- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S herním průmyslem to poslední dobou jde krutě z kopce. Aby nejlepší hra roku 2012 byla rozšířená edice hry roku předchozího pro mě bylo nepředstavitelné ale bohužel jsem k tomuto závěru nevyhnutelně došel. I Hitman Absolution který jsem si dokonce předobjednal (a následně bušil hlavou do zdi že jsem spláchnul 1100) se ukázal být ve srovnání s předchozím dílem ohromným zklamáním. O ME3 se radši ani nevyjadřovat, kdyby mi po dohrání prvního dílu někdo řekl že třetí budu po deseti hodinách hrát už jen z povinnosti tak bych mu nevěřil. Dostáváme stále to samé, technologické vylepšení a stále jednodušší hratelnost v zásadě až do bodu kdy už hra nemá daleko k velmi nudnému interaktivnímu filmu.
Ten chlap má pravdu. Ani tak nejde o to, že nestíhám hrát co vyjde, já na to hlavně nemám peníze :D
ale v podstate sis odpovedel - i kdybys ty penize mel, stejne bys to nestihal hrat (a to i v pripade, ze bys nikde nepracoval nebo nestudoval:-) Kazdopadne presne tak, konecne nekdo pochopil, ze mene je nekdy vice.
Pokud by byl každý budoucí vysokorozpočtový titul stejně kvalitní jako Borderlands 2, souhlasil bych. Bohužel už jsme se dostali do situace, kdy se do AAA titulů pumpují neskutečné peníze, což však nutně neznamená i kvalitu. A i když je prodejnost relativně dobrá, hra si na sebe stěží vydělá kvůli obrovským investicím do marketingu. Své o tom ví třeba EA, kteří likvidují jednu herní značku za druhou kvůli nízkým prodejům. To pak vede ke standartizaci her pro "běžné hráče", mizí výzvy, volnost nebo svoboda rozhodování a vznikají takové paskvily jako Dead Space 3. Díky bohu za indie scénu.
Problem je v tom, ze se pumpuji penize hlavne do marketingu pripadne do nakupu licenci, ale ne uz do vyvoje her (vcetne napr. scenarum).
Naprosto souhlasím! Je vidět že je to člověk který nám rozumí.