Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Gearboxu: méně her s větším rozpočtem zní úžasně

Někteří vývojáři se obávají rozpočtů pro hry příští generace. Ovšem nepatří mezi ně šéf společnosti Gearbox Randy Pitchford. Ten totiž potenciální možnosti vnímá jako něco vzrušujícího.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O95n45d82ř38e26j 30Š46i38n69d37l43e41r 2527828836765

S herním průmyslem to poslední dobou jde krutě z kopce. Aby nejlepší hra roku 2012 byla rozšířená edice hry roku předchozího pro mě bylo nepředstavitelné ale bohužel jsem k tomuto závěru nevyhnutelně došel. I Hitman Absolution který jsem si dokonce předobjednal (a následně bušil hlavou do zdi že jsem spláchnul 1100) se ukázal být ve srovnání s předchozím dílem ohromným zklamáním. O ME3 se radši ani nevyjadřovat, kdyby mi po dohrání prvního dílu někdo řekl že třetí budu po deseti hodinách hrát už jen z povinnosti tak bych mu nevěřil. Dostáváme stále to samé, technologické vylepšení a stále jednodušší hratelnost v zásadě až do bodu kdy už hra nemá daleko k velmi nudnému interaktivnímu filmu.

+2/−1
4.3.2013 18:31

V52o69j69t52ě73c59h 10R49ů25ž65e98k 9799162860498

Á, další haterRv

0/−3
4.3.2013 22:39

O26n29d97ř30e26j 57Š73i18n52d85l76e17r 2497778796875

Nejsem hater. Naopak opakovaně zklamaný fanoušek. Jenom jsem člověk co od nástupce Blood Money očekával víc než nudný simulátor hry na schovávanou, od ME3 víc než debilní koridorovou střílečku jejiž příběh použil Deus Ex machina asi desetkrát a kde vaše volby nemají žádný dopad (královna rachni, Legion), a od Skyrimu že ze mě nebude dělat debila a předpokládat že si nevšimnu že je plný TARDISů a jednovaječných osmerčat. Ani nemluvě o GTA4 kde rozdíl oproti San Andreas byl že se udělaly montónnější mise, zmenšila se herní mapa, odebrala se spousta možností a zabil se humor. Všechno co od her chci jsou fungující herní mechanismy, použitelné UI, nějaký příběh a hlavně propracované, zajímavé a fungující prostředí. Já vím že ne všichni, ale velká část vývojářů na výše zmiňované rezignovala a dostávéme naskriptované rychlokvašky, hry "Lorem Ipsum" abych tak řekl. Jako příklad to zde uvádím docela často ale je to příklad na kterém je vidět že rozpočet není kořenem problému. Podívejte se na 3 roky starý Nehrim. Banda němců udělala zadarmo hru která návrhem lokací, příběhem a herními mechanismy zahanbila 90% soudobé komerční produkce. Vzhledem k tou že tyto přešlapy mě za poslední rok (Skyrim, ME3, Hitman Absolution) stály téměř 4000kč tak už asi opravdu budu každou hru před koupí testovat, kromě třetího Zaklínače tedy (na screenech to vypadá úžasně a CDProjekt má jinou filozofii než ostatní studia).

+1/−1
5.3.2013 7:26

V74o10j26t97ě52c35h 51R34ů17ž59e56k 9169312460448

Jednoduché řešení, nekupujte si je a zůstaňte u těch úžasných starých her. Většině lidí se nové hry líbí víc než staré, ale chápu, že někdo proti tomu proudu prostě musí jít.

0/0
5.3.2013 13:23

O79n84d19ř87e84j 89Š20i31n93d94l61e10r 2867828926985

Já neřekl že nové hry jsou apriori špatné. Ale vadí mi primitivita herních mechanismů urážejících inteligenci hráče, blbý příběh, nepoužitelné UI a leveldesign dělaný bez péče a smyslu pro detail a uvěřitelnost. Jsou nové hry co jsem si užil: Zaklínač 2, Portal 2, Risen 2a nebo Deus Ex:HR. Ale snad je normální že mi výše zmíněné vadí ne? Proč jde hned o haterství a nostalgii když od hry chci aby se dobře hrála, dalo se v ní ztratit a nedělala ze mě asi deseti různými způsoby debila? A navíc to není líbí/nelíbí. Jde o to že díky neexistujícímu marketingu se prostě spousta starších her lidem nedostane do radaru. Ale lidé které jsem dotlačil ke klenotům jako Baldur's Gate, Hidden and Dangerous 2 (asi nejlepší hra z druhý světový co kdy vznikla), Total Annihilation, Deus Ex nebo i ta Mafia mi pak děkovali. Přestaňte odvádět téma k "na co mám připravené odpovědi" a místo toho se vyjádřete k tomu "co diskutující doopravdy napsal". Vývojáři by si koneečně měli uvědomit že physX, DX11 efekty a OpenAL zvuk jsou sice príma věci (nic proti lepší grafice a tech. pokroku obecně) ale hru dělá hlavně poctivá tvorba dobře promysleného obsahu. Docela mi spadla huba když jsem viděl třeba prezentaci venkovského stavení Vávrova Warhorse nebo nejnovější screeny z třetího Zaklínače. Tak to má vypadat. U mlýna jsem si doopravdy byl schopný předtavit jak se v objektu žije, jak funguje a dokonce jak jsou budovy postaveny. Z těch lokací na screenech ze zaklínače zas úplně dýcha rázovitost a péče která do návrhu byla vložena.

0/0
6.3.2013 0:37



Najdete na iDNES.cz