Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odhalen Zaklínač 3. Bude třicetkrát rozlehlejší než předchozí díl

Třetí počítačové dobrodružství zaklínače Geralta z Rivie od polských tvůrců ze studia CD Projekt RED nabídne otevřený svět, třicetkrát větší než předchozí díl. Fanoušci se mohou kromě bojů těšit i na politické intriky a mnoho obtížných voleb, jež mají dopad na další hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R60a20d97i65m 17Š43o67t39o60l46a 6662251628773

A sakra... To abych pořídil silnější mašinu. Dvojka byla dost náročná, tak se bojim abych trojku zvládnul ;-D

0/0
6.2.2013 6:47

M67i87c44h13a28l 78V97e35r54n58e49r 8657646497644

Zrovna dneska jsem dohrál dvojku:-) Už aby tady byla trojka. Jsem zvědavý, jak se vývojáři popasují s volným světem, doufám, že si Zaklínač i potom udrží kvalitní podání příběhu jako ve dvojce. Teď se musí všichni fandové až do vydání modlit, aby to završení trilogie dopadlo líp než u Mass Effectu;-)

+2/0
5.2.2013 23:16

A71n88t64o19n81í31n 72H37o71l87í95k 8947913564930

No hlavne by to misto exhibovani mohli trochu zoptimalizovat .. dvojku porad nemuzu poradne hrat ..

+4/−3
5.2.2013 12:31

J34i69n93d69ř13i62c24h 35W32o89l38f 4201533433258

asi by to chtělo kvalitnější stroj a není co optimalizovat....

+3/−3
5.2.2013 14:14

A51n70t78o73n51í63n 45H51o34l15í78k 8907483204700

Ano, nemam herni superdesktop se ctyrma grafickyma kartama. Mam jen lepsi notbook, s nVidia 555M. Rozjedu vsechno .. BF3 na max. detaily .. Skyrim na max detaily a jeste si pridam .. ale zaklinace ani na minimalni. 20FPS, nekdy 10. Je to nejhur optimalizovana hra co mi prisla pod ruce od .. hmm .. Zaklinace 1 ! Ten sice fungoval fajn ze zacatku, ale v tom horicim meste na konci to slo na 5FPS a neslo s tim nic delat .. boys to proste neumi.

+6/−1
5.2.2013 14:41

J83i73ř65í 59K88o46d12ý50d24e41k 7810600546643

Něco shnilého je v tvém PC... Zvláště s tou jedničkou je to mimořádně divné... Hrál jsem to na o mnoho horším stroji (jednojádro, 2 GB RAM, ATi 1950). Neříkám, že ten "hořící" konec měl ideální framerate, ale 5 FPS to teda nebylo.

+2/−2
5.2.2013 14:56

D47a16v30i65d 92H24u54s40t56á15k 5693286895135

"Má pravdu předsedo". Zaklínač 2 je kurevsky náročnej na hartware. Je to zatím jediná hra, která donutí mou grafiku jed na plno. (fx590) u ostatnich her jede grafika tak na pul plynu ale u Zaklinače 2 jsem ji v zimne používal jako topeni. V léte jsem Zaklínač 2 prakticky nemohl hrát, protože pak jsem měl pokoj vytopenej tak, že to bylo na padnutí. Hra naprosto úžasná, po dějové stránce jedna z nejlepších her co jsem hrál, ale ta optimalizace byla fakt mizerná.

0/0
5.2.2013 15:52

J30i91ř91í 39K60o66d40ý48d72e51k 7920100206883

zkus projet článek na pctuningu... v nastavení je jedna fičůra, která nikterak extra nevylepšuje vzhled hry, ale požadavek na výkon je extrémní.

0/0
5.2.2013 14:58

M28i29r85o25s39l30a67v 22R64i46c18e 3630644244545

Ubersampling a Cinematic DoF jsou nastavení, na která potřebujete grafické karty jako gtx 590, 690 a jejich obdoby.

0/0
5.2.2013 18:50

J74a55r68e54k 19J20o62u74z51a 4218800229549

Mno jo, Witcher 2 je náročnější. Ale já to hrál na asi 4 roky starém PC Intel Core 2 duo 3,00 GHz, 2GB RAM, GeForce 260 GTX s ani ne 1GB ram na nejmenší detaily, jen sem nechal zaplé vyhlazování a střední zobrazování vzdálenosti a dalo se to slušně hrát s tak 30 fps. V málo náročnejch lokalitách a mimo boje tak 40.

0/0
5.2.2013 21:29

J15a20n 76Č74e94r67m25á26k 7833110163346

Jestli není co optimalizovat na zaklínači 2, tak potom je náš svět úžasný, nikdo nikoho nevraždí, nikdo nekrade a všichni říkáme pouze čirou pravdu.

0/0
6.2.2013 23:54

J66a22r37o36s24l16a90v 83N79o28v41á81k 7465448463167

projet ho na zadech kone z jednoho konce na druhy bude trvat 30-40 minut.... no podle těch řečí o rozhlehlosti na začátku bych čekal 30-40 dní, tohle je poněkud zklamáníRv

0/−13
5.2.2013 10:35

J47a73n 70P33a20v90e46l 8693772918466

Zbytečně rozlehlý svět je překážkou v hratelnosti a navyšuje náklady. Já mám rád volné rozhlehlé světy jako v TES, ale nelze to přehánět.

+9/0
5.2.2013 10:57

O80n23d47ř49e88j 55H26l82á94v56k83a 2664409613809

Trololo. 30-40 dni by byla urcite velice zabavna hra. Pul dne jet nez clovek narazi na nejakou zivou bytost. To by slo na dracku.

+17/0
5.2.2013 11:12

J71a68n 75S39t67e56h93l53í92k 1739209686644

;-D

0/0
5.2.2013 15:07

J87a29r90e55k 11J67o50u94z33a 4118580869899

Ale běž. Ani přeběhnutí Morrowindu nebo Skyrimu ve skutečnosti neni tak časově náročný, když počítáš jen čistou jízdu z bodu A do bodu B. Ale o tom ty hry přece nejsou. Navíc, kdyby to bylo až příliž rozsáhlé, tak jak už tu mnozí napsali, to prostě nebude záživný. Nemluvě o tom, že to bude i hardwarově náročnější. Vzpomeňme ve své době třeba takovou Armu 2, kde figurovaly snad stovky kilometrů prostoru v reálném čase a rozhodně si to nemohl zahrát kde kdo.

0/0
5.2.2013 21:39

S60l79á75v85e91k 97Š64k43á60r78a 7225837475

Mé modlitby byli vyslyšeny bohatě bude stačit aby byla kvalitní jak dvojka. A docela se těším až budu kopat prdel Nilvgardu neboť sever rozhodně líbat císaři zadnici nebude!

+9/0
5.2.2013 10:10

D53a16v12i78d 84D11i36r35g36a 7935871428

Preferoval bych kvalitu jednicky. Podle me slo pojeti hry trochu smerem k linearnimu vypraveni. Porad lepsi nez vetsina toho, co vychazi, ale jednicka byla lepsi.

0/0
6.2.2013 0:17







Najdete na iDNES.cz