- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Systém skill gemů je sice zajímavý, ale samotných skillů je zoufale málo a nejsou nijak nápadité. Navíc člověk potřebuje dopředu vědět, který skill gem si vybrat jako odměnu za quest, jinak je šance, že si pokazí build hned na začátku hry. Dost nešťastný systém.
Já osobně si nemyslím že je skillu málo, chce to dobře kombinovat. Každopádně ano člověk si může pokazit build, ale pokud ho hra chytí myslím si že si klidně postavu rozjede znovu. Hlavně si myslím že právě to zkoušení buildu je tady právě to ono. Těch možností, hrál jsem ještě před open betou třeba dva templáře, jednoho plně na sílu a zábava, podruhé jsem jel ho na hybrid 70% caster a int a 30% brutální síly. Pokaždé to byla zábava na hodiny. A ani mi nevadilo začít znovu a vytuhnout u skill tree třeba na hodinu a promýšlet co s dalším pointem ;)
hej děcka vraťte se k d3 ....jsou přetižený servery a stejně to hrát nebudete ...
To bude tím, že ve veřejné betě se mimo jiné testuje i zátěž serverů.