Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odhalen Zaklínač 3. Bude třicetkrát rozlehlejší než předchozí díl

Třetí počítačové dobrodružství zaklínače Geralta z Rivie od polských tvůrců ze studia CD Projekt RED nabídne otevřený svět, třicetkrát větší než předchozí díl. Fanoušci se mohou kromě bojů těšit i na politické intriky a mnoho obtížných voleb, jež mají dopad na další hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R95a73d52i39m 70Š33o30t89o70l25a 6642271928523

A sakra... To abych pořídil silnější mašinu. Dvojka byla dost náročná, tak se bojim abych trojku zvládnul ;-D

0/0
6.2.2013 6:47

M87i64c80h54a19l 52V84e70r14n31e12r 8277666257924

Zrovna dneska jsem dohrál dvojku:-) Už aby tady byla trojka. Jsem zvědavý, jak se vývojáři popasují s volným světem, doufám, že si Zaklínač i potom udrží kvalitní podání příběhu jako ve dvojce. Teď se musí všichni fandové až do vydání modlit, aby to završení trilogie dopadlo líp než u Mass Effectu;-)

+2/0
5.2.2013 23:16

A71n10t71o86n51í82n 16H24o83l49í98k 8957943224290

No hlavne by to misto exhibovani mohli trochu zoptimalizovat .. dvojku porad nemuzu poradne hrat ..

+4/−3
5.2.2013 12:31

J50i78n55d35ř32i58c54h 93W21o31l74f 4711343713548

asi by to chtělo kvalitnější stroj a není co optimalizovat....

+3/−3
5.2.2013 14:14

A40n21t27o69n53í77n 75H20o46l73í80k 8417553224560

Ano, nemam herni superdesktop se ctyrma grafickyma kartama. Mam jen lepsi notbook, s nVidia 555M. Rozjedu vsechno .. BF3 na max. detaily .. Skyrim na max detaily a jeste si pridam .. ale zaklinace ani na minimalni. 20FPS, nekdy 10. Je to nejhur optimalizovana hra co mi prisla pod ruce od .. hmm .. Zaklinace 1 ! Ten sice fungoval fajn ze zacatku, ale v tom horicim meste na konci to slo na 5FPS a neslo s tim nic delat .. boys to proste neumi.

+6/−1
5.2.2013 14:41

J71i51ř62í 52K55o91d44ý66d47e24k 7600780956253

Něco shnilého je v tvém PC... Zvláště s tou jedničkou je to mimořádně divné... Hrál jsem to na o mnoho horším stroji (jednojádro, 2 GB RAM, ATi 1950). Neříkám, že ten "hořící" konec měl ideální framerate, ale 5 FPS to teda nebylo.

+2/−2
5.2.2013 14:56

D27a20v60i82d 71H31u39s52t27á46k 5183146155745

"Má pravdu předsedo". Zaklínač 2 je kurevsky náročnej na hartware. Je to zatím jediná hra, která donutí mou grafiku jed na plno. (fx590) u ostatnich her jede grafika tak na pul plynu ale u Zaklinače 2 jsem ji v zimne používal jako topeni. V léte jsem Zaklínač 2 prakticky nemohl hrát, protože pak jsem měl pokoj vytopenej tak, že to bylo na padnutí. Hra naprosto úžasná, po dějové stránce jedna z nejlepších her co jsem hrál, ale ta optimalizace byla fakt mizerná.

0/0
5.2.2013 15:52

J93i76ř46í 96K32o69d67ý32d25e42k 7370870926963

zkus projet článek na pctuningu... v nastavení je jedna fičůra, která nikterak extra nevylepšuje vzhled hry, ale požadavek na výkon je extrémní.

0/0
5.2.2013 14:58

M66i90r56o61s57l98a85v 89R18i19c25e 3680394344425

Ubersampling a Cinematic DoF jsou nastavení, na která potřebujete grafické karty jako gtx 590, 690 a jejich obdoby.

0/0
5.2.2013 18:50

J58a46r79e96k 66J30o50u90z89a 4218730989849

Mno jo, Witcher 2 je náročnější. Ale já to hrál na asi 4 roky starém PC Intel Core 2 duo 3,00 GHz, 2GB RAM, GeForce 260 GTX s ani ne 1GB ram na nejmenší detaily, jen sem nechal zaplé vyhlazování a střední zobrazování vzdálenosti a dalo se to slušně hrát s tak 30 fps. V málo náročnejch lokalitách a mimo boje tak 40.

0/0
5.2.2013 21:29

J82a71n 89Č74e64r48m95á64k 7873180283246

Jestli není co optimalizovat na zaklínači 2, tak potom je náš svět úžasný, nikdo nikoho nevraždí, nikdo nekrade a všichni říkáme pouze čirou pravdu.

0/0
6.2.2013 23:54

J65a84r60o76s66l96a37v 18N84o45v44á69k 7675518153767

projet ho na zadech kone z jednoho konce na druhy bude trvat 30-40 minut.... no podle těch řečí o rozhlehlosti na začátku bych čekal 30-40 dní, tohle je poněkud zklamáníRv

0/−13
5.2.2013 10:35

J79a81n 61P72a26v23e98l 8433542768716

Zbytečně rozlehlý svět je překážkou v hratelnosti a navyšuje náklady. Já mám rád volné rozhlehlé světy jako v TES, ale nelze to přehánět.

+9/0
5.2.2013 10:57

O74n46d33ř40e32j 23H22l16á52v82k93a 2624129883639

Trololo. 30-40 dni by byla urcite velice zabavna hra. Pul dne jet nez clovek narazi na nejakou zivou bytost. To by slo na dracku.

+17/0
5.2.2013 11:12

J49a22n 13S47t68e87h67l23í12k 1249909146244

;-D

0/0
5.2.2013 15:07

J32a40r82e14k 91J60o13u76z61a 4318320639259

Ale běž. Ani přeběhnutí Morrowindu nebo Skyrimu ve skutečnosti neni tak časově náročný, když počítáš jen čistou jízdu z bodu A do bodu B. Ale o tom ty hry přece nejsou. Navíc, kdyby to bylo až příliž rozsáhlé, tak jak už tu mnozí napsali, to prostě nebude záživný. Nemluvě o tom, že to bude i hardwarově náročnější. Vzpomeňme ve své době třeba takovou Armu 2, kde figurovaly snad stovky kilometrů prostoru v reálném čase a rozhodně si to nemohl zahrát kde kdo.

0/0
5.2.2013 21:39

S68l20á24v76e91k 97Š33k14á19r61a 7735667185

Mé modlitby byli vyslyšeny bohatě bude stačit aby byla kvalitní jak dvojka. A docela se těším až budu kopat prdel Nilvgardu neboť sever rozhodně líbat císaři zadnici nebude!

+9/0
5.2.2013 10:10

D57a72v31i41d 36D17i90r80g32a 7475901438

Preferoval bych kvalitu jednicky. Podle me slo pojeti hry trochu smerem k linearnimu vypraveni. Porad lepsi nez vetsina toho, co vychazi, ale jednicka byla lepsi.

0/0
6.2.2013 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.