- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevěřím že existuje větší fanda Planescapu, nikdy jsem nevěřil že nějaké pokračování bude, ale kdyby bylo tak jsem doufal v pokračování příběhu - Sigil je prostě nekonečně úžasné místo kde nápady fakt nedojdou. (Ale co to melu, chtěl bych hlavně vidět HD Annah a Fall From Grace )
Opravdu doufám že se jim podaří vystihnout koncept Tormentu a Chris Avallone bude sem tam pomáhat. Jestli jste Planescape Torment nehráli, tak nechte všeho a běžte si to zahrát. nedá se to s ničím srovnat a textu má víc než série Ledu a Ohně - a pár bláznů obětovalo životy a přeložili to do češtiny takže ani nemusíte umět anglicky.
Tyhle Kickstartery budou podle me jeden velkej prusvis. Ovsem nejdriv se o tom budou muset lidi presvedcit.
Proč myslíte? Očekávám zvednutou nevoli z mnoha projektů, jež nedopadli jak si příspívači představovali, když k často pouhému konceptu přispívali, ale proč zrovna průšvih?
Původní Torment jsem hrál, je to moje nej hra. A právě proto mám docela obavy z toho, že nemaj licenci na svět Planescape a taky z toho, že hru chcou vyplivnout do roku a půl. Nicméně budu pevně VĚŘIT, že ještě jednou dostanu šanci se do toho nádherně krutýho světa ponořit.
Taky mám obavy, že bez licence to nebude ono... prostě to nebude TEN Planescape. Navíc předpokládám, že bez licence nepřipadají v úvahu ani AD&D pravidla ani AD&D svět/bytosti/potvory. To se mi nechce líbit...
No už by to chtělo nějakou hru, u který se člověk aspoň na chvilku zamyslí, která by mu zůstala v paměti dlouhá léta, tak jako Planescape