Diskuze

Kritikou oceněnému XCOM: Enemy Unknown předcházel děsný prototyp

Loňská reinkarnace série XCOM bývá označována za vzorný příklad povedené herní předělávky. Hlavní návrhář titulu, kterým je Jake Solomon, se však o jeho vznik pokusil již v roce 2003. Ale výsledek byl prý děsný. Vývojáři tak práci na hře raději přerušili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

no zas taková pecka to není... a přišlo mi to i dost jednoduché

0 0
možnosti
RS

na nejtěžší obtížnost? 8-o supermane

0 0
možnosti
PS

By mě zajímalo, jestli zpracujou i Terror from the Deep....uplně se to nabízí

0 0
možnosti
PD

Pokud usoudí, že na jedničce vydělali dost merglí ... proč ne!

1 0
možnosti