy . Za treti ve hrach je nastaveni citlivosti mysi a ruzne filtrace takze opet opakuju ja s mysi nemam problem . Uz si rozumime ?

0/0
8.1.2013 0:31

O60n57d14ř44e27j 36M82a81t12ě92j94k81a 2121882882

Aha pan důležitej podnikatel.    Ping jsem dal jenom jako příklad toho jak hodně je čtvrt vteřiny. Já tvrdim že zapnutí Vsync zvýší odezvu myši a klávesnice odhadem přibližně na těch 250ms a to je opravdu nehratelný. 

PS: vykej sám sobě, nebo si třeba onikej ;-O

0/0
8.1.2013 0:34

M86i71c34h12a95l 65T55e60c61l 8515918208182

Tak si to tvrdte ,ale tim to hasne . 250 ms pri hre po internetu pozna kazdej . Zvlastni ,ze 250 ms pri pohybu s mysi jsem v zivote nepocitil . Vsynch zapinam vzdy kdyz je to mozny a problem jsem nemel . Hry hraju vic jak 24 let a v zivote jsem s tim problem nemel . Ba co je hlavni  nikdo koho znam a hraje hry podobneho strihu na podobnejch sestavach . 

PS : nahodte nejake video at se pobavime . Ale bavi me jak porad zduraznujete ,ze to tvrdite ;-D  Kazdpadne ja vam to neberu a tim bych tu nasi onikej debatu ukoncil . Dobrou noc preju Pane Matejka

0/0
8.1.2013 1:02

O29n34d44ř67e17j 82M87a80t53ě54j13k16a 2461372222

No na videu toho asi moc nepoznáte, to musí člověk hrát. ;-D  Jde o tu synchronizaci očí a pohybů. Prostě když škubnu myší a ona tam ta šipka ještě neni tak to kazí herní zážitek a to hodně.

0/0
8.1.2013 11:54

A17n52t97o30n40í39n 86L20e34j34s39e97k 1153959517915

Nevím kde jste vzal to, že v-sync způsobuje zpoždění čtvrt vteřiny. V-sync s triple bufferingem přidá k těm cca 50ms co už tam jsou dalších maximálně 17ms (1/60 vteřiny). A to ještě v tom nejhorší případě, průměrně je to jen polovina této hodnoty. Pokud pozorujete zvýšení zpoždění řádově vyšší, je to nějaký bug.

+1/0
24.4.2013 3:48

J34a26n 74S61t76e58h37l74í29k 1119189436274

OT jestli ti vadí tykání, tak choď na diskuze kde si lidi vykaj.

Od bbs-ky přes počáteční diskuze se všude tykalo. Asi to bylo daný komunitou. Teď, co na diskuze zaútočily senioři, úředníci a veledůležitý, tak ani nevím jak se mám na diskuzi vyjadřovat

0/0
24.1.2013 12:14

M30a94r58t37i43n 53B19a52l70á78ž 3770420245192

Čo tak sledovať, kam sa človek pozerá, a tomu prispôsobovať LOD? Minimálne pre jedného by to nemal byť problém.

0/−2
5.1.2013 21:11

A43n76d83r81e84j 12B62r77a89b71e75c 4442581257334

Pokud klient kazdeho uzivatele pobezi na jinem stroji, nemel by to snad byt problem pro nikoho. Otazkou ale je, jak plynule lze LOD prepinat pri rychlych pohybech. Standardne je to zalozene na vzdalenosti a rychlost jejiho zkraceni lze jakz takz odhadnout. S pohyby az 180° v jedne vterine to muze byt horsi.

+1/0
5.1.2013 21:29

M10i39c31h53a92l 14S38e80m70r71á51d 3412486637469

Článek typu: "Mě se zdá, že mě možná, asi, něco napadne..."

+2/−6
5.1.2013 16:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.