Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kritikou oceněnému XCOM: Enemy Unknown předcházel děsný prototyp

Loňská reinkarnace série XCOM bývá označována za vzorný příklad povedené herní předělávky. Hlavní návrhář titulu, kterým je Jake Solomon, se však o jeho vznik pokusil již v roce 2003. Ale výsledek byl prý děsný. Vývojáři tak práci na hře raději přerušili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V77l27a17d89i70m28í23r 70V51y33s28o60k36ý 8232662421335

no zas taková pecka to není... a přišlo mi to i dost jednoduché

0/0
30.1.2013 15:40

R66a68d40i32m 30S28l29á89d98e42k 3571552133879

na nejtěžší obtížnost? 8-o supermane

0/0
30.1.2013 15:51

P31e74t22r 68S23v88o52b20o87d16a 1564136283216

By mě zajímalo, jestli zpracujou i Terror from the Deep....uplně se to nabízí

0/0
30.1.2013 13:58

P97e28t43r 24D57v51o25ř73á24k 9112777621288

Pokud usoudí, že na jedničce vydělali dost merglí ... proč ne!

+1/0
30.1.2013 14:15



Najdete na iDNES.cz